Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
20v kuuma kissa seuraa vailla
Pekka85:
Tää hupakko on feikki. Yhteydenpito oli sujuvaa siihen asti kunnes sanoin, että hotellissa oon ja saa tulla niin eipäs enää vastattukkaan viesteihin. Kiva ottaa hotelli ja sit oletkin yksin siellä. Tästä lähtien hupakolla oltava paikka jotta itse edes harkitsisin palvelun käyttöä.
Vieras0288:
Ei se yleensä auta ottaa kuin hyvin rapsattu :[ jännitysmomentti katoaa, mutta saa rahoille vastinetta.
Azazello:
Jonkun täytyy se ensimmäinenkin rapsa tehdä.
OpiskelijaEnni:
Moikka Pekka!
Mä oon hiton pahoillani et sul jäi tälläinen fiilis. Täsmennykseksi, sen minkä unohdit kirjoittaa niin selvitin sulle kyl ihan hyvän syyn miks en päässyt tapaamaan ja tarjosin mahollisuutta korvaukseen koska muakin harmitti tää ihan hiton paljon :(
Toivottavasti viel pystytään näkemään ja toivon ettei sul jäänyt liian paha mieli, ei tosiaan ollut tarkotus aiheuttaa tälläst paskaa..
Hormonihiiri:
Hotellihuoneen verran alennusta seuraavasta kerrasta tai hupakko hommaa sen hotellin. Ei näitä oikein muuten voi korvata. Mikään ei oo vituttavampaa kuin hotellissa tajuta, että hupakko ei ole tulossa, vaikka tunti sitten on viestitelty. Ja sitten se hyvä selitys on tyyliin, että kissalla just silloin alkoi munuaisvaivat ja oli pakko viedä se eläinlääkärille.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta