Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Syyhy ja seksipalveluiden käyttö  (Luettu 711 kertaa)

Poissa Sekstailua

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Syyhy ja seksipalveluiden käyttö
« : Huhtikuu 18, 2024, 12:15:58 »
Syyhy leviää seksissä... oletteko vähentäneet tai saaneet syyhyn maksullisen neidon luona käydessänne tai onko maksullisia neitoja, jotka saaneet syyhyn itselleen joltain asiakkaalta?

Olisi maailma, jossa ei seksitauteja tai niihin liittyviä, vaan voisimme nautiskella täysin rinnoin :behind:

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Syyhy ja seksipalveluiden käyttö
« Vastaus #1 : Huhtikuu 18, 2024, 12:37:21 »
Enemmän huolissani näiden syyhytopikkien leviämisestä.

Poissa Iina

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 95
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Syyhy ja seksipalveluiden käyttö
« Vastaus #2 : Huhtikuu 18, 2024, 13:06:05 »
^ Tämä  :laught:
Iina Hertta Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 😍😘
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947
Posin kautta ♥️

Poissa Sekstailua

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Syyhy ja seksipalveluiden käyttö
« Vastaus #3 : Huhtikuu 18, 2024, 13:32:05 »
Tässä lajissa vähän keltanokkana tuota riskiä mietin. Laji kiinnostaa kovasti,  mutta syyhyshow ei. Hienoa, että olette rohkeita ettekä syyhypunkkeja pelkää  :weightlifting:

Nautinnollista kevättä :sheep:

Poissa Iina

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 95
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Syyhy ja seksipalveluiden käyttö
« Vastaus #4 : Huhtikuu 19, 2024, 08:17:06 »
Jäin luonnontieteilijänä miettimään tätä aihetta vielä tarkemmin - ja ylipäätään erinäisten virusten, bakteerien ja muiden mielenkiintoisten syöpäläisten leviämistä näissä hommissa.

Syyhyhän siis on paljon muutakin kuin seksitauti. Se leviää etenkin päiväkodeissa ja kouluissa, mistä se sitten kulkeutuu kotiin. Toki se leviää myös seksissä. Syyhypunkki on osa luontoa ja biodiversiteettiämme, pidimme siitä tai emme. Syyhyä on ollut aina ja tulee olemaan. Syyhy lähtee tehokkaasti imervektiinillä, johon punkit eivät ole kehittäneet resistenssiä. Pari tablettia, lakanoiden vaihto ja asia on hoidettu. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta luotan lääketieteeseen. Etukäteen on turha murehtia. Sitten jos jotain tapahtuu, niin sittenpähän tapahtuu ja ongelmat ratkeavat aina parhain päin.

Mutta, syyhyn lisäksi on olemassa paljon isompiakin syöpäläisiä ja suurin niistä on nimeltään pelko. Pelko rajoittaa eläinlajeja tekemästä asioita. Aivan kuten Sekstailua mainitsee, me, jotka emme turhaan syyhypunkkejakaan pelkää, olemme rohkeita. Viisas äitini on todennut minulle useamman kerran elämäni aikana: ”Et voi elää, jos pelkäät”. Totta. Minusta se on yksi parhaimmista elämänohjeista. Turhat pelot rajoittavat toimintaamme ja estävät meitä toimimasta. Osansa tähän pelonlietsontaan on muuten myös medialla.

Sen verran vielä todettakoon, että esimerkiksi itse olen tehnyt näitä hommia lähes 9 vuotta. Sinä aikana minulla on ollut 0 (nolla) syyhypunkkia, 0 koronaa (olin koko korona-ajan tavattavissa) ja 0 sukupuolitautia. Eli rohkeasti vaan sekstailemaan!

Loppukevennyksenä: syyhypunkki on hyvin mielenkiintoinen pikku eläin. Olisipa mielenkiintoista näin luontoharrastajana ja eläinrakkaana ihmisenä, että omat ihon alla olisi ihonalainen terraario. Mikroskoopilla sitä sitten tutkisin, ja sitten vasta siitä haikein mielin luopuisin. Kirjoittaisin kokemuksesta ehkä kokemusteni suureen kirjaan yhden luvun verran.

Ihanaa kevättä kaikille! Muistakaa liikkua luonnossa ☀️☀️☀️🌏🌍🌎🙏🏼🕷️🦟🐝
Iina Hertta Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 😍😘
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947
Posin kautta ♥️

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Syyhy ja seksipalveluiden käyttö
« Vastaus #5 : Huhtikuu 19, 2024, 08:51:51 »

Viisas äitini on todennut minulle useamman kerran elämäni aikana: ”Et voi elää, jos pelkäät”. Totta. Minusta se on yksi parhaimmista elämänohjeista. Turhat pelot rajoittavat toimintaamme ja estävät meitä toimimasta. Osansa tähän pelonlietsontaan on muuten myös medialla.

Sen verran vielä todettakoon, että esimerkiksi itse olen tehnyt näitä hommia lähes 9 vuotta. Sinä aikana minulla on ollut 0 (nolla) syyhypunkkia, 0 koronaa (olin koko korona-ajan tavattavissa) ja 0 sukupuolitautia. Eli rohkeasti vaan sekstailemaan!

Loppukevennyksenä: syyhypunkki on hyvin mielenkiintoinen pikku eläin. Olisipa mielenkiintoista näin luontoharrastajana ja eläinrakkaana ihmisenä, että omat ihon alla olisi ihonalainen terraario. Mikroskoopilla sitä sitten tutkisin, ja sitten vasta siitä haikein mielin luopuisin. Kirjoittaisin kokemuksesta ehkä kokemusteni suureen kirjaan yhden luvun verran.

Ihanaa kevättä kaikille! Muistakaa liikkua luonnossa ☀️☀️☀️🌏🌍🌎🙏🏼🕷️🦟🐝

Totta on, että pelko on suurin peikko. Nykyajan ihminen on paremmin turvassa erilaisilta riskeiltä kuin koskaan esihistoriansa tai historiansa aikana. Silti ihmisiä paapotaan ja pelotellaan milloin milläkin pöpöillä ja muilla terveysriskeillä.

Perjantaipläjäyksenä voisi toivoa, että häpykarvat, vähintäänkin kiitoradan muodossa, tekisivät jälleen paluun. Johan se nyt olisi palvelus biodiversiteetille, että satiaisillakin olisi luonnollisia elinympäristöjä jäljellä. Posliinimuoti kun vie näiltäkin ihmisen pikku seuralaisilta elinmahdollisuudet ::)

Ja luonnossa viltin päällä olisi kyllä kiva naida napsutella, jahka olisi hiukan lämpimämpää. Ai niin, mut punkki, sellainen puskissa viihtyvä, voisi purra perseeseen 🤔 STD:tä en ole itsekään koskaan saanut erilaisista seikkailuista huolimatta, mutta punkki piti kerran kiskoa punkkipihdeillä irti kyrvänjuuresta. Sekään ei iskenyt luonnon helmassa naidessa, vaan ihan vaan mökkeillessä. Mökkeily on siis vaarallisempaa kuin seksi ::)