Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Uskonto ja hengellisyys  (Luettu 8022 kertaa)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Uskonto ja hengellisyys
« Vastaus #40 : Syyskuu 18, 2019, 11:57:29 »
Kirkosta erottu jo vuosia sitten. En uskonut silloinkaan, kun vielä kirkkoon kuuluin.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Uskonto ja hengellisyys
« Vastaus #41 : Syyskuu 18, 2019, 23:43:45 »
Harvoin näkee tätä että ihminen osaa erotella uskonnon ja hengellisyyden. Nimittäin melkein aina, viimeksi tänään, kun vein keskustelua vähän hengelliselle polulle niin mulle sanottiin: ootsä joku vitun uskovainen Vastasin vaan: herran rauhaa ja hyvää yötä

Lähtökohtaisesti olen sitä mieltä että KOSKA uskonnot ovat ihmisten keksimiä, ne eivät voi olla hyvä juttu ;) Mutta toisaalta, mun mummo on uskovainen, mutta ei ole sitä ikinä tuonut ilmi eikä tuputtanut ja olen nähnyt niin monesti kuinka...tai ehkä se ei ole uskovainen, pitäis kysyä, mutta siis olen nähnyt niin monesti kuinka siitä että hän uskoo itseään suurempaan voimaan on ollut suuri apu. Ja voin vakuutta että minäkin uskon itseäni suurempaan voimaan...olis tää vittu aika lohdutonta ilman uskoa.

Niin ja ateismi se vasta vankka uskonto onkin!

Olenkin odottanut, koska forkan hengellinen johtaja Lifti ottaa ohja omiint käsiinsä ja perustaa oman hengellisen kulttiliikkeen, jossa harrastetaan vapaata seksiä sukat jalassa ja muita hyveitä. Tietenkin kultin viralliseksi jäseneksi pääsy edellyttää, että kaikki sillä omistama omaisuus, jolla on käypää arvoa, tulee ensin lahjoittaa uuden messiaan haltuun ja siitä pitkä ja kivinen tie valaistumiseen voi alkaa.   

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Uskonto ja hengellisyys
« Vastaus #42 : Syyskuu 26, 2019, 10:21:13 »
Onko jotenkin kaksinaismoralistista Päivi Räsäseltä vaatia, että oman uskonnon nimissä pitää voida vainota homoja ja toisaalta alaleuka väpättäen syyttää esim Alf Rehniä uskonnon vainoamisesta tämän kommentoitua että Räsänen pitäis lähettää hevon helvettiin  homofobioineen.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘