Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tapaamisen lopussa  (Luettu 23608 kertaa)

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #20 : Syyskuu 14, 2019, 19:58:42 »
Joro76: Mulla oli tunti ja tapani mukaan viivyttelen ja viivyttelen, kunnes typy sanoo että se ois siinä... Pienen suostuttelun jälkeen antaa vartin lisäaikaa saattaakseen mut valmiiksi ja samaan hintaan  ::)


Onpa sinulla inhottava tapa hyväksikäyttää palveluntarjoajien hyväntahtoisuutta ja mahdollista kykenemättömyyttä asettaa tiukkoja rajoja. Äärimmäisen epäkunnioittavaa ja aliarvostavaa käytöstä.

Olet Sin ihan oikeassa, jos tuo olisi totta. Ihan asiallinen jäbä Joro on. Tuo taisi olla häneltä vaan toive-ajattelua. Tai ainenkin oma kokemukseni on tuo.

Tuohan taisi olla mulle kommentti tuolta Monipuolinen nimimerkiltä johon Sin1 vastasi. Tai näin minä ymmärsin

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #21 : Syyskuu 14, 2019, 19:59:52 »
Muuten, kummanko vastuulla on seurata ajan kulumista eli täyttymistä?

Myyjän, mutta ehkä parasta jos kello olisi näkyvillä niin asiakkaallakin mahdollisuus pysyä kärryillä ajan kulusta.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #22 : Syyskuu 14, 2019, 20:05:12 »
Joskus Sexworkilla ehdotin, että hupakolla pitäisi aina olla kello esillä josta asiakas voisi pitää silmällä ajan kulumista, mutta se aiheutti suunnatonta hilpeyttä ja ivaa. Olen edelleen samaa mieltä.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #23 : Syyskuu 14, 2019, 20:08:31 »
Muuten, kummanko vastuulla on seurata ajan kulumista eli täyttymistä?

Myyjän, mutta ehkä parasta jos kello olisi näkyvillä niin asiakkaallakin mahdollisuus pysyä kärryillä ajan kulusta.

Miten sitä nyt kelloa voi seurata kun on pää sielä jalkovälissä tussun kimpussa tai puskee kuin kesyttämätön härkä neitoa takaapäin ja silmät tuijottaa sitä herkullista persettä :D

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #24 : Syyskuu 14, 2019, 20:15:15 »
Voipi olla. Minun edellinen munakello meni särki ja jostain syystä en ole muistanut ostaa uutta. Tai olisin, mutta kun niistä kuuluu vaan plöört. Kahdenkympin Nokian kännykän herätys, mihin ei voi säätää äänenvoimakkuutta eikä soitto-ääntä saa kyllä joka jätkän seisokin hiipumaan.
Tosin yleensä olen osannut hoitaa laukeamisen ennen sitä. Se alkaa huutamaan 5 min ennen kun pitäisi jo olla ulkona.
Tuuthan uudestaan ja pusu/halaus kombinaatiolla yritän pikkasen lievittää järkytystä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #25 : Syyskuu 14, 2019, 20:21:03 »
Miten sitä nyt kelloa voi seurata kun on pää sielä jalkovälissä tussun kimpussa tai puskee kuin kesyttämätön härkä neitoa takaapäin ja silmät tuijottaa sitä herkullista persettä :D

No jos horo huutelis minuutin välein et "15.41", "15.42"...
;D ;D

Oikea munakello vois kyllä olla parempi kuin toi munkin puhelin hälytys. Jotkut voi sekoittaa et onks äänet jääneet päälle luuriin :D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #26 : Syyskuu 14, 2019, 20:21:28 »
Joskus Sexworkilla ehdotin, että hupakolla pitäisi aina olla kello esillä josta asiakas voisi pitää silmällä ajan kulumista, mutta se aiheutti suunnatonta hilpeyttä ja ivaa. Olen edelleen samaa mieltä.

Tästä tuli mieleen erään Tsekki tytön tapaaminen, mihin kuului kohtuu pitkä hieronta sessio ja tyttö laittoi herätyskellon viereiselle tyynylle vähän ennen tapaamisen loppua😁.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #27 : Syyskuu 14, 2019, 20:23:26 »
Joskus Sexworkilla ehdotin, että hupakolla pitäisi aina olla kello esillä josta asiakas voisi pitää silmällä ajan kulumista, mutta se aiheutti suunnatonta hilpeyttä ja ivaa. Olen edelleen samaa mieltä.
Mulla on aina kello kädessä ja tarkkailen sitä aina välillä tapaamisissa. Se estää palveluntarjoajaakin hoputtamasta, koska voin siitä heti osoittaa, että aikaa on vielä jäljellä.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #28 : Syyskuu 14, 2019, 20:24:35 »
^^Ei toi ole hyvä vaan kellon pitää olla jossain piirongin päällä näkyvillä kokoajan ja kyllä joillain näin onkin.
Jimmy: täytyis varmaan ostaa rannekello :)

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #29 : Syyskuu 14, 2019, 20:26:05 »
Joskus Sexworkilla ehdotin, että hupakolla pitäisi aina olla kello esillä josta asiakas voisi pitää silmällä ajan kulumista, mutta se aiheutti suunnatonta hilpeyttä ja ivaa. Olen edelleen samaa mieltä.
Mulla on aina kello kädessä ja tarkkailen sitä aina välillä tapaamisissa. Se estää palveluntarjoajaakin hoputtamasta, koska voin siitä heti osoittaa, että aikaa on vielä jäljellä.

Mä en uskalla pitää enään kelloa kädessä, kun kerran tytön hiukset jäi jotenki kellon ranneekkeen väliin ja siinähän sitä riemua taas riittikin vähäksi aikaa🙂

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #30 : Syyskuu 14, 2019, 20:27:45 »

Jimmy: täytyis varmaan ostaa rannekello :)
Suosittelen tällaista isoa rannekelloa, koska se selvästi ehkäisee hoputtamista.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #31 : Syyskuu 14, 2019, 20:27:59 »
Joskus Sexworkilla ehdotin, että hupakolla pitäisi aina olla kello esillä josta asiakas voisi pitää silmällä ajan kulumista, mutta se aiheutti suunnatonta hilpeyttä ja ivaa. Olen edelleen samaa mieltä.
Mulla on aina kello kädessä ja tarkkailen sitä aina välillä tapaamisissa. Se estää palveluntarjoajaakin hoputtamasta, koska voin siitä heti osoittaa, että aikaa on vielä jäljellä.

Hmmmm...ja suosittelen kellon kädestä pois ottamista asiakkaille.
Olisi pitänyt ottaa kuva käsivarren 10 cm haavasta joka tuli asiakkaan kellosta :-\
Ei tietenkään kukaan tahallaan, mutta peuhatessa helposti sattuu ja tapahtuu.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #32 : Syyskuu 14, 2019, 20:30:40 »
Vaan kun on ihmisiä, mitkä ei siinä panemisen tuoksinnassa tajua kelloa, ei kuule soittolistaa. Sellainen kunnon päräys sitten herättää todellisuuteen. Ja toisaalta, tekeekö asiakas jotain kellonajalla. Kuuluu laittaaa silmät kiinni ja nauttia, eikä kytätä kelloa.
No vartin ajassa ymmärrän tuon kyttäämisen.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #33 : Syyskuu 14, 2019, 20:35:20 »
Joskus Sexworkilla ehdotin, että hupakolla pitäisi aina olla kello esillä josta asiakas voisi pitää silmällä ajan kulumista, mutta se aiheutti suunnatonta hilpeyttä ja ivaa. Olen edelleen samaa mieltä.
Mulla on aina kello kädessä ja tarkkailen sitä aina välillä tapaamisissa. Se estää palveluntarjoajaakin hoputtamasta, koska voin siitä heti osoittaa, että aikaa on vielä jäljellä.

Mä en uskalla pitää enään kelloa kädessä, kun kerran tytön hiukset jäi jotenki kellon ranneekkeen väliin ja siinähän sitä riemua taas riittikin vähäksi aikaa🙂

Tässä syy miksi aikoinani heivasin kelloni.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #34 : Syyskuu 14, 2019, 20:47:58 »
Joro76: Mulla oli tunti ja tapani mukaan viivyttelen ja viivyttelen, kunnes typy sanoo että se ois siinä... Pienen suostuttelun jälkeen antaa vartin lisäaikaa saattaakseen mut valmiiksi ja samaan hintaan  ::)


Onpa sinulla inhottava tapa hyväksikäyttää palveluntarjoajien hyväntahtoisuutta ja mahdollista kykenemättömyyttä asettaa tiukkoja rajoja. Äärimmäisen epäkunnioittavaa ja aliarvostavaa käytöstä.

Olet Sin ihan oikeassa, jos tuo olisi totta. Ihan asiallinen jäbä Joro on. Tuo taisi olla häneltä vaan toive-ajattelua. Tai ainenkin oma kokemukseni on tuo.

Tuohan taisi olla mulle kommentti tuolta Monipuolinen nimimerkiltä johon Sin1 vastasi. Tai näin minä ymmärsin


Juu, monipuolinen'lle suuntasin kommenttini.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #35 : Syyskuu 14, 2019, 20:59:19 »
Jee nyt päästiin kellokeskusteluun ;D Minäkin tästä joskus mainitsin että olisi hyvä kun ajankulua pystyisi kellosta katsomaan, niin ei tule sitten kiire tapaamisen lopussa. En vain pidä siitä että tuleminen jää ihan loppuminuuteille, kiirehän siinä tahtoo tulla.

Nyttemmin olen oppinut ajankäytön ja suunnilleen osaan arvioida ajankulun tapaamisella.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #36 : Syyskuu 14, 2019, 21:44:59 »
Mä oon kanssa miettinyt tähän aiheeseen liittyvää hyvin specifiä asiaa, eli lähdön hetken sanoja, etenkin lausetta "nähdään taas". Joskus sanon tuon tutulle asiakkaalle, usein jätän sanomatta. Joskus lisään sanan toivottavasti lauseen eteen. Mietin asiaa kahdelta näkökannalta.

1. Ensinnäkin toivon, että asiakas ei pahastu lausahdusta. Lausahdus nimittäin asemoi turskan toistuvaksi seksinostajaksi, mikä voi olla hänelle itselleen joskus hankala asia myöntää. Tämän lisäksi toivon, että asiakas ei ajattele minun pitävän hänen paluutaan itsestäänselvyytenä - nimenomaan siis sitä, että hän valitsee minut uudestaan kaikkien muiden palveluntarjoajien joukosta. Palaavaa asiakasta arvostaa nimittäin todella paljon, eikä se ole mikään itsestäänselvyys!

2. Toiselta näkökannalta nähdään taas -lauseen voi nähdä positiivisena vahvistuksena turskalle, että sihteeri haluaa tavata hänet vastaisuudessakin, ainakin siinä määrin, että on valmis ottamaan hänet uudelleen asiakkaana vastaan. Tapaaminen on ollut sihteerin(kin) kannalta silloin positiivinen kokemus. Positiivinen vahvistus saattaa kenties madaltaa turskan kynnystä ottaa sihteeriin yhteyttä uudelleen.

Mitä fiiliksiä pohdinta herättää?

Tosi hyvää pohdintaa! Samaa olen käynyt omassakin päässä läpi. Mä en yksinkertaisesti ole mikään kovin hyvä valehtelemaan, joten sanon todella harvoin asioita, joita en tarkoita. Helpompi pysyä kärryillä elämästään, kun voi seistä sanojensa takana. Tämä pätee myös asiakassuhteisiin. Toki voi olla, että miellyttämistarpeen vuoksi olen saattanut alkuaikoina sanoa jotain vastaavaa asiakkaalle, jonka käytös ei ole ollut toivottua. Toisaalta, jos mun suusta ei kuule tätä, niin se ei välttämättä tarkoita, etten haluaisi tavata uudestaan. Joskus sitä itsekin on vähän ajatuksissaan :)

Mä tiedostan hyvin, ettei välttämättä kaikki koe mun palvelua sellaisena, että haluaisi tavata uudestaan, ja sehän on ihan ok. Jotkut vaihtelee muutenkin palveluntarjoajasta toiseen, ja jonkun kanssa kemiat ei natsaa. Tästäkin syystä, jos asiakas ei itse selkeästi ilmaise, että haluaa tavata uudestaan, muokkaan lauseen ehdolliseksi. "Jos susta vaan tuntuu siltä, niin toivottavasti nähdään uudestaan!" Koen sen myös suht huolettomana. Kaikilla ei ole varaa tai mahdollisuuksia käydä usein, ja jotenkin haluaisin huomioida tämän tekemättä mitään oletuksia, ja varsinkaan ettei asiakkaalle tule olo, että kategorisoin häntä. Joten, loppu viimein ilmaisen siis oman kiinnostukseni, mutta jätän pallon täysin asiakkaalle, eikä mitään paineitakaan.


Onpa sinulla inhottava tapa hyväksikäyttää palveluntarjoajien hyväntahtoisuutta ja mahdollista kykenemättömyyttä asettaa tiukkoja rajoja. Äärimmäisen epäkunnioittavaa ja aliarvostavaa käytöstä.

Ei mulla muuta, kun että en oo tällä foorumilla vielä tarpeeksi luotettava, niin en voi jakaa repukkaa  :'( ;D Siispä kiitos Sini, pidä kunnon jöötä täällä!

Oikea munakello vois kyllä olla parempi kuin toi munkin puhelin hälytys. Jotkut voi sekoittaa et onks äänet jääneet päälle luuriin :D

Mä yleensä ilmaisen heti pusujen ja halien ja maksun yhteydessä (jos on uusi asiakas, tai on kauan tapaamisesta), että hei, laitan muistutuksen tähän puhelimeen, niin ehdit sitten käydä vielä suihkussa tai pötkötellä hetken ajan loppuessa. Tänkin toimintamallin muodostuminen on toki vaatinut väärinymmärryksiä, eli juurikin näitä kauhistuneita katseita, että pidänkö mä ääniä puhelimessa kesken tapaamisen! Onneksi järkytyksestä on päästy yli nauramalla jutulle. Yritän pitää aina jotain keijukaismusaa tai laineiden liplatusta, jotta tosiaan niiltä sydänkohtauksilta vältyttäisiin. Jokin valoshow olisi ihan parasta! Tunnelmavalot, ja ajan lähestyessä loppuaan jokin liikkuva valo, tai väriä vaihtava lamppu voisi syttyä. Ah <3
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #37 : Syyskuu 14, 2019, 21:48:42 »
Joskus Sexworkilla ehdotin, että hupakolla pitäisi aina olla kello esillä josta asiakas voisi pitää silmällä ajan kulumista, mutta se aiheutti suunnatonta hilpeyttä ja ivaa. Olen edelleen samaa mieltä.
Mulla on aina kello kädessä ja tarkkailen sitä aina välillä tapaamisissa. Se estää palveluntarjoajaakin hoputtamasta, koska voin siitä heti osoittaa, että aikaa on vielä jäljellä.

Hmmmm...ja suosittelen kellon kädestä pois ottamista asiakkaille.
Olisi pitänyt ottaa kuva käsivarren 10 cm haavasta joka tuli asiakkaan kellosta :-\
Ei tietenkään kukaan tahallaan, mutta peuhatessa helposti sattuu ja tapahtuu.
Itselläni on hupakointikellona sellainen, jolla ei haavaa saa aikaiseksi.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #38 : Syyskuu 15, 2019, 11:08:11 »
Joro76: Mulla oli tunti ja tapani mukaan viivyttelen ja viivyttelen, kunnes typy sanoo että se ois siinä... Pienen suostuttelun jälkeen antaa vartin lisäaikaa saattaakseen mut valmiiksi ja samaan hintaan  ::)


Onpa sinulla inhottava tapa hyväksikäyttää palveluntarjoajien hyväntahtoisuutta ja mahdollista kykenemättömyyttä asettaa tiukkoja rajoja. Äärimmäisen epäkunnioittavaa ja aliarvostavaa käytöstä.

Jos on antanut sihteerille parasta sängyssä ja varsinkin orkun , niin kai silloin voi myös aika joustaa?

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tapaamisen lopussa
« Vastaus #39 : Syyskuu 15, 2019, 11:20:21 »
Lainaus käyttäjältä: irritaatio
Jos on antanut sihteerille parasta sängyssä ja varsinkin orkun , niin kai silloin voi myös aika joustaa?

Ehkä se joskus voi, mutta ei niin voi olettaa. Ei ainakaan voi jäädä roikkumaan siinä uskossa.

Joku näkyvä kello olis kyllä kiva, mutta koska sellaista usein ei ole niin tapaan ekan orkun jälkeen kysyä "mitä kello on", joka siis on myös kysymys "paljon aikaa on jäljellä". Tietää kuinka nopeesti toinen kierros olisi syytä hoitaa.