Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Isoimmat tytöt?  (Luettu 7761 kertaa)

Poissa joonasjkl

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Isoimmat tytöt?
« : Huhtikuu 30, 2022, 17:31:33 »
Koska suurin osa promokuvista on photoshopattuja, niin kyselisin teiltä kokemuksianne siitä, kenellä Suomessa toimivista tytöistä löytyy jalkojen välistä suurin työkalu?

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 143
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Isoimmat tytöt?
« Vastaus #1 : Toukokuu 08, 2022, 23:36:27 »
Isabella BigCock, eikä ole juurikaan photoshopattu. On jopa livenä paksumpi kuin kuvissa.

Poissa joonasjkl

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isoimmat tytöt?
« Vastaus #2 : Toukokuu 09, 2022, 13:57:48 »
Jonkin verran on kyllä tuokin SW:ssä oleva ainoa kuva shopattu :D Mutta jos ei paljoa, niin hyvältä vaikuttaa.

Poissa MikkoPee

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isoimmat tytöt?
« Vastaus #3 : Toukokuu 10, 2022, 09:17:02 »
Minulla on vuosien takaa joitakin kokemuksia TS tytöistä. Suurimmalla osalla oli kyllä liioiteltu peniksen koko. Muutenkin kuvat olivat aika tavalla manipuloituja. Sabrinasta https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=1850&lan=en minulle jäi erittäin positiiviset kokemukset. Kuvat olivat aika samat kuin todellinen ulkonäkö. Samoin penis oli aika lailla kuvien kokoinen. Persoonallisuus ja palvelu oli joka kerta yhtä hyvää.
Nyt olen menossa kokeilemaan Mikaella Fariasta. Onko kenelläkään mitää sanottavaa ulkonäöstä, palvelusta ja peniksen koosta?
Jos Isabella bigcock tulee länsirannikolle niin yritän päästä tapaamaan häntäkin. Aika ristiriitaisia kommennteja on Isabellasta kirjoitettu.

Poissa MikkoPee

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isoimmat tytöt?
« Vastaus #4 : Toukokuu 10, 2022, 10:03:45 »
Unohdin vallan mainita Angelan joka löytyy ainakin wikin puolelta nimimerkillä horney angela. Kuvat piävät 100% kutinsa ainakin kolmen vuoden takaa. Angelan paras puoli on hevetin hyvät tissit. Muutenkin oli hyvän näköinen ja kikkeli toimi joka kerta kun hänet tapaain. Ei nyt ehkä ilmoitettu 19cm vaan se normi 15cm.

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isoimmat tytöt?
« Vastaus #5 : Toukokuu 11, 2022, 16:47:30 »
Nyt olen menossa kokeilemaan Mikaella Fariasta. Onko kenelläkään mitää sanottavaa ulkonäöstä, palvelusta ja peniksen koosta?

Täällä kans kiinnostaq Mikaella Farias. Mielellään lukis rapsaa, mikäli käyt tarkastaa kyseisen mimmin kunnon.

Poissa Transformer

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isoimmat tytöt?
« Vastaus #6 : Toukokuu 13, 2022, 17:38:47 »
Mikaela Fariasista löytyy oma ketjunsa. Mutta tähän lyhykäisyydessään voin omasta kahden kerran kokemuksesta sanoa, että on erittäin upea paketti mielestäni kyseessä. Erittäin naisellinen ja seksikäs, mutta sitten jalkovälistäkin löytyy sellainen ehkä 19 cm pitkä ja ihan mukavan paksu patukka. Oikein mukava luonteeltaankin on ollut, joten hänen kanssaan ns. aloittelijankin on helppo rentoutua. Häneltä valuu muuten kiimalimaa aika runsaasti hommailujen ohessa ja jälkeenkin.

Poissa joonasjkl

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isoimmat tytöt?
« Vastaus #7 : Toukokuu 14, 2022, 14:09:56 »
Minuakin vähän häiritsee Isabellan rapsojen ristiriitaisuus.

Onko tässä nyt pääteltävä, että Mikaella Farias olisi 19-senttisellään kokokuningatar tällä hetkellä?

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isoimmat tytöt?
« Vastaus #8 : Toukokuu 14, 2022, 14:33:01 »
Minuakin vähän häiritsee Isabellan rapsojen ristiriitaisuus.

Onko tässä nyt pääteltävä, että Mikaella Farias olisi 19-senttisellään kokokuningatar tällä hetkellä?

Aina löytyy joku isompi.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isoimmat tytöt?
« Vastaus #9 : Toukokuu 15, 2022, 14:10:41 »
Minuakin vähän häiritsee Isabellan rapsojen ristiriitaisuus.

Onko tässä nyt pääteltävä, että Mikaella Farias olisi 19-senttisellään kokokuningatar tällä hetkellä?

No ei tietääkseni kukaan sanonut että mikaella olisi kokokuningatar... mutta hyvännäköinen hän kyllä on. Todennäköisesti isabellabigc on isompi mela, mutta ristiriitaisuus enimmäkseen on ulkonäöstä, itse en ole käynyt, kun mielestäni kuvat ovat niin vanhat ja jokainen ylimääräinen tuoreempi kuva kertoo sen että hän on pulska. Tässä on vaikea sitten vertailla erikseen eri ihmisten mielipiteitä, että jos joku kehuu taivaisiin koska kulli oli paksu ja ei niin kiinnosta että onko hyvännäköinen vai ei ja sitten joku sanoo että oli läski ja liioiteltu kikkeli. Niin mene ja tiedä, sw suurinosa rapsoista on myös tosi vanhoja. Todennäköisesti joku 5+ vuotta sitten olisi saanut timmin tytön. Yleensä myös liikakilot huonontaa panokuntoa alhaallakin.

Anywho ehkä itse pitäisi vaan käydä ovella kattomassa että mikä se ulkomuoto on kun ei mua nyt pelkkä iso mela niinkään kiinnosta. Mutta kaunis tyttö pienellä varustuksella ei myöskään ole oikeen mitään iloa, menen sitten mielummin ihan normi hupakolle.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isoimmat tytöt?
« Vastaus #10 : Toukokuu 15, 2022, 14:21:01 »
Se näissä on jännä, että jos on olevinaan oikeesti yli 20cm kikkeli niin miksi pitää yrittää mainostaa että on 24cm kuten isabella. Kuva on selkeästi manipuloitu kun varjostukset on muuten mutta kikkeli onkin varjojen päällä mutta reisi alla :D makes sense. Voi se silti olla iso.

Poissa joonasjkl

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isoimmat tytöt?
« Vastaus #11 : Toukokuu 15, 2022, 15:54:31 »

No ei tietääkseni kukaan sanonut että mikaella olisi kokokuningatar... mutta hyvännäköinen hän kyllä on. Todennäköisesti isabellabigc on isompi mela, mutta ristiriitaisuus enimmäkseen on ulkonäöstä, itse en ole käynyt, kun mielestäni kuvat ovat niin vanhat ja jokainen ylimääräinen tuoreempi kuva kertoo sen että hän on pulska. Tässä on vaikea sitten vertailla erikseen eri ihmisten mielipiteitä, että jos joku kehuu taivaisiin koska kulli oli paksu ja ei niin kiinnosta että onko hyvännäköinen vai ei ja sitten joku sanoo että oli läski ja liioiteltu kikkeli. Niin mene ja tiedä, sw suurinosa rapsoista on myös tosi vanhoja. Todennäköisesti joku 5+ vuotta sitten olisi saanut timmin tytön. Yleensä myös liikakilot huonontaa panokuntoa alhaallakin.

Anywho ehkä itse pitäisi vaan käydä ovella kattomassa että mikä se ulkomuoto on kun ei mua nyt pelkkä iso mela niinkään kiinnosta. Mutta kaunis tyttö pienellä varustuksella ei myöskään ole oikeen mitään iloa, menen sitten mielummin ihan normi hupakolle.

Kivat liirumlaarumit, kiitti niistä. Tämän ketjun aiheena ei ollut lihavuus tai panokunto, vaan kullin koko.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isoimmat tytöt?
« Vastaus #12 : Toukokuu 17, 2022, 19:18:13 »

No ei tietääkseni kukaan sanonut että mikaella olisi kokokuningatar... mutta hyvännäköinen hän kyllä on. Todennäköisesti isabellabigc on isompi mela, mutta ristiriitaisuus enimmäkseen on ulkonäöstä, itse en ole käynyt, kun mielestäni kuvat ovat niin vanhat ja jokainen ylimääräinen tuoreempi kuva kertoo sen että hän on pulska. Tässä on vaikea sitten vertailla erikseen eri ihmisten mielipiteitä, että jos joku kehuu taivaisiin koska kulli oli paksu ja ei niin kiinnosta että onko hyvännäköinen vai ei ja sitten joku sanoo että oli läski ja liioiteltu kikkeli. Niin mene ja tiedä, sw suurinosa rapsoista on myös tosi vanhoja. Todennäköisesti joku 5+ vuotta sitten olisi saanut timmin tytön. Yleensä myös liikakilot huonontaa panokuntoa alhaallakin.

Anywho ehkä itse pitäisi vaan käydä ovella kattomassa että mikä se ulkomuoto on kun ei mua nyt pelkkä iso mela niinkään kiinnosta. Mutta kaunis tyttö pienellä varustuksella ei myöskään ole oikeen mitään iloa, menen sitten mielummin ihan normi hupakolle.

Kivat liirumlaarumit, kiitti niistä. Tämän ketjun aiheena ei ollut lihavuus tai panokunto, vaan kullin koko.

tervetuloa foorumille sinullekin.

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 143
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Isoimmat tytöt?
« Vastaus #13 : Toukokuu 17, 2022, 22:52:54 »
No siis kauneus on kai katsojan silmässä. Olen toki nähnyt huomattavasti kauniimpia ja timmimpiä kuin Isabella. Hän on noilla samoilla kuvilla jyystänyt aika pitkään menemään. Mutta ei hän ainakaan itselleni ulkonäköllisesti/muodollisesti ollut mikään pettymys. Joo, ei ole ihan saman näköinen kuin noissa ammattilaisen ottamissa kuvissa ja kullikin saadaan kyllä isoksi varjostuksilla yms mutta ei tässä kyseessä silti ole mikään lihava tyttö pienellä kullilla. Se että ilmoittaa tuon 24cm saattaa hyvinkin pitää kutinsa. Se on omaani isompi jonkin verran pituudeltaan ja itse kuulun tuohon 20+ kategoriaan. Samoin paksumpi, eikä omanikaan mikään tikku ole.

Paljon nähneenä ja koittaneena, voin sanoa että Isabellalla on isoin varustus mitä täällä vastaan tulee.

Ja niille ketkä sitä nyt sitten epäilee niin ei muuta kun kättä taskuun ja visiitille. Ei se ainakaan tän selvemmäksi tule täällä foorumilla pähkimällä  :drinking:

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isoimmat tytöt?
« Vastaus #14 : Toukokuu 19, 2022, 23:43:55 »
No siis kauneus on kai katsojan silmässä. Olen toki nähnyt huomattavasti kauniimpia ja timmimpiä kuin Isabella. Hän on noilla samoilla kuvilla jyystänyt aika pitkään menemään. Mutta ei hän ainakaan itselleni ulkonäköllisesti/muodollisesti ollut mikään pettymys. Joo, ei ole ihan saman näköinen kuin noissa ammattilaisen ottamissa kuvissa ja kullikin saadaan kyllä isoksi varjostuksilla yms mutta ei tässä kyseessä silti ole mikään lihava tyttö pienellä kullilla. Se että ilmoittaa tuon 24cm saattaa hyvinkin pitää kutinsa. Se on omaani isompi jonkin verran pituudeltaan ja itse kuulun tuohon 20+ kategoriaan. Samoin paksumpi, eikä omanikaan mikään tikku ole.

Paljon nähneenä ja koittaneena, voin sanoa että Isabellalla on isoin varustus mitä täällä vastaan tulee.

Ja niille ketkä sitä nyt sitten epäilee niin ei muuta kun kättä taskuun ja visiitille. Ei se ainakaan tän selvemmäksi tule täällä foorumilla pähkimällä  :drinking:

Tjooh pittää kattoo seuraavan kerran kun on se Lorenan kanssa tarjoomassa duoa niin vois käydä. Niin sitten ois ainakin takuulla myös tiukka kinkku mukana tarjoamassa takuu ärsykkeen visuaaliselta puolelta.

Mitä tulee isabellaan, niin varmaan isoimpia näkemättä. Tossahan on tanska-norja akselilla käyny välillä visiitilla noita jotai tummempia tyttöjä hyvillä arvosteluilla joilla on vissiinkin aika komee menopeli myös. Mut en oo nähny suomessa.

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 143
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Isoimmat tytöt?
« Vastaus #15 : Toukokuu 21, 2022, 09:18:28 »
No siis kauneus on kai katsojan silmässä. Olen toki nähnyt huomattavasti kauniimpia ja timmimpiä kuin Isabella. Hän on noilla samoilla kuvilla jyystänyt aika pitkään menemään. Mutta ei hän ainakaan itselleni ulkonäköllisesti/muodollisesti ollut mikään pettymys. Joo, ei ole ihan saman näköinen kuin noissa ammattilaisen ottamissa kuvissa ja kullikin saadaan kyllä isoksi varjostuksilla yms mutta ei tässä kyseessä silti ole mikään lihava tyttö pienellä kullilla. Se että ilmoittaa tuon 24cm saattaa hyvinkin pitää kutinsa. Se on omaani isompi jonkin verran pituudeltaan ja itse kuulun tuohon 20+ kategoriaan. Samoin paksumpi, eikä omanikaan mikään tikku ole.

Paljon nähneenä ja koittaneena, voin sanoa että Isabellalla on isoin varustus mitä täällä vastaan tulee.

Ja niille ketkä sitä nyt sitten epäilee niin ei muuta kun kättä taskuun ja visiitille. Ei se ainakaan tän selvemmäksi tule täällä foorumilla pähkimällä  :drinking:

Tjooh pittää kattoo seuraavan kerran kun on se Lorenan kanssa tarjoomassa duoa niin vois käydä. Niin sitten ois ainakin takuulla myös tiukka kinkku mukana tarjoamassa takuu ärsykkeen visuaaliselta puolelta.

Mitä tulee isabellaan, niin varmaan isoimpia näkemättä. Tossahan on tanska-norja akselilla käyny välillä visiitilla noita jotai tummempia tyttöjä hyvillä arvosteluilla joilla on vissiinkin aika komee menopeli myös. Mut en oo nähny suomessa.

Isabella kertoi viime visiitillä että Lorena lopetti ainakin toistaiseksi. Joten duo mahdollisuutta saanee nyt odotella pidempään.

Poissa joonasjkl

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isoimmat tytöt?
« Vastaus #16 : Kesäkuu 17, 2022, 09:26:26 »
Kiitoksia kaikille kommentoijille, kävin tuossa moikkaamassa Mikaellaa. Ihana tyttö, kuvissa totuudenmukainen varustus, varmaan juuri noin 19 senttiä.