Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Uskonto ja hengellisyys
Kunigazz:
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Syyskuu 14, 2019, 17:19:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kunigazz - Syyskuu 14, 2019, 17:16:43 ---En kuulu kirkkoon ja en ole koskaan kuulunu, vaikka vanhemmat on kristittyjä, niin ei ne ole pakottanut meitä poikia liittymään kirkkoon. Kuka tahansa saa uskoa mihin haluaa.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä se Jumala sainoisikaan, kun panet toisen vaimoa..niinhh😁
--- Lainaus päättyy ---
No sehän sanoo että anna mennä vaan oi mahtava KUNIGAS ;D
Turskapappa:
En ole klubin jäsen, mutta jokainen uskokoon mihin haluaa. Silloin kun ne yksityiset uskomukset tulee politiikkaan, olen vihainen.
Kunigazz:
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Syyskuu 14, 2019, 17:19:58 ---Mitä se Jumala sainoisikaan, kun panet toisen vaimoa..niinhh😁
--- Lainaus päättyy ---
Sitä paitti minä sain tänään vahvistuksen että oot siellä seksityrmässä, niin miten voit olla täällä huutelemassa?😁 vai joko sie piru vie pääsit karkaamaan toistamiseen 🤣🤣
Vieras0032:
Ihan pakana. Halla-Aho on meikän Messias. Kuulun kyllä kirkkoon, olen kummitäti, käynyt rippileirin ja jos osuu ajallisesti, niin käyn laulamassa kauneimpia joululauluja.
Vieras0009:
--- Lainaus käyttäjältä: Kunigazz - Syyskuu 14, 2019, 17:46:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Syyskuu 14, 2019, 17:19:58 ---Mitä se Jumala sainoisikaan, kun panet toisen vaimoa..niinhh😁
--- Lainaus päättyy ---
Sitä paitti minä sain tänään vahvistuksen että oot siellä seksityrmässä, niin miten voit olla täällä huutelemassa?😁 vai joko sie piru vie pääsit karkaamaan toistamiseen 🤣🤣
--- Lainaus päättyy ---
Ai, sä kuulit mun tuskanhuudot, etkä tullu siltikään auttamaan. Taisit olla liian lumoutuneena😁.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta