Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Hei onks kellään...

<< < (2/4) > >>

Vieras0336:
Huomen normipäivä? röyh, nam, nam

Meeme:
Onko kellään aivot varikolla, niin kuin mulla?

Työpäivän päätteeksi pakkasin kaikki työtavarat pakaaseihin vietäväksi ne Imatralle.
Kun se operaatio oli valmis muistin, että enhäm mie vielä oo lähdössä pois Kuopiosta! Yks sunnuntai vielä täällä vietettävänä iloisissa merkeissä! No, eihän siinä muuta kuin nöyränä tyttönä alkaa purkamaan matkatavaroista tarvikkeet ja lakanat ja pyyhkee, liukkarit ja kortsut, pesuaineet ja remelit taas esille ;D

Venla:

--- Lainaus käyttäjältä: Johannyton - Huhtikuu 23, 2022, 21:11:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Huhtikuu 23, 2022, 20:56:52 ---Ei oikeestaan.

Ehkä saunasidukka ois kiva näin siiderivalaana, mutta nyt ei millään ehdi enää kauppaan.
Muuten...ei. Ei kyllä puutu mitään.

Mites muilla?

--- Lainaus päättyy ---
Joskus kauan sitten kerroit kyllä olevasi Prosecco-tyttö ennemmin kuin siiderivalas  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Proseccohylje. Joo. Se mä kyllä oon.
Prosecco sopii melkein tilanteeseen kuin tilanteeseen. Saunassa kuitenkin...äh. Mitä mä sekoilen. Kyllä se Prosecco sinnekin sopii.

--- Lainaus käyttäjältä: Meeme - Huhtikuu 23, 2022, 22:02:37 ---Onko kellään aivot varikolla, niin kuin mulla?

Työpäivän päätteeksi pakkasin kaikki työtavarat pakaaseihin vietäväksi ne Imatralle.
Kun se operaatio oli valmis muistin, että enhäm mie vielä oo lähdössä pois Kuopiosta! Yks sunnuntai vielä täällä vietettävänä iloisissa merkeissä! No, eihän siinä muuta kuin nöyränä tyttönä alkaa purkamaan matkatavaroista tarvikkeet ja lakanat ja pyyhkee, liukkarit ja kortsut, pesuaineet ja remelit taas esille ;D

--- Lainaus päättyy ---

Oisit ny tullu jo tänne! *ja tuonu mulle samalla sidukkaa*

Vieras1776:
Faustino I Gran Reserva 1987 oli hiton hyvä vuosikerta. Onks kellään viininystävällä tätä enää?

Vieras0342:
Onko kellään vähän käytettyä omatuntoa tai hyviä käytöstapoja myytävänä?

Ostan molemmat mielellään kotiinkuljetuttuna ruskeassa huomiota herättämättömässä kirjekuoressa. 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta