Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sussu m  (Luettu 6295 kertaa)

Poissa asseri

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Sussu m
« : Toukokuu 01, 2022, 21:16:09 »
Onko kukaan käynyt testaamassa Sussu m, joka ilmoittelee välistä St:n puolella?

Poissa asseri

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sussu m
« Vastaus #1 : Toukokuu 03, 2022, 15:38:37 »
Nyt ilmoitus aktiivisena, seinäjoella kaunis ja taitava nainen.

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sussu m
« Vastaus #2 : Toukokuu 03, 2022, 16:36:52 »
Vuosia sitten Tampereella muutaman kerran käynyt. Ei mikään tajuntaa räjäyttävä kokemus, mut edullinen hinta. Ottaa myös kakkoseen.

Poissa Kimi-81

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sussu m
« Vastaus #3 : Toukokuu 08, 2022, 13:48:25 »
Minkähän ikäinen nainen kyseessä? Ilmoitus taitaa olla ollut jo pitkään samalla iällä. Minkälaista hintaa pyytää?

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sussu m
« Vastaus #4 : Toukokuu 08, 2022, 14:48:40 »
Veikkaisin että lähempänä viittäkymmentä! Vuosia sitten ku kävin alle tasarahan sai peppuaki!

Poissa Puuha-Pete

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sussu m
« Vastaus #5 : Toukokuu 11, 2022, 10:33:56 »
Sanoisin yli 50 vuotiaaksi.
Olen käynyt muutaman kerran ja ei tosiaan mikään tajunnanräjäyttävä kokemus mutta aivan hintansa arvoinen.

Poissa Penaattori83

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sussu m
« Vastaus #6 : Elokuu 12, 2022, 11:11:58 »
On varmaan likempänä 60 mutta hyvin imi ja anto panna samalla rahalla viä vaikka oli puhe pelkästään suihinotosta. Ja toisella kertaa kävin niin otti 30€ ku runkkas ja imi ja leikki perseellä.

Poissa Alman

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sussu m
« Vastaus #7 : Elokuu 12, 2022, 17:04:37 »
Piti munkin käydä koittamassa. Niinkun muutkin sanoneet ikä on aika alakanttiin vrt. ilmotukses sanottuna.
Mutta ihan ok hinta/laatusuhde, ja mitä oli tarjolla.

Poissa StanTheMan65

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sussu m
« Vastaus #8 : Elokuu 12, 2022, 23:42:10 »
Itse olen käynyt ko. naisen luona muutaman kerran, ja aina on saanut panna kunnolla - paitsi eilen.

Oli sovittu tunnin ajasta. Suoraan toimeen, ja tulin aika nopeasti. Sitten hiukan selkähierontaa.

Yllättäen Sussu M ilmoitti, että lopettaisimme tältä kertaa ja saisin tulla panemaan toisen kerran kuun vaihteessa. Hänen mukaansa saisin panna "ilmaiseksi" 30. päivä kun hän tulee takaisin. Olin tietenkin yllättänyt mutta turha ruveta väittelemään, kun toivomani tunnin seksisessio oli pilalla.

Vaikea ymmärtää, mistä oli kyse. Ehkä syy oli jokin henkilökohtainen, mutta en ensinkään osaa keksiä mikä se mahtaisi olla. Ehkä ko. naisella on menekkiä nyt, ja paremmin maksavia asiakkaita jonossa. Puhelin ainakin soi kun olin lähdössä pois.

Taas todettiin että tietyn kulttuurin vaikutuspiiristä tulevilla ihmisillä ei ole mitään yritystä pitää kiinni sopimuksista. Tunti oli sovittu ja alle puoli tuntia oli lopputulos. Ja ihmettelyä.

Poissa Perpa

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sussu m
« Vastaus #9 : Lokakuu 01, 2022, 19:37:12 »
Hienoa jos kelpaa S.joella. Torstaina soittelin ja sovittiin, että aamulla kun matkaan sinnepäin, niin soitan ja sovin tapaamisen. Ja näin tein. Vielä oli tunti matkaa tampereesta ja himotus kovahko. No pihasta soitin, ja alaoven tuli avaamaan tosiaan n.60v. elämää nähnyt pitkähiuksinen blondi venakko.
Toki jo soittaessani tajusin kyseessä olevan venakko. Mutta nyt oltiin hyvin kaukana ilmoituksen mukaisesta.
Astuin siis rappuun, ja katsoin kun hän edelläni pikku shortseissaan nousi niitä...mietin että tuota mä panen seuraavan tunnin...ja hokasin että ei kiitos, ja kantapäät kääntyi.

Oikeesti, mikä juttu tää on?