Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naiset! Squirttaatteko te helposti?  (Luettu 14760 kertaa)

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naiset! Squirttaatteko te helposti?
« Vastaus #40 : Elokuu 09, 2025, 07:03:52 »
Squirt neste on pissan ja hormonaalisen nesteen sekotusta...sitä voi tulla paljonkin...paineella tahi purona.

Naisen ejakulaatio neste taasen on pelkkää hormonaalista nestettä, jota erittyy ihan omista pikku reijistä...ja sitä erittyy vain pieniä määriä kerrallaan.

Squirttauksen voi ns. opetella, ejakulaatiota suoranaisesti ei. Ejakulaatio voi jäädä jopa huomaamatta. Itse esim. totesin juuri hiljattain vasta jälkikäteen videon katsottuani että kas, minähän ihan selvästi tuossa ejakuloin.

Ejakulaatio neste ei juurikaan tuoksu miltään ja on väritöntä. Squirt neste taasen on enempi vähempi keltaista ja tuoksuu vaihtelevissa määrin pissalle.

Kumpikin voi tapahtua tai olla tapahtumatta orgasmin yhteydessä tai ilman sitä.
Kaverin puolesta ja ihan vain oppimismielessä kyselen että olisiko mahdollista nähdä kyseinen video?

Poissa Livya

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #41 : Elokuu 10, 2025, 14:10:23 »
Vastauksena kysymykseen squirttaan joskus. Prosessi on itselleni epäselvä, en kykene asiaa mitenkään ennakoimaan ja en muutu suihkulähteeksi. Mutta toisinaan kastelen lakanat. Olen huomannut että tietyssä vaiheessa kiertoa näitä tapahtuu. Ja aina penetraatiossa. Nuorempana en edes osannut yhdistää squirtiksi, vaan luulin vaan olevani tosi märkä. Tai jopa "liian märkä" omissa epävarmuuksissani.

Hauska ilmiö sinällään ja tosi kiva lukea miten eri lailla ilmenee erilaisilla ihmisillä 😊
Tuukko nä kyllään Oulusa 3.-5.9? 😘

Poissa MySweetMystery

• Newbie
  • Galleria (6)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #42 : Elokuu 10, 2025, 14:47:45 »
Squirt Queen täällä moi 🥰

Squirttaan runsaasti, helposti, ja takuuvarmasti. Myös yhdynnässä, varsinkin ratsastaessa 🥵

Sänky on pakko suojata, ja olen joutunut usein pesemään keikkakämppien seiniä, verhoja ja sängynpäätyjä.

Keikkapäivinä juon reilusti, etten joutuisi nestehukkaan, koska en pysty hillitsemäön tätä ilmiötä mitenkään. Käyn myös aina ennen seksiä tyhjentämässä rakon, joten neste on aina kirkasta ja mautonta. Lähin vertaus mielestäni on, että se maistuu iholta.

Suurin osa nesteestä purkautuu virtsarakon kautta (osa tulee kyllä suoraan pillustakin, ainakin mulla), joten kuulemma n. 1-2% määrästä voi olla jäännösvirtsaa. Mutta tämän tajuaa oikeastaan vain silloin, jos sängynsuoja menee vasta seuraavana päivänä pyykkikoneeseen. Silloin tuoksahtaa.

Juuri törmäsin infoon, että skenen rauhaset (g-pistealueella) erottelevat sen nesteen veren punasoluista 😳 Ilmankos sitä on Aasiassa pidetty "jumalten nektarina"...

https://youtube.com/shorts/lttopKkTo80?si=1SLnsde2th1LgyfH
💦💦 Seinäjoki 28.-31.8. 💦💦

Poissa SeuraKatri

• Newbie
  • Galleria (9)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #43 : Elokuu 12, 2025, 12:58:49 »
Itse olen luullut etten squirttaile, mutta niin vaan sai asiakas viime keikalla luuloni todistettua vääräksi kun lotina alkoi hänen sormettaessaan!

Näiden töiden myötä on orgasmien saaminenkin helpottunut ja monipuolistunut, joten en ihmettelisi jos squirttailukin tulisi jossain kohtaa valikoimiin  :inlove:
💠Keikkaa 23.-25.9. Tampereella💠

--------------------
Kutsuvat hierontaani Afroditen kosketukseksi ❤️