Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Voittaako runkkaus huonon panon

<< < (5/5)

Letsmenoks:
Snookerin katsominen voittaa huonon panon... :headbang:

Letsmenoks:
Jatketaas offtopic kun vauhtiin päästy. Valehtelematta snooker on voittanut nyt muutamana iltana oikeinkin loistavan panon kun olen makkari-primetimen viettänyt sohvalla. Onneksi tämä turnaus on vain kerran vuodessa...

HarryPotter:

--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Toukokuu 02, 2022, 23:24:47 ---Jatketaas offtopic kun vauhtiin päästy. Valehtelematta snooker on voittanut nyt muutamana iltana oikeinkin loistavan panon kun olen makkari-primetimen viettänyt sohvalla. Onneksi tämä turnaus on vain kerran vuodessa...

--- Lainaus päättyy ---

Toisaalta tuonkin snooker -ajan voi runkata tai panna menemään useamman kolon kautta  8)

HuliVili:

--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Huhtikuu 29, 2022, 21:52:09 ---Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.

Niin, se oli huono pano. Olis pitänyt runkata.

--- Lainaus päättyy ---

Osuvasti kuvattu, joskus runkkaus olisi parempi valinta. Runkkaukseen myöskään harvemmin tulee petyttyä, toisin kuin joskus panoihin.

Ribbeli:

Mielestäni se on fity/fity..jopa heikohto pano voittaa runkkauksen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta