Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksityö vai huora?  (Luettu 5639 kertaa)

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #40 : Toukokuu 08, 2022, 11:13:04 »
^ Nuo ajatukset voin kyllä jakaa. Lutkan olinkin jo unohtanut, toi taas mukavia muistoja mieleen.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #41 : Toukokuu 08, 2022, 12:33:50 »
Ilona ehti taas vastata tyhjentävästi. Itse puhun työstä useimmiten seksityönä tai vaihtoehtoisesti huoraamisena/horoiluna. Huoraksi mä itseäni kutsun usein myös ja mua saa sillä myös kutsua, ei se mua loukkaa. En itse asiassa ota sitä loukkauksena edes tilanteissa tyyliä "vittu sä oot huora", koska mun päässä alkaa laulaa ääni, että "kyllä vain, kyllä vain, onnellinen huora mä oon".

Palveluntarjoajaa käytän vain ääriharvoin, siitä ei mun mielestä välity se työaspekti tarpeeksi hyvin.
Helsingissä <3

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #42 : Toukokuu 10, 2022, 00:46:31 »
No eiköhän mun oma valinta tohon titteliksi nimen alle jo kerro kaiken.  :)

Mutta, huora-titteli pitää ansaita. Ei sitä ihan pikku puolivillaisella amatööripuuhailulla voi saada.  8)
Saatikka jos harrastaa ilmaisjakelua! Nounounou...
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1338
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #43 : Toukokuu 10, 2022, 10:06:14 »
Totta.  Huora tittelin on ansaittava. 😉

Sanna-hunaja ja Ilona asian muuten hyvin ehtivät kiteyttämään  :behind:

Jotenkin olen myös tykästynyt ilmaisuun, Ilotyttö.

Se kätkee monta sisälleen monta mielikuvaa. 🥂

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #44 : Toukokuu 10, 2022, 10:56:28 »
Rakkaalla "nautintoasialla" on monta nimeä   :kiss: :inlove:

Koskaan mikään nimike ei kelpaa kaikille, joten kaipa jokainen voi käyttää haluamaansa, jos se ei loukkaa ketään

t. PotterHuora - paska semmoinen  :whipping: :laught:
 
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa bybldek

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #45 : Toukokuu 10, 2022, 11:21:21 »
Seksityöhän on aika kattava sana, mm. me Onlyfans-mallit mennään sen kattotermin alle, ja huora viittaa sitten siihen että seksiä myydään. En käytä sitä sanaa kenestäkään ellen tiedä sen olevan toivottua.

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #46 : Toukokuu 10, 2022, 13:46:33 »
Seksityöhän on aika kattava sana, mm. me Onlyfans-mallit mennään sen kattotermin alle, ja huora viittaa sitten siihen että seksiä myydään. En käytä sitä sanaa kenestäkään ellen tiedä sen olevan toivottua.

Hmm. Joku harrastaa seksiä itsensä kanssa, kameran edessä. Sanoo sen käyvän jo työstä eli kyseessä on seksityö.

Sama henkilö myy itsetyydytystä sisältävän kuvamateriaalin eli seksityön hedelmän, mutta sanoo pidättäytyvänsä seksin myymisestä.

Jo menee vaikeaksi.

Sitä toisenlaista seksityön tekijää sanoisin huoraksi.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #47 : Heinäkuu 04, 2022, 09:11:41 »
Huora kaikella kunnioituksella. Se on ammattinimi ja sitä pitäisi käyttää ylpeydellä 8)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #48 : Heinäkuu 04, 2022, 10:05:07 »
^Olen empirisesti havainnut, että palveluntarjoajat eivät pidä tulla kutsutuksi Huoraksi.

Huora on haukkuma sana ja rokkiorkesteri.

Sinänsä ironista on, että huoraksi haukuttu nainen jakaa antaa kaikille ilman rahaa, elikkäs on kiertopalkinto eikä maksullinen nainen.

Julkisuudessa poliitikot ja uskovaiset ovat pyrkineet luomaan kuvan, että maksullinen ei ymmärrä omaa parastaan, maksullisella nainen ei saa muita töitä ja siksi myy pesää ja/tai maksullinen on päihderiippuvainena ja rahoittaa oman päihdeteiden käytön seksuaalisia palvelujamyymällä. Huora on myös likainen nainen, jolta löytyy kaikki sukupuolitaudit a:sta-ö:hön ja on huoran on kodin rikkoja, kun mies käy panemassa huoraa. Vika ei löydy vaimon peilistä.     

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #49 : Heinäkuu 04, 2022, 12:00:42 »
^ Ja silti moni ammatin harjoittaja sallii sanaa käytettävän. Riippuu paljon kontekstista missä Huora on loukkaava ja missä taas ei. Myönnän sanan kuulostavan omaankin korvaan hieman karskilta.

Hupakko, palveluntarjoaja, ilotyttö yms. taitavat olla niitä yleisimpiä nimityksiä.

Prostituoitu taas kuulostaa juuri siltä pakotetulta itä-euroopaliselta ihmiskaupan uhrilta.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 04, 2022, 12:03:11 kirjoittanut Gentleman »
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Papparainen56

  • Full Member
  • Viestejä: 302
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #50 : Heinäkuu 04, 2022, 12:41:55 »
Huora kalskahtaa minun korvaani senverran haukkumanimeltä ja negatiiviselta että en koskaan ole ketään kutsunut huoraksi. Arvokasta työtään tekeviä elämän piristäjiä kutsun useimmiten seksityöntekijöiksi, hupakoiksi, ilotytöiksi tai vaikka ammattilaisiksi
Ryhmysauva tanassa …

Poissa Naima-Ilona_cd

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #51 : Heinäkuu 04, 2022, 14:23:57 »
Aika mielenkiintoinen:
"Kaisa Häkkisen Nykysuomen etymologisen sanakirjan mukaan (WSOY 2004, 222) huora-sana on germaaninen laina, joka on samaa juurta kuin latinan adjektiivi cārus ('rakas', 'kallis', 'haluttu'). Tutkijat eivät ole onnistuneet määrittämään tarkasti lainan ikää. Suomen kirjakielessä huora-sana on esiintynyt Agricolan ajoista alkaen."

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #52 : Heinäkuu 04, 2022, 14:55:18 »
Eräs nainen lausui joskus myyvänsä seksiä yhdelle miehelle kerrallaan. Maksu ei tapahtunut käteisellä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #53 : Heinäkuu 05, 2022, 09:21:40 »
^ Ja silti moni ammatin harjoittaja sallii sanaa käytettävän. Riippuu paljon kontekstista missä Huora on loukkaava ja missä taas ei. Myönnän sanan kuulostavan omaankin korvaan hieman karskilta.

Hupakko, palveluntarjoaja, ilotyttö yms. taitavat olla niitä yleisimpiä nimityksiä.

Prostituoitu taas kuulostaa juuri siltä pakotetulta itä-euroopaliselta ihmiskaupan uhrilta.

Olet oikeassa. On ratkaisevaa missä kontekstissa sanaa tai sanoja käytetään.

En ole koskaan käyttänyt rakkauden ammattilaisista ko.termejä, mutta joskus eräät tapaukset on maininnut, ettei pidä sanasta. Mielummin kutsuivat itseään seuralaiseksi tai eskortiksi. Yhtä kaikki. Hesen salarakkaita kaikki.   

Tarkoituksen mukaisesti huorasta tai prostituoidusta tulee mieleen negatiivisia asioita asiasta vihkyitömättömille.

Uskonnot ja media ovat luonut kuvan huonosta naisesta, joka harjoittaa syntistä ja moraalisesti arvelluttavasta vaihtakauppa seksin saralla.

Ennen kuin tämän harrastuksen aloitin, muistan aina keskustellussa hupsuista tuli esiin sukupuolitaudit. Ja se, että alan ammattilaisilla niitä on, kuin Vilkkilässä kissoja ja muuta mukavaa. Kuinka väärässä olivat väärät profeetat. Tai ei ne mitään profeettoja olleet. Olen tavannut vain omasta vapaasta tahdostaan seksityötä tekeviä järkeviä ja mukavia ihmisia, satiaiset olen jättänyt feministeille ja muille moraalipoliiseille.             


Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1338
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #54 : Heinäkuu 05, 2022, 09:53:37 »
^ Ja silti moni ammatin harjoittaja sallii sanaa käytettävän. Riippuu paljon kontekstista missä Huora on loukkaava ja missä taas ei. Myönnän sanan kuulostavan omaankin korvaan hieman karskilta.

Hupakko, palveluntarjoaja, ilotyttö yms. taitavat olla niitä yleisimpiä nimityksiä.

Prostituoitu taas kuulostaa juuri siltä pakotetulta itä-euroopaliselta ihmiskaupan uhrilta.

Olet oikeassa. On ratkaisevaa missä kontekstissa sanaa tai sanoja käytetään.

En ole koskaan käyttänyt rakkauden ammattilaisista ko.termejä, mutta joskus eräät tapaukset on maininnut, ettei pidä sanasta. Mielummin kutsuivat itseään seuralaiseksi tai eskortiksi. Yhtä kaikki. Hesen salarakkaita kaikki.   

Tarkoituksen mukaisesti huorasta tai prostituoidusta tulee mieleen negatiivisia asioita asiasta vihkyitömättömille.

Uskonnot ja media ovat luonut kuvan huonosta naisesta, joka harjoittaa syntistä ja moraalisesti arvelluttavasta vaihtakauppa seksin saralla.

Ennen kuin tämän harrastuksen aloitin, muistan aina keskustellussa hupsuista tuli esiin sukupuolitaudit. Ja se, että alan ammattilaisilla niitä on, kuin Vilkkilässä kissoja ja muuta mukavaa. Kuinka väärässä olivat väärät profeetat. Tai ei ne mitään profeettoja olleet. Olen tavannut vain omasta vapaasta tahdostaan seksityötä tekeviä järkeviä ja mukavia ihmisia, satiaiset olen jättänyt feministeille ja muille moraalipoliiseille.             

Kuten tuossa yllä on mainittu huora sanasta on tullut yleiskielessä enemmän haukkumanimi kuin seksityötä kuvaava ilmaisu. Nuoriso tuntuu käyttävän sanaa loukkaavana nimittelynä varsin ahkerasti.

Se mitä nimitystä kohtaamisessa halutaan käyttää, riippunee palveluntarjoajan ja ostajan välisestä tahdosta sekä konteksista missä sitä käytetään.  Jokaisella rakkauden ammattilaisella on nimimerkki jota puhuttelussa mieluimmin keskustelussa käytän. Muuten suosin tässä scenessä sanoja, hupakko ja ilotyttö.

Kaikki lukemattomat huora sanan synonyymit sopivat kuitenkin omaan kategoriaansa alaa kuvattaessa.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #55 : Marraskuu 06, 2022, 16:16:18 »
Minulla on sellainen pervo luonne että jos kutsun naista huoraksi niin se tarkoittaa että luotan häneen täysin ja arvostan häntä siinä mitä hän tekee. Huora on sellainen tuhma ja vähän alistava hellittelynimi. Tästä syystä en ikinä hauku naisia julkisesti huoriksi ja olen käyttämättä sanaa jos nainen kokee sen loukkaavaksi.
Huorat on ihania syntisiä enkeleitä. Siis huora.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2022, 16:20:06 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #56 : Marraskuu 10, 2022, 19:02:42 »
Huora.
Kaikki muu on vain tekopyhyyttä.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #57 : Marraskuu 10, 2022, 19:06:13 »
Jokos vastasin? Me papat emme muista.

Huora on kunnianimi. Seksityöläisiä ovat esimerkiksi pöksyjään myyvät ja onlyfans-tytöt. Siis pohjasakka.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #58 : Marraskuu 10, 2022, 19:29:42 »
"Seksityö" ei nappaa.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 10, 2022, 19:31:21 kirjoittanut ShyGuy »

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksityö vai huora?
« Vastaus #59 : Marraskuu 10, 2022, 19:30:49 »
Välitunnilla opettajaa huoraksi haukkunut 16-vuotias poika joutuu maksamaan uhrilleen 500 euron korvaukset huutelusta.
kysyvälle vastataan