Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Voittaako runkkaus huonon panon

<< < (3/5) > >>

Turuntyttö:

--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Huhtikuu 29, 2022, 21:52:09 ---Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.

Niin, se oli huono pano. Olis pitänyt runkata.

--- Lainaus päättyy ---

Siinä malliesimerkki siitä huonosta panosta 😊

Johannyton:

--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Huhtikuu 29, 2022, 21:52:09 ---Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.

--- Lainaus päättyy ---
Tuohan on just mun pitkän kaavan mukainen rakastelu. Yleensä jätän juttelut vähemmälle...

HarryPotter:

--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Huhtikuu 29, 2022, 21:57:27 ---

--- Lainaus päättyy ---

Siinä malliesimerkki siitä huonosta panosta 😊

--- Lainaus päättyy ---

Eli neljällä työnnöllä ja kosketuksella olisi päästy hyvään panoon?  8)

Vieras0342:

--- Lainaus päättyy ---

Kuvailemasi tarina muistuttaa teini-ikäisten ensipanoa, jossa kumpikaan ei oikein tiedä, mitä pitäisi tehdä. Teinipoika ei ole vielä hoksannut, että tytön tyydytys on tärkeämpää, kuin omat kolme työntöä. 

Poika ei vielä tiedä, että tyttö ei halua kokea samaa uudestaan ja hänestä tulee vihreiden kansanedustaja jokaa vihaa miehiä.

Kaikki vain muutaman työnnön tähden.

Runkkaaminen olisi pelastunut pojan elämän.

Miksi poika menit panemaan? Miksi?  ::)   

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Johannyton - Huhtikuu 29, 2022, 21:59:09 ---

--- Lainaus päättyy ---
Tuohan on just mun pitkän kaavan mukainen rakastelu. Yleensä jätän juttelut vähemmälle...

--- Lainaus päättyy ---

Tätä se on. Naiset ei ymmärrä hyvän päälle. Aivan kohtuuttomia vaatimuksia meiltä miehiltä. Sitten ihmetellään, kun ei mikään riitä eikä kelpaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta