Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Milloin varaat ajan?  (Luettu 4776 kertaa)

Poissa perasmies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milloin varaat ajan?
« Vastaus #20 : Huhtikuu 27, 2022, 19:11:41 »
yleensä samalle päivälle,tai seuraavalle.ei pysty sanomaan panettaako puolentoista viikon päästä keskiviikkona klo 18?
jos mä vaan ihan vähän...

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Milloin varaat ajan?
« Vastaus #21 : Huhtikuu 27, 2022, 22:21:09 »
Joskus pari kuukautta ja lyhin taitaa mennä siinä 30min.
Pääsääntöisesti mennään pari päivää..

Panetuksen kanssa ei ole rongelmia  kun aina paNettaa
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Milloin varaat ajan?
« Vastaus #22 : Huhtikuu 27, 2022, 23:45:42 »
^ jousi sen sanoi niin ytimekkäästi, lisään vain ptn toivoamalla varoitusajalla jos tiedossa.
Shikita ga nai

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 371
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milloin varaat ajan?
« Vastaus #23 : Huhtikuu 29, 2022, 10:15:04 »
Vähän sama homma kuin paronilla: en voi laittaa kalenteriin panoaikoja, enkä halua laittaa itseäni tilanteeseen jossa joutuisin valehtelemaan siitä mihin olen menossa. Huorissakäynnit tapahtuu hetkinä jolloin kukaan ei edes huomaa että olin jossain. Yleensä siis lyhyellä varoitusajalla. Henkilöille joilla ainoa yhteydenottotapa on soittaminen, aikatauluvaihtoehtoni on lähinnä tulenko suoraan vai kiertotietä.

Jos ajan sopiminen lyhyellä varoitusajalla  ei onnistu, niin se on ihan ok. Voi sanoa että ei sovi, ehdottaa myöhempää aikaa tai vaikka olla kokonaan vastaamatta jos on tosi kova kiire. Ainoa mikä vähän vituttaa on sössöttäminen jolla annetaan ymmärtää että oli väärin edes kysyä. Sano se ilmoituksessasi jos et halua tällaisia kyselyitä.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Milloin varaat ajan?
« Vastaus #24 : Huhtikuu 29, 2022, 10:37:44 »
Vähän sama homma kuin paronilla: en voi laittaa kalenteriin panoaikoja, enkä halua laittaa itseäni tilanteeseen jossa joutuisin valehtelemaan siitä mihin olen menossa. Huorissakäynnit tapahtuu hetkinä jolloin kukaan ei edes huomaa että olin jossain. Yleensä siis lyhyellä varoitusajalla. Henkilöille joilla ainoa yhteydenottotapa on soittaminen, aikatauluvaihtoehtoni on lähinnä tulenko suoraan vai kiertotietä.

Jos ajan sopiminen lyhyellä varoitusajalla  ei onnistu, niin se on ihan ok. Voi sanoa että ei sovi, ehdottaa myöhempää aikaa tai vaikka olla kokonaan vastaamatta jos on tosi kova kiire. Ainoa mikä vähän vituttaa on sössöttäminen jolla annetaan ymmärtää että oli väärin edes kysyä. Sano se ilmoituksessasi jos et halua tällaisia kyselyitä.

Multa ainakin saa aina kysyä, joskus onnistuu lyhyellä varoitusajalla mutta useimmiten ei. Tohon että sano se ilmoituksessasi on pakko kommentoida sen verran että monet ei edes lue niitä ilmoituksia. 😅 Mullakin lukee numeron perässä että en vastaa puheluihin, silti lähes päivittäin joku koittaa soittaa, joinain päivinä monikin ja useasti.
Olisikin kiva jos se ilmoitus viitsittäisiin lukea ja kunnioittaa niitä ehtoja joita siinä mahdollisesti on, mun tapauksessa ne etten vastaa soittoihin ja se että turvaseksi on pakollinen (tämä koskee myös suikkaria, vaikka moni tuntuu luulevan ettei se ole seksiä).
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Milloin varaat ajan?
« Vastaus #25 : Huhtikuu 29, 2022, 11:46:29 »
Pyrin sopimaan ajan ajoissa  :) yleensä muutama päivä tai noin viikkoa aikaisemmin.
Joskus sovin alustavasti aikoja yli kuukauden päähän.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Milloin varaat ajan?
« Vastaus #26 : Huhtikuu 29, 2022, 12:25:21 »
Vähän sama homma kuin paronilla: en voi laittaa kalenteriin panoaikoja, enkä halua laittaa itseäni tilanteeseen jossa joutuisin valehtelemaan siitä mihin olen menossa. Huorissakäynnit tapahtuu hetkinä jolloin kukaan ei edes huomaa että olin jossain. Yleensä siis lyhyellä varoitusajalla. Henkilöille joilla ainoa yhteydenottotapa on soittaminen, aikatauluvaihtoehtoni on lähinnä tulenko suoraan vai kiertotietä.

Jos ajan sopiminen lyhyellä varoitusajalla  ei onnistu, niin se on ihan ok. Voi sanoa että ei sovi, ehdottaa myöhempää aikaa tai vaikka olla kokonaan vastaamatta jos on tosi kova kiire. Ainoa mikä vähän vituttaa on sössöttäminen jolla annetaan ymmärtää että oli väärin edes kysyä. Sano se ilmoituksessasi jos et halua tällaisia kyselyitä.

Multa ainakin saa aina kysyä, joskus onnistuu lyhyellä varoitusajalla mutta useimmiten ei. Tohon että sano se ilmoituksessasi on pakko kommentoida sen verran että monet ei edes lue niitä ilmoituksia. 😅 Mullakin lukee numeron perässä että en vastaa puheluihin, silti lähes päivittäin joku koittaa soittaa, joinain päivinä monikin ja useasti.
Olisikin kiva jos se ilmoitus viitsittäisiin lukea ja kunnioittaa niitä ehtoja joita siinä mahdollisesti on, mun tapauksessa ne etten vastaa soittoihin ja se että turvaseksi on pakollinen (tämä koskee myös suikkaria, vaikka moni tuntuu luulevan ettei se ole seksiä).

Pakollinen pilkun viilaus suuseksi EI ole seksiä tää on ratkaistu ameerikassa case hiltton.
kysyvälle vastataan

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4952
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Milloin varaat ajan?
« Vastaus #27 : Huhtikuu 29, 2022, 12:33:25 »
Parista viikosta pariin tuntiin, ihan Sihteeristä riippuen.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Milloin varaat ajan?
« Vastaus #28 : Huhtikuu 29, 2022, 12:48:12 »
Vähän sama homma kuin paronilla: en voi laittaa kalenteriin panoaikoja, enkä halua laittaa itseäni tilanteeseen jossa joutuisin valehtelemaan siitä mihin olen menossa. Huorissakäynnit tapahtuu hetkinä jolloin kukaan ei edes huomaa että olin jossain. Yleensä siis lyhyellä varoitusajalla. Henkilöille joilla ainoa yhteydenottotapa on soittaminen, aikatauluvaihtoehtoni on lähinnä tulenko suoraan vai kiertotietä.

Jos ajan sopiminen lyhyellä varoitusajalla  ei onnistu, niin se on ihan ok. Voi sanoa että ei sovi, ehdottaa myöhempää aikaa tai vaikka olla kokonaan vastaamatta jos on tosi kova kiire. Ainoa mikä vähän vituttaa on sössöttäminen jolla annetaan ymmärtää että oli väärin edes kysyä. Sano se ilmoituksessasi jos et halua tällaisia kyselyitä.

Multa ainakin saa aina kysyä, joskus onnistuu lyhyellä varoitusajalla mutta useimmiten ei. Tohon että sano se ilmoituksessasi on pakko kommentoida sen verran että monet ei edes lue niitä ilmoituksia. 😅 Mullakin lukee numeron perässä että en vastaa puheluihin, silti lähes päivittäin joku koittaa soittaa, joinain päivinä monikin ja useasti.
Olisikin kiva jos se ilmoitus viitsittäisiin lukea ja kunnioittaa niitä ehtoja joita siinä mahdollisesti on, mun tapauksessa ne etten vastaa soittoihin ja se että turvaseksi on pakollinen (tämä koskee myös suikkaria, vaikka moni tuntuu luulevan ettei se ole seksiä).

Pakollinen pilkun viilaus suuseksi EI ole seksiä tää on ratkaistu ameerikassa case hiltton.

Okei en oo tutustunut kyseiseen keissiin, mutta oli miten oli, minä ainakin lasken sen seksiksi jossa tarvitaan kumia myös. 😁
” When you see oral sex as foreplay and not actually sex, you might also downplay the risks or see it as harmless. You might believe you can forego protection because “it is only oral sex.” In this way, however, oral sex is no different than vaginal or anal sex. It is important to use protection — every time.” :whipping:
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 548
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Milloin varaat ajan?
« Vastaus #29 : Huhtikuu 30, 2022, 08:10:58 »
Suomalaisnaiselle kannattaa varata aika muutamaa päivää ennen. Tsekkitytöille mentiin kyllä usein samakin päivänä vanhaan hyvään aikaan :D

Poissa hyökyaaltosquirt

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milloin varaat ajan?
« Vastaus #30 : Toukokuu 03, 2022, 17:32:43 »
Olen aivan ensikertalainen näissä asioissa. Kuukausi-kaksi päähän yritän varailla. Olen kelan tuilla joten rahamäärä ei ole iso, siksi vaikeaa varata alle kuukausi.

Poissa Vieras1506

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milloin varaat ajan?
« Vastaus #31 : Toukokuu 21, 2022, 20:50:12 »
Seuraavalle päivälle yleensä haluan tapaamisen. Jotenkin koen että olis molemmille mukavampi ja itse kerkiän sitten hoitamaan itseni paikalle sovittuun aikaan.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Milloin varaat ajan?
« Vastaus #32 : Toukokuu 23, 2022, 17:32:55 »
Minä varaan yleensä vähintään viikkoa ennen, useimmiten 2-3 viikkoa ennen. Joskus harvoin, jos töissä on tullut jotain muutoksia aikatauluihin, saatan varata muutamaa päivää ennen. Ja sitten tietysti, jos PT peruu, koetan järjestää uuden tilalle vaikka varoaika olisi lyhyempi. Mutta se johtuu siis vain siitä, että itselleni se aika on ollut kuitenkin varattuna jo aiemmin.

Yleensä tapaamiset ovat itselläni aina työmatkojen yhteydessä tai muuten työaikataulujen ehdoilla. Työaikatauluni joudun rakentamaan hyvissä ajoin ennakkoon asiakkaiden vuoksi (tosin asiakkaista johtuen ne voivat sitten muuttuakin). Mahdollisuus tapaamisiin edellyttää myös yleensä minulta hieman ennakkojärjestelyjä ja myös sopivia hetkiä tapaamisiin on itsellä rajallisesti. Ja sitten kun on, haluan varmistaa, että tapaaminen sitten myös järjestyy silloin. Sehän menee kaikkialla niin, että jos haluaa jonkin tietyn asiakaspalvelijan, tietyn ajan ja tietyn paikan, kannattaa olla hyvissä ajoin liikkeellä. Mitä lähempänä varaa, sitä enemmän on kiinni siitä, mitä aikoja ja kenellä on tarjolla. Kun varoaikaa on riittävästi, on aikaa yrittää muita vaihtoehtoja, jos esim. vastausta ei saa, ehdotettu aika ei ensimmäisille sovi tai tulee jotain muuta.

Toki läheskään kaikki PT:t eivät tee sopimuksia kovin paljon ennakkoon. Jos haluaa koettaa jotakuta uutta, on ehkä pakko varata aika enintään viikkoa aiemmin. Mutta vakkarien tai muuten vanhojen tuttujen kanssa onnistuu yleensä ajoissa. Ja toisaalta monet heistä taas ovat valmiita itse järjestämään tapaamiselle aikaa siihen kun kysyn, jos vain teen sen hyvissä ajoin ja heillä on riittävästi varoaikaa. Joidenkin vakkarien kanssa saatetaan lähtiessä haarukoida seuraavan tapaamisen aika jo valmiiksi 1-2 kuukaudenkin päähän. Ja sitten taas joiltakin eri paikkakunnilla jatkuvasti keikkailevilta taas voi usein kysyä jo ennakkoon, että milloin olet missäkin tai seuraavan kerran jossain, vaikka he laittavat aina ko. paikkakunnan ilmoituksen vasta tuoreeltaan.

Lisäksi tykkään fiilistellä tapaamisella jo ennakkoon. Siinä on oma juttunsa, kun ehtii viikon tai pari pyöritellä esim. asutoiveita tai session sisältöön liittyviä toiveita (en harrasta mitään vartin pika-pyrähdyksiä) mielessä. Usein tehdäänkin niin, että aika ja pääasialliset raamit sovitaan ajoissa ja sitten vielä lähempänä tarkennetaan yksityiskohdat, kuten asutoiveet ym.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Slimguy

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milloin varaat ajan?
« Vastaus #33 : Toukokuu 23, 2022, 17:33:15 »
Kerran vain saanut varattua ajan vaikka muutaman kerran kysellyt, mutta ainakin muutama päivä/viikko ennen mahdollista tapaamista koitan sopia niin pystyn sitten järjestämään itselleni vapaata aikaa ;D joskus saattanut jopa pari viikkoa etukäteen sopia, jos tiedän että tulevat viikonloput ovat itselle kiireisiä enkä halua ottaa riskiä että myöhemmin ilmoitusta ei enää olekaan  ;D