Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Voittaako runkkaus huonon panon  (Luettu 3235 kertaa)

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Voittaako runkkaus huonon panon
« : Huhtikuu 29, 2022, 16:15:39 »
Nyt tää selvitetään.
kysyvälle vastataan

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #1 : Huhtikuu 29, 2022, 16:29:58 »
Kyllä se vaan niin on että runkkaus voittaa mennen tullen huonon panon  :headbang:
Opiskelijarouva

Turku

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #2 : Huhtikuu 29, 2022, 17:01:59 »
Joku sano joskus että hyvä paska on parempi kuin huono pano.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2392
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #3 : Huhtikuu 29, 2022, 17:07:01 »
Runkkaus voittaa paitsi huonon, myös keskinkertaisen panon tullen mennen. Ja hyväänkin maksulliseen panoon verrattuna runkkauksen hinta-laatusuhde on ylivoimainen, mutta ihan kaikkea ei sentään voi rahassa mitata.  8)

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #4 : Huhtikuu 29, 2022, 18:46:14 »
niin pitää AP vastata en usko minkään naisen voittavan runkkausta ja olen hetero.
kysyvälle vastataan

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #5 : Huhtikuu 29, 2022, 20:29:34 »
Kyllä se vaan niin on että runkkaus voittaa mennen tullen huonon panon  :headbang:

Minkälainen on huono pano?

Se pitää määrittää ensin. 


Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #6 : Huhtikuu 29, 2022, 21:05:00 »
Kyllä se vaan niin on että runkkaus voittaa mennen tullen huonon panon  :headbang:

Minkälainen on huono pano?

Se pitää määrittää ensin.

Samaa mieltä eli huono pano pitää speksata ensin? Kaikille se ei tarkoita samaa, myöskin pitääkö erottaa pano maksuseksissä ja siviiliseksissä? Jos pano on jollekin huono pano, se ei tarkoita, että se seuraavalle on huono pano. Riippuu täysin kemioista ja mitä haetaan. Panohan on "kahden kauppa" tai no useampikin menee mulla samaan aikaan. Myöskään kemiat ei kaikilla natsaa, aina ei myöskään olla parhaimmillaan, stressi jne.

Runkkauksessa toki tietää mitä saa, tai ainakin pitäisi tietää  8) Vasuri tai oikuri hoitaa homman kotiin tai pesään.
Jos pelkkää aktia/citykanijumppaa hakee, niin silloin runkkauskin voi voittaa panon. Toisaalta itse haluan tapaamiselta muutakin; enemmän kokonaisvaltaista nautintoa - kosketusta, suutelua, läheisyyttä, suuseksiä, panemista jne. Kokonaisuus ratkaisee, ei se kuinka nopeasti/hitaasti liimatykin panos ampuu.

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #7 : Huhtikuu 29, 2022, 21:30:39 »
Runkkaus voittaa hyvän panon!
Why so fragile?

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1143
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #8 : Huhtikuu 29, 2022, 21:45:28 »
Samaa mieltä eli huono pano pitää speksata ensin? Kaikille se ei tarkoita samaa, myöskin pitääkö erottaa pano maksuseksissä ja siviiliseksissä?

Huono pano ei tunnu juuri miltään tai se tuntuu jopa huonolta. Pano innottoman ja vähän tympeän henkilön kanssa tuntuu taatusti huonolta, oli pano sitten maksullinen tai ilmainen. Reipas runkku omassa rakastavassa seurassa voittaa sellaisen aivan varmasti.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #9 : Huhtikuu 29, 2022, 21:52:09 »
Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.

Niin, se oli huono pano. Olis pitänyt runkata.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #10 : Huhtikuu 29, 2022, 21:57:27 »
Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.

Niin, se oli huono pano. Olis pitänyt runkata.

Siinä malliesimerkki siitä huonosta panosta 😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1829
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #11 : Huhtikuu 29, 2022, 21:59:09 »
Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.

Niin, se oli huono pano. Olis pitänyt runkata.
Tuohan on just mun pitkän kaavan mukainen rakastelu. Yleensä jätän juttelut vähemmälle...
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 29, 2022, 22:01:46 kirjoittanut Johannyton »

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #12 : Huhtikuu 29, 2022, 22:37:04 »
Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.

Niin, se oli huono pano. Olis pitänyt runkata.

Siinä malliesimerkki siitä huonosta panosta 😊

Eli neljällä työnnöllä ja kosketuksella olisi päästy hyvään panoon?  8)
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #13 : Huhtikuu 29, 2022, 22:43:27 »
Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.

Niin, se oli huono pano. Olis pitänyt runkata.

Kuvailemasi tarina muistuttaa teini-ikäisten ensipanoa, jossa kumpikaan ei oikein tiedä, mitä pitäisi tehdä. Teinipoika ei ole vielä hoksannut, että tytön tyydytys on tärkeämpää, kuin omat kolme työntöä. 

Poika ei vielä tiedä, että tyttö ei halua kokea samaa uudestaan ja hänestä tulee vihreiden kansanedustaja jokaa vihaa miehiä.

Kaikki vain muutaman työnnön tähden.

Runkkaaminen olisi pelastunut pojan elämän.

Miksi poika menit panemaan? Miksi?  ::)   

   

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #14 : Huhtikuu 29, 2022, 22:46:01 »
Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.

Niin, se oli huono pano. Olis pitänyt runkata.
Tuohan on just mun pitkän kaavan mukainen rakastelu. Yleensä jätän juttelut vähemmälle...

Tätä se on. Naiset ei ymmärrä hyvän päälle. Aivan kohtuuttomia vaatimuksia meiltä miehiltä. Sitten ihmetellään, kun ei mikään riitä eikä kelpaa.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5185
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #15 : Huhtikuu 30, 2022, 06:49:26 »
Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.

Niin, se oli huono pano. Olis pitänyt runkata.
Tuohan on just mun pitkän kaavan mukainen rakastelu. Yleensä jätän juttelut vähemmälle...

Tätä se on. Naiset ei ymmärrä hyvän päälle. Aivan kohtuuttomia vaatimuksia meiltä miehiltä. Sitten ihmetellään, kun ei mikään riitä eikä kelpaa.
Sinulta ei kukaan vaadi yhtään mitään. Mene töihin.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 30, 2022, 09:42:47 kirjoittanut Ares »

Paikalla STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #16 : Huhtikuu 30, 2022, 08:39:55 »
Mä sanon huonoa panoa aktiiviseksi runkkaamiseksi. Siinä ei ole toinen läsnä, mutta ei tarvitse itse kiihottaa penistä, sen voi tehdä toisen pillulla, pyllyllä ja suulla.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #17 : Huhtikuu 30, 2022, 10:28:23 »
Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.

Niin, se oli huono pano. Olis pitänyt runkata.
Tuohan on just mun pitkän kaavan mukainen rakastelu. Yleensä jätän juttelut vähemmälle...

Tätä se on. Naiset ei ymmärrä hyvän päälle. Aivan kohtuuttomia vaatimuksia meiltä miehiltä. Sitten ihmetellään, kun ei mikään riitä eikä kelpaa.
Sinulta ei kukaan vaadi yhtään mitään. Mene töihin.

Olipas taas kerran happaman katkera kommentti, joka jaksaa aina naurattaa. Oululainen toripoliisi toistaa itseään.  :laught:

Onko se Hese pilannut vapun ja kaikki forkan ketjut, kuten tavallista?  :laught:

Minulla on töitä, mutta mistä sulle saataisiin, niin energiasi ja keskittymisesi menee oikeisiin asioihin.  :whipping:   
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 30, 2022, 10:31:49 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #18 : Huhtikuu 30, 2022, 11:43:29 »
Esimerkki elävästä elämästä huonosta siviiliseksistä: Tyttö ottaa suihin, poika ei koske tyttöön. Poika kömpii tytön päälle, työntää lähärissä kolme työntöä, nousee ylös ja sanoo: olen valmis ja vetää housut jalkaan.

Niin, se oli huono pano. Olis pitänyt runkata.
Tälläistäkö siellä Vuokatissa on? 😱🥺

Mutta tuo oli aika heikko suoritus, naisen näkökulmasta Huono Pano  :whipping: .
Suorittajan näkökulmasta Täydellinen Rakastaja  :weightlifting:

Kavereille sanotaan, otti syväkurkkua ja painoin kuin pieni pupu kunnes nainen ei enää kestänyt..

Mutta joskus runkkaus voittaa huonon panon  :wanker:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Voittaako runkkaus huonon panon
« Vastaus #19 : Toukokuu 01, 2022, 14:38:03 »
Mä sanon huonoa panoa aktiiviseksi runkkaamiseksi. Siinä ei ole toinen läsnä, mutta ei tarvitse itse kiihottaa penistä, sen voi tehdä toisen pillulla, pyllyllä ja suulla.

Mä sanon samaa kalliiksi runkkaamiseksi. ;)