Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sallan kokeilu  (Luettu 4870 kertaa)

Poissa SallaSallinen

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Sallan kokeilu
« : Huhtikuu 20, 2022, 16:35:46 »
Olen ajatellut alkaa tekemään näitä hommia sivutyönä, mutta ensimmäisen asiakaan otto jännittää. Olisi kiva kuulla muiden seksityöntekijöiden kokemuksia, mulle voi laittaa viestiä vaikka täällä tai kik ***** ☺️ Myös ostajien kokemukset kiinnostaa, millainen on sinun mielestä hyvä seksityöntekijä?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 20, 2022, 21:34:12 kirjoittanut Mummo »

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sallan kokeilu
« Vastaus #1 : Huhtikuu 20, 2022, 16:42:27 »
Olen ajatellut alkaa tekemään näitä hommia sivutyönä, mutta ensimmäisen asiakaan otto jännittää. Olisi kiva kuulla muiden seksityöntekijöiden kokemuksia, mulle voi laittaa viestiä vaikka täällä tai kik nimetonmuija☺️ Myös ostajien kokemukset kiinnostaa, millainen on sinun mielestä hyvä seksityöntekijä?
En osaa sanoa: on monenlaisia hyviä ja monenlaisia joita ei halua nähdä ensimmäisen kerran jälkeen. Jos jotakin plussaa tai miinusta alkaisi kertomaan omasta näkökulmasta niin seuraavalla kertojalla plussat ja miinukset voi olla ihan erilaisia kuin minulla.
Hyvä alku voisi olla se että kerrot mistäpäin olet niin varmasti monikin innostuu vierailemaan luonasi ja voit sitten tehdä päätelmiä kokemuksen kautta.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1143
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sallan kokeilu
« Vastaus #2 : Huhtikuu 20, 2022, 21:25:45 »
Foorumia hieman selaamalla aloituksen kysymyksiin löytyy varmasti vastauksia.

Vaikka (harvalukuisia) raportteja lukemalla saa aika hyvän käsityksen, mistä asiakkaat pitävät tai eivät pidä.

Joka tapauksessa tervetuloa alalle ja kuvan perusteella tarjottavaa näyttäisi riittävän :)

Poissa nic950

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sallan kokeilu
« Vastaus #3 : Huhtikuu 20, 2022, 21:34:50 »
Voisin tulla mielelläni sinulle koeasiakkaaksi, voidaan hyvin harjoitella erillaisia vaihtoehtoja asiakastapaamisissa...

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sallan kokeilu
« Vastaus #4 : Huhtikuu 20, 2022, 21:42:25 »
Panisin
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Make71

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sallan kokeilu
« Vastaus #5 : Huhtikuu 27, 2022, 11:23:59 »
Hyvältä näyttää
Mistäpäin olet?

Poissa Make71

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sallan kokeilu
« Vastaus #6 : Huhtikuu 27, 2022, 11:40:45 »
Sun KIK-tunnus ei näy

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sallan kokeilu
« Vastaus #7 : Toukokuu 23, 2022, 18:03:23 »
Olen ajatellut alkaa tekemään näitä hommia sivutyönä, mutta ensimmäisen asiakaan otto jännittää. Olisi kiva kuulla muiden seksityöntekijöiden kokemuksia, mulle voi laittaa viestiä vaikka täällä tai kik ***** ☺️ Myös ostajien kokemukset kiinnostaa, millainen on sinun mielestä hyvä seksityöntekijä?

Joskus olisi kiva kuulla rapsoja toisinkin päin eli esim. että miten homma lähti liikkeelle. Kirjoita ihmeessä, jos vain viitsit.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.