Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Petiteä peppuun?  (Luettu 13378 kertaa)

Poissa Maxi

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Petiteä peppuun?
« Vastaus #20 : Toukokuu 23, 2023, 19:56:56 »
Ei se epäily, mutta vastenmielisyys ryssien hyökkäystä Ukrainaan. Ei hän syyllinen siihen ole, mutta vähän niin kuin periaatteessa. Ovat kaikki valinneet hitler putlerin sotimaan.

Poissa Maxi

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Petiteä peppuun?
« Vastaus #21 : Toukokuu 23, 2023, 20:14:03 »
Terve terve, eka postaus foorumilla. Pitkään olen harrastanut mutta Helsingissä harvemmin. Halu olisi löytää PK-seudulta mahdollisimman hoikka nainen joka ottaa peppuun. Nata20 on koettu ja oli hyvä, mutta hänestä jäi (ilman mitään todisteita) sellainen olo että joku vahtii puuhia. Haetun naisen iällä tai pituudella ei ole väliä, kunhan on hoikka. Kiitoksia!
[/quote

Olen aika varma, ettei Natalla ole Igoria kaapissa. Ole rauhassa. En toki voi varmistaa sitä, mutta sellainen mielikuva mulle jäi vuosi sitten. Kiva, kaunis ja ystävällinen hän oli mulle. Ei mitään valittamista, paitsi kansalaisuus jälkipeleissä. Samaa voin sanoa parista muusta sietä päin olleesta  palveruantista sodan jälkeen, koska siellä heitä riittää.
]

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Petiteä peppuun?
« Vastaus #22 : Toukokuu 23, 2023, 21:03:31 »
Tässä ketjussa jää ainoastaan epäselväksi se Igor. Elämme jännittäviä aikoja.
Why so fragile?

Poissa Herra 47

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Petiteä peppuun?
« Vastaus #23 : Toukokuu 23, 2023, 22:03:28 »
Huomaamattomat kamerat on keksitty!!

Poissa Maxi

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Petiteä peppuun?
« Vastaus #24 : Toukokuu 23, 2023, 23:12:37 »
Laita foliohattu päähän, mutta uskon venäläisten suurimman osan huorien, Natan ja muiden täällä vaikuttavien olevan yksinäisyrittäjiä. Voin olla vääräsää, mutta laita tai joko tee ilmoitus poliisille, mikä on täysin turhaa.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Petiteä peppuun?
« Vastaus #25 : Toukokuu 27, 2023, 16:56:51 »
Laita foliohattu päähän, mutta uskon venäläisten suurimman osan huorien, Natan ja muiden täällä vaikuttavien olevan yksinäisyrittäjiä. Voin olla vääräsää, mutta laita tai joko tee ilmoitus poliisille, mikä on täysin turhaa.
Mistä tiedät Natan olevan venäläistaustainen?

Poissa londonbonbons

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Petiteä peppuun?
« Vastaus #26 : Toukokuu 27, 2023, 19:30:03 »
Laita foliohattu päähän, mutta uskon venäläisten suurimman osan huorien, Natan ja muiden täällä vaikuttavien olevan yksinäisyrittäjiä. Voin olla vääräsää, mutta laita tai joko tee ilmoitus poliisille, mikä on täysin turhaa.
Mistä tiedät Natan olevan venäläistaustainen?

Minulle ainakin kertoi tuon ihan kysymättä ja mainitsi käyvänsä säännöllisesti Venäjällä sukua ja ystäviä tapaamassa.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Petiteä peppuun?
« Vastaus #27 : Toukokuu 27, 2023, 20:15:20 »
Laita foliohattu päähän, mutta uskon venäläisten suurimman osan huorien, Natan ja muiden täällä vaikuttavien olevan yksinäisyrittäjiä. Voin olla vääräsää, mutta laita tai joko tee ilmoitus poliisille, mikä on täysin turhaa.
Mistä tiedät Natan olevan venäläistaustainen?

Minulle ainakin kertoi tuon ihan kysymättä ja mainitsi käyvänsä säännöllisesti Venäjällä sukua ja ystäviä tapaamassa.

Totuus voi olla toinen... 😉