Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...  (Luettu 25755 kertaa)

Poissa Villeboy

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #60 : Elokuu 01, 2023, 23:39:55 »
Eipä ole tullut kokeiltua ja taidan olla liian pelkuri, näin kyllä muunnuassa Katajasi -nimimerkillä ilmoittavan tytön tekevän tällaisia strap on tapaamisia, myös täysin kokemattomille. En taida silti uskaltautua mutta hänestä luin hyvää palautetta, että osaa asiansa hyvin.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #61 : Elokuu 02, 2023, 05:23:18 »
Tätä ei kyl hirveesti kukaan mainosta tekevänsä Kuopiossa tai ylipäätään savossa :(


Mä käyn Kuopios välil keikalla ja sträppi kulkee kyllä mukana  ;)

Mikään silikonisträssppi ei suojaa asiakasta. Ainoastaan kondomi tekee sen varmasti.

OIJOI, Meeme kouvolassa! Onko sträppi mukana?

Moi, olin taas Kouvolassa, kiitos kysymästä. Olen niin pieni ja hentoinen, etten mainosta strappia. Koska voin tehdä sitä vain muutamia minuutteja. Siinä ajassa pitiäs sitten laueta. Eli olen nopeille laukeamisille sopiva strappaaja.


Miksi voit tehdä vain muutamia minuutteja?

pitääkö tehdä suolihuuhtelu ennen käsittelyä?

Ei tarvitse jos ruokavalio on kunnossa ja ei mene vatsalöysäksi ns tapaamisjännityksestä. dildolla voi kokeilla vaikka tunnin ennen kun pitää tehdä lähtöä, että mikä tilanne, ja tietty kakilla käynti hyvissä ajoin. Ns normi tilanteessa se pitäis mennä aikalailla niin että jos laitat sormen peppuun niin sormi tulee puhtaana takaisin.


Mä en oo pyytänyt keltään suolihuuhtelua etukäteen tai kysellyt ruokavaliosta. Jos tulee hieman kakka-sotkua niin se kuuluu asiaan, överi ripuleita ei oo tullut.

Osaatteko suositella palveluntarjoajaa joka oikeasti osaa käyttä strppiä ja vielä tykkää siitä. Olen muutaman palvelutarjoajan luona käynyt mutta usein he ottavat dildon käteen ja alkavat työnnellä sillä kiinnittmättä sit valjaisiin. Haluan siis sellaisen riettaan palveluntarjoajan joka tykkää panna sträppi vyötäisillä ja tykkää myös bonuksena suutelusta. Eli ehdotuksia tulemaan.  :kiss:


No itseäni suosittelen tietenkin!  :D

Kannattaa myös kysyä palveluntarjoajalta etukäteen, onko hänellä sträppiin useamman kokoista dildoa ja minkä kokoisia. Hyvässä ilmossa on jopa niistä kuva, josta pystyy koon/koot arvioimaan. Omasta kokemuksesta olen törmännyt usein siihen, että vain yksi koko on tarjolla, ja sekin joku julmettu halko. Toki joku sellaistakin tarvitsee, mutta veikkaan, että harvempi.

Niin oma kokemus on se, että useimmiten tarjolla on vain liian pieniä ja se oleellinen kysymys on, että onko neidolla erikokoisia renkaita valjaisiin. Harrastuksen hintapuolen suhteen helpointahan on ostaa se mielekkään kokoinen itse ja viedä se käynnillä mukanaan. Dildot on aika halpoja. Etenkin jos nyt et mitään "julmettua halkoa" tarvitse. Sitten ei tarvitse kuin selvittää, että tekeekö hän jos tuot lelut mukana.


Kyllä mä voin leikkiä leluilla mitä asiakas tuo mukana, jos niitä laitellaan häneen, jos kyse dildoista/sträpistä tms. Emmmä itseeni halua dildoa jonka asiakas tuo mukanaan. Jos asiakas tuo mukanaan esim köysiä tai kahleita, niitä voidaan käyttää minuunkin.

pitääkö tehdä suolihuuhtelu ennen käsittelyä?


Kannattaa ehkä pt:ltä kysyä? Mä en ole ikinä ketään pyytänyt, joku toinen pt voi haluta.

Jos palveluntarjoajalla on ilmoituksen kuvastossa tai tekstissä jotain sträppijuttuja mieheen, jätän menemättä :sheep:

Höh. Mitäs haittaa siitä on, jos omaa monipuolisen palveluvalikoiman? Vaikka peppuhommia kyseleviä sträppäänkin mieluusti, ovat muiden herrojen pyllyt kyllä visusti turvassa. En minä tantrisissa hieronnoissakaan kaiva mitään ruoskaa esiin, ellei siitä ole erikseen sovittu, vaan silloin on kyllä domina-Freyja poissa kuvioista. 😌

Mutta tietysti, mikäli se on vahva turn-off, jos palveluntarjoaja tarjoaa joillekin myös sträppäystä, ymmärrän. Ehkä. Tai sitten en. 😅

Tämä juuri. Monien dominoittenkin luona käyneenä voin sanoa, että kukaan ei ole vielä tehnyt niissäkään sessioissa mitään, mikä olisi ollut nono listalla.

Sinänsä kutkuttava tilanne olisi itselleni, jos pt kaivaisi kyselemättä sträpin esiin ja... Sinänsä hankala toive, kun eihän pt voi niin vain tehdä. Ja jutusta katoaa se juoni, jos toivooetukäteen, että kaiva sträppi esiin ja pane sillä mua kyselemättä. :-D

Voithan mainita tästä pt:lle , ja tapailla häntä useamman kerran ja joskus se yllättää sut? Sanot yhden kerran asiasta ensikontaktissa ja sanot että toive on voimassa varmistamatta ellet toisin etukäteen ilmoita?
Keikat kalenterissa !
VANTAALLA Tikkurilassa 8.4 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #62 : Elokuu 02, 2023, 05:56:30 »
Osaako joku sanoa, miksi sträppääminen on niin usein lisämaksullinen palvelu, vaikka hintaan muuten kuuluisi laaja repertuaari. Sinänsä ymmärrän lisämaksut, jos lisäpalvelu edellyttää PT:ltä jotain isompaa efforttia, mutta näin asiaan syvemmin perehtymättömälle sträppääminen ei vaikuttaisi miltään erityisvaativalta lajilta, kun PT ei edes itse ole siinä tekemisen kohteena.


Itse ajattelen asiaa yleisesti niin että on järkevää pyytää lisämaksua ''erikoisuuksista'' koska on tavallaan alan käytäntö. Itse pyydän nykyään lisämaksua esim. siksi että jos tulee sotkua kuluu aikaa siivoomiseen enemmän ja lelujen pesemiseen jne menee aikaa. Myös oman hygienian huolehtiminen tapahtuu eri tavalla jos kyseessä on perinteinen penetraatio tapaaminen kun taas jos olen vaikka sträppiä antanut ja tullut kakkasotkua.

Lelut on kuluvaa tavaraa, ja mitä enemmän niitä käyttää, sitä nopeammin ne kuluu. Ja jos haluaa hommata hyvälaatuisia leluja ne maksaa enemmän. Eli sekin yksi tekijä tässä.

Joku pt voi pyytää lisämaksua henkisen puolen takia?
Keikat kalenterissa !
VANTAALLA Tikkurilassa 8.4 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Arska75

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #63 : Elokuu 02, 2023, 16:12:54 »
Jossutos.. milloin ehtisit Seinäjoelle

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #64 : Elokuu 02, 2023, 17:06:16 »
Jossutos.. milloin ehtisit Seinäjoelle


kun tietäisin :/ jospa sekin päivä vielä tulisi  :behind:
Keikat kalenterissa !
VANTAALLA Tikkurilassa 8.4 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #65 : Elokuu 02, 2023, 22:01:15 »

Voithan mainita tästä pt:lle , ja tapailla häntä useamman kerran ja joskus se yllättää sut? Sanot yhden kerran asiasta ensikontaktissa ja sanot että toive on voimassa varmistamatta ellet toisin etukäteen ilmoita?
[/quote]

Tällä suunnalla käy ketään pt sen verran harvoin, että menee äkkiä vuosia ennen kuin on saman tavannut useamman kerran. Tai ainakaan sellaisia, jotka muistaisivat tuollaisia. Ei välttämättä synny minkäänlaista jatkumoa.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #66 : Elokuu 07, 2023, 13:57:06 »
Keneltä muuten olette saaneet parhaat kyydit sträpillä? Omiin mielikuviin on parhaiten jääneet Mistress Eva ja Tiukkakissasi nykyäänkin mukana olevista. Fallen Angel oli myös loistava.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 577
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #67 : Syyskuu 08, 2023, 10:31:26 »
Edellisen sträpin siirryttyä ajasta iäisyyteen hankin tämmöisen. Toivottavasti pääsen pian testaamaan😍
Nokialla

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #68 : Syyskuu 08, 2023, 12:08:20 »
Noissakin näkyy pituusmitta. Ahdasperseisenä kiinnostaa usein enemmän se halkaisija.😆

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 577
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #69 : Syyskuu 08, 2023, 12:23:39 »
^ Jep, se on kumma että yleensä ilmoitetaan juuri vain pituus. Toki paksuuskokemukseen vaikuttaa suuresti myös materiaalin elastisuus. Mulla on ennestään pienempiä sauvoja jotka myös sopii näihin valjaisiin, tuskin mikään näistä mukana tulleista omaankaan perseeseeni mahtuu
Nokialla

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #70 : Syyskuu 08, 2023, 12:24:57 »
Noissakin näkyy pituusmitta. Ahdasperseisenä kiinnostaa usein enemmän se halkaisija.😆

Juu sama homma mutta eri päin. Noi näytti kaikki olevan liian pieniä kun halkaisijan pitäisi olla vähintään 7-8 cm.... Mutta hyvä että jokaiselle jotakin.
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #71 : Syyskuu 08, 2023, 22:03:35 »
Noissakin näkyy pituusmitta. Ahdasperseisenä kiinnostaa usein enemmän se halkaisija.😆

Juu sama homma mutta eri päin. Noi näytti kaikki olevan liian pieniä kun halkaisijan pitäisi olla vähintään 7-8 cm.... Mutta hyvä että jokaiselle jotakin.

Kai sunkin pitää vähän alkulämmittelyä tehdä? :D "vähintään 7-8cm" kuullostaa jo minullekin melko kookkaalta. Toki niiden harvojen kanssa jotka ovat olleet kiinnostuneita esim straponin koosta keskustelemaan, niin olen kyllä aina maininnut, etten pidä iteäni minään extreme persoonana, että ns hyvin nopeasti tulee se liian iso on liian iso. Eikä tätä ole oikeastaan edes juurikaan treenattu. No ehkä 1cm paksuutta tullut lisää ns siitä mitä se oli about ekalla kerralla kun ylipäänsä jotain on törkitty sisään.  :weightlifting:

Toki sen ymmärrän, että oma ns sopiva on kyllä monelle melko iso.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #72 : Syyskuu 09, 2023, 06:49:57 »
Itse en tykkää käyttää paksuimpia sträppejä. Sträppivyössä lanteilla ne ovat aika painavia ja osittain siksi hankala käyttää. Mieluummin oma käsi millä saa parempaa tuntumaa sille alueelle.
Mies panokeinuun ja siitä jatkan eteenpäin.

Senkin olen tällä kokemuksella huomannut, jos yhdelle miehelle sopii edestakainen sisään/ulos-tyyppinen käsittely, joku toinen tykkää sivusuuntaan vasemmalle/oikealle kiertävästä liikkeestä.
Ja ne sormet miehen sisällä, miten kutkuttavia liikkeitä voi saada aikaan etsien hermonpäitä sieltä mihin päivä ei paista.

Jos joku kestää raakaa nopeaa nyrkkinaintia niin, että rystyset hierovat eturauhasta, sekin on jonkun juttu. Ei kaikkien mutta joidenkin.

Minulle taas näkymä miehen haarojen välistä on hyvin eroottista, kaunista, kiihottavaa ja myös esteettistä.

Aina jaksan ihmetellä miten ihmeellisesti ihminen on rakentunut.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 577
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #73 : Syyskuu 09, 2023, 09:45:27 »
^Kyllä🥰 Tykkään myös käyttää käsiäni tuossa hommassa
Nokialla

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #74 : Syyskuu 11, 2023, 15:04:26 »
Sormet tosiaan saattavat olla joskus se paras osio. Sitten, kun siirrytään välineisiin, niin saattaakin tuntua, että sormet tuntui paremmalta. Aina ei näin, mutta välillä. Riippuu tietysti välineestä ja sen käyttäjästä. Sormissa kuitenkin hyvä tuntuma tekemiseen. Fistaamiseen saakka minusta ei ole ollut. Ei taitaisi kyllä onnistua edes erityisen pienikätiseltä naiselta. Hetkeen ei kukaan olekaan testannut, montako sormea mahtuu.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #75 : Lokakuu 22, 2023, 15:10:38 »
Jotenkin alkoi taas tehdä sträppiä mieli ja etsiskelin jo JuliaK:n ilmoakin, mutta nyt ei tainnut olla vastaanotto auki, kun ei ilmoakaan löytynyt. Pahus. Olisi mukavaa löytää vielä tälle päivälle jotain, mutta heikolta alkaa näyttää. Kovin kauas Porista ei viitsi ajella.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 577
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #76 : Lokakuu 22, 2023, 18:04:39 »
Jotenkin alkoi taas tehdä sträppiä mieli ja etsiskelin jo JuliaK:n ilmoakin, mutta nyt ei tainnut olla vastaanotto auki, kun ei ilmoakaan löytynyt. Pahus. Olisi mukavaa löytää vielä tälle päivälle jotain, mutta heikolta alkaa näyttää. Kovin kauas Porista ei viitsi ajella.

Moi! Yv vastattu😊
Nokialla