Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Thaihieronta Espoonkeskus.
avanto:
Kiitos tiedosta . Kuulosta hyvältä. Kävin siinä välin saaipin:in luonna HKissa. Hyvä oli setti ja ihan mukavaa hierontaa
Tila:
--- Lainaus käyttäjältä: avanto - Maaliskuu 25, 2024, 18:48:43 ---Kiitos tiedosta . Kuulosta hyvältä. Kävin siinä välin saaipin:in luonna HKissa. Hyvä oli setti ja ihan mukavaa hierontaa
--- Lainaus päättyy ---
Miten onnistuit hänet saamaan kiinni?
avanto:
--- Lainaus käyttäjältä: Tila - Maaliskuu 28, 2024, 14:41:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: avanto - Maaliskuu 25, 2024, 18:48:43 ---Kiitos tiedosta . Kuulosta hyvältä. Kävin siinä välin saaipin:in luonna HKissa. Hyvä oli setti ja ihan mukavaa hierontaa
--- Lainaus päättyy ---
Miten onnistuit hänet saamaan kiinni?
--- Lainaus päättyy ---
Tekstiviestillä. Olen yrittänyt useampaan kertaan ja nyt onnistii
saukki:
tuohan vaikuttaa hyvltä, vielä kun tavoittaisi..
MorganG:
--- Lainaus käyttäjältä: avanto - Maaliskuu 19, 2024, 11:05:23 ---Onko kokemusta thai hierojasta nimimerkki Ki Ki , oma asunto Espoon keskus
--- Lainaus päättyy ---
Talvella sain hänet kiinni soiteltuani monta kertaa. Kysyi ensin oletko varmasti suomalainen ja sitten antoi osoitteen joka on n. kilometrin päässä Espoon asemalta eli ei todellisuudessa aivan Espoon Keskus. Saavuttuani paikalle soitin lisäohjeita varten. Ei vastausta muutaman kerran jälkeen. Olin jo kävelemässä pois päin kun soitti takaisin ja sanoi että tule 10min päästä ja soita alhaalta. Kävin läheisestä kaupasta ostamassa pullon vissyä ja kun pari min oli kulunut soitti että missä olet tule sisään, rappu X, kerros Y hän odottaa. Alaovi tietysti lukossa eikä ovipuhelinta tai numerolukkoa. Soitin taas etten pääse sisään niin hän sanoi että heittää avaimen ikkunasta minulle. Katselin siinä ylös missä aukeaisi ikkuna muttei auennut. Silloin ohi käveli joku Afrikan lahja Suomelle ja tuli soitto ettei voikkaan ottaa minua vastaan nyt koska on kuukautiset ::) En taida yrittää uudestaan josko sattuisi ettei ala kuukautiset yllättäen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta