niin, yleensä ihmiset ei halua kauhean isoon ääneen ja omalla nimellään puhua huonoista kokemuksistaan, eikä mua oikeastaan kiinnosta perustella sulle enää tätä tarkemmin missä se ongelma on.
toistan ihmettelyni: mikä tekee juuri aaronista niin erityisen, että häntä halutaan mustamaalata kilpailijoiden toimesta, kun kehenkään muuhun menestyneeseen sisällöntuottajaan ei kohdistu samanlaista kritiikkiä ja ulossulkemista? onko mielestäsi tosiaan loogisempaa että kyse on kilpailusta joka kohdistuu mystisesti vain yhteen ihmiseen, kuka halutaan kateuden takia alalta pois, eikä siitä että tyypin toiminta on useaan otteeseen todettu ahdistavaksi ja jopa väkivaltaiseksi?
tämä "muut sisällöntuottajat on kateellisia menestyksestä" on aika vakiolaulu sellasilta tyypeiltä ketkä on haluttu pois yhteisöstä ihan oman toimintansa takia. kumma juttu että suurimmalla osalla menestyneitä tyyppejä ei oo samanlaisia kokemuksia ollenkaan, päin vastoin heitä kehutaan ja suositellaan kuvauskavereiks vuolaasti ja avoimesti. miksiköhän?
mä en muuten btw pidä itseäni millään tavalla aaronin "kilpailijana", meillä on todennäköisesti varsin erilainen asiakaskunta ihan jo siksi että mä en tee lähes yksinomaan kovakouraista anaalijynkkyä.