Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Hintakeskustelut leviää

<< < (2/4) > >>

Turuntyttö:
Itse olen myös törmännyt näihin tietyissä ryhmissä. Toisaalta hyvä kun asiasta yritetään avoimesti puhua, mutta näiden ryhmien kaltaisissa keskusteluissa en jotenkin usko että olisi paljoa pt:tä tai oikeita asiakkaita. Silloin keskestelun pointti jotenkin katoaa… 🤔🤷‍♀️

orjamies:

--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Huhtikuu 21, 2022, 22:26:47 ---Itse olen myös törmännyt näihin tietyissä ryhmissä. Toisaalta hyvä kun asiasta yritetään avoimesti puhua, mutta näiden ryhmien kaltaisissa keskusteluissa en jotenkin usko että olisi paljoa pt:tä tai oikeita asiakkaita. Silloin keskestelun pointti jotenkin katoaa… 🤔🤷‍♀️

--- Lainaus päättyy ---

ja vaikka olisi ylessä keskustelu stopataan suht äkkiä toki jos alussa jo vaihtaa yv

Vieras0342:
Menkää töihin köyhät, niin teilläkin on varaa käydä maksullisissa.  :whipping:

lepsky:

--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Huhtikuu 21, 2022, 22:26:47 ---Itse olen myös törmännyt näihin tietyissä ryhmissä. Toisaalta hyvä kun asiasta yritetään avoimesti puhua, mutta näiden ryhmien kaltaisissa keskusteluissa en jotenkin usko että olisi paljoa pt:tä tai oikeita asiakkaita. Silloin keskestelun pointti jotenkin katoaa… 🤔🤷‍♀️

--- Lainaus päättyy ---

Miten ne eroaa silloin omista kirjoituksistasi täällä sivustolla joista et oikeasti tiedä?  ::)

kilikello:
Saahan sitä hinnasta keskustella oli kyseessä sitten kahvipaketti tai karvalompsa, mutta tuskin ne hinnat siitä taivastelemalla alenee. Jos inflaatio kiihtyy ja kuluttajahinnat koko ajan nousevat, on ihan selvä että pimperostakin kannattaa ja voi tänä päivänä pyytää enemmän kuin vaikka 10v sitten. Itsekin nostin heikkoja jo valmiiksi hirvittäneitä hintojani hiljan :weightlifting:

Musta tuntuu myös että seksityön stigman vähennettyä mututuntumalla yhä useampi hupakko maksaa nykyään tuloistaan verotkin - eli siitä 150€ taksasta lähtee suoraan ALV n.30€ ja ansiotuloverot päälle. Tuntuu että taivastelijat ei ihan hahmota miten paljon ilmoitettua taksaa matalampi hupsun todellinen tuntipalkka on: jokaista toteutunutta asiakasta varten kuluu aikaa myös yhteydenottojen perkaamiseen, ohareihin, markkinointiin ja valmistautumiseen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta