Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huumeet ja huoraaminen  (Luettu 9745 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #40 : Toukokuu 10, 2022, 01:36:26 »
Muutama lääkkeissä ollut hupakko on tullut tavattua, asiaa kysyessä kertomus on että mielialaan ja lääkärin määräyksellä. Muutama pirinisti, merkit on niin selvät ettei tarvi kysellä. T-girl imppaa popperia, sitä ei edes peitellä.
Se mikä on valitettavan yleistä hupakoilla joilla ei ole edes päihderiippuvuutta (ainakaan pahaa) on siivouksen taso. Pari kertaa olen meinannut tarjota apua siivoukseen kun kämppä on ihan kauhea.
Pitäkää hutsut ne paikat siistinä.

En ole varma mitä tarkoitat siivouksen tasolla, mutta voin kertoa että kotona asiakkaita vastaanottavana horona, niin tuo on kyllä mielessä.
Tavallaan paikat pitää olla siisteinä, sekä järjestyksessä ihan koko ajan.

Noh, kellä ne himassa ihan koko ajan sitä olisi? Ei koskaan saa olla yhtään likaisia astioita, ei viikkaamattomia pyykkejä sohvalla, ei pölyä missään, ei roinaa hetkeäkään kertyny mihinkään, kaikki pitää olla ns. vimpan päälle mahdollisimman ojennuksessa koko ajan...

Mä oon sanonutkin että huoran työ on myös aika pitkälti siivoojan työtä.
Mä koen itseni aika siistiksi ja järjestystä arjessa luonnollisesti rakastavaksi ihmiseksi. Mutta mullekin tuottaa välillä luokkaa nyt...kolmea työtä tekevänä haasteita aina pitää kaikki vimpan päälle edellä mainitussa kunnossa. Kun breikkiä horoilusta, niin ihan nautinto kun ei tartte jokaista astiaa olla tunkemassa heti pesukoneeseen ja pyykit kuivurista voi vaan jättää sohvalle vaikka päiväksi ja viikata sitten kun huvittaa. Ah, elämän pieniä lipsahduksia mitkä mä ainakin sallin itselleni ihan hyvillä mielin.  :)

Mutta tuohan nyt ei sitten liittynyt aloitukseen mitenkään...
Mä uskallan väittää että huoran päihteiden käyttö ongelmat ei jää asiakkailta kovin kauaa huomaamatta (ja nyt puhun käytöstä, en kerta kokeiluista tai satunnaisista jutuista). Tää duuni on myös ehkä yllättävänkin fyysistä, eli jo se on sitten yksi seikka mihin päihteet ei oikein auta pitkällä juoksulla. Päihteidenkäyttö myös alkaa näkymään ennen pitkään ulkonäössä tavalla tai toisella.
Ammattimaisesti (ja nyt tarkoitan yrittäjiä) toimivien huorien ura ei voi olla pitkä jos on paha päihderiippuvuus, uskallan väittää näin.
Jos sitten ei toimita ihan niin ammattimaisesti, niin se voi olla pitkä, mutta asia alkaa tulemaan ilmi aika nopsaan vähän siellä sun täällä.

Mun asiakkaista aika monetkin on ihan supersäikkyjä pienimmillekin merkeille, että on jotain poikkeavaa. Ihan jo jokaista mustelmaa/naarmua saatetaan ns. säikähtää. Ja oikeastaan parempi se, kuin välinpitämättömyys. Mutta mä olen kokenut, että mun asiakaskunta ainakin pääosin tuntuu nimenomaa haluavan kaikinpuolin hyvinvoivan näköisen huoran. Ja siihen ei sitten päihteet sovi.

Sitten se, että sen lisäksi että huoraaminen ylipäätään on aika fyysistä hommaa, niin keikkailu nostaa sen sitten vielä ihan toiselle tasolle. Siinä joutuu miettiin sitten jo ihan muutamaa saunasidukkaakin/prosecco lasillista, että miten ne heikentää unenlaatua, kun joko päivät hyvin työntäyteiset tai sitten ollaan roudaamassa kamoja kuin mikäkin keikkaroudari ja istutaan auton ratissa pitkiä matkoja. Ja tätä kun tekee viikkoja putkeen, niin siinä omasta kunnosta huolehtiminen vielä korostuu. Mä elän turneiden aikana varmaan terveellisemmin kuin koskaan muulloin, koska se on tavallaan ihan välttämättömyys oman jaksamisen & hyvinvoinnin kannalta.

Ja vielä lopuksi sen minkä oon sanonut useesti, uskallan väittää että huoraaminen ei aja huumeiden käyttöön. Mä väittäisin että ne jotka aloittaneet huumeiden käytön huoraamisen jälkeen, niin olisivat sen todennäköisesti aloittaneet duunista riippumatta ennemmin tai myöhemmin. Ja ne jotka sitten huumeiden takia aloittaneet huoraamisen, niin se on aika loogista (toki valitettavaa). Se sama mikä tekee tästä duunista houkuttelevan asiallisille toimijoille, niin myös valitettavasti luo tästä potentiaalisen tulonlähteen henkilöille, jotka eivät pysty enää pitämään palkkaduunia. Eli täysi vapaus valita työajat vaikka lyhyelläkin suunnitelmallisuudella & kohtuullinen tulotaso. Mutta se ei ole silloin huoraaminen joka johtaa päihteiden käyttöön, vaan toisinpäin.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #41 : Toukokuu 10, 2022, 14:10:38 »
Aika nopeasti saa kyseenalaisen maineen, jos suomen kokoisessa maassa ottaa asiakkaita pöllyssä vastaan tai muuten perseilee.
Tuosta kämpän siisteydestä, mitä Mikko kertoi, niin en tiennyt, että epäsiisteys on sitten noinkin yleistä sihteerien keskuudessa tai sitten Mikolla on vaan sen suhteen käynyt paska mäihä. Minä en pysty olemaan sotkun tai epäjärjestyksen keskellä, eikä taatusti löydy pyykkejä sohvalta tai likaisia astioita tiskialtaasta. Vuokrakämpissä reissatessa tuli joskus ylläreitä vastaan ja ennenkun pystyi alkamaan hommat, piti ekana siivota ja järjestää kämppä. Sen verran siivousfriikki olen, että muuhun sisustukseen nähden väärän värinen pöytäliinakin piti häivyttää vierailuni ajaksi pois silmistä.
Jos sihteeri vetää kamaa tai kittaa ylenmäärin juoksulonkeroa, niin ihan varmana alkaa pian näkymään ulkonäössä ja käytöksessä.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #42 : Toukokuu 10, 2022, 19:38:49 »
Mä koen itseni aika siistiksi ja järjestystä arjessa luonnollisesti rakastavaksi ihmiseksi. Mutta mullekin tuottaa välillä luokkaa nyt...kolmea työtä tekevänä haasteita aina pitää kaikki vimpan päälle edellä mainitussa kunnossa. Kun breikkiä horoilusta, niin ihan nautinto kun ei tartte jokaista astiaa olla tunkemassa heti pesukoneeseen ja pyykit kuivurista voi vaan jättää sohvalle vaikka päiväksi ja viikata sitten kun huvittaa. Ah, elämän pieniä lipsahduksia mitkä mä ainakin sallin itselleni ihan hyvillä mielin.  :)

Miksi sinun pitää tehdä huorauksen lisäksi kahta eri työtä?
Luulisi vähemmänkin riittävän kun suuri osa väittää aloittaneensa huorauksen suurten tulojen vuoksi. :sheep:
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2022, 19:40:20 kirjoittanut lepsky »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #43 : Toukokuu 10, 2022, 20:59:55 »
Mä koen itseni aika siistiksi ja järjestystä arjessa luonnollisesti rakastavaksi ihmiseksi. Mutta mullekin tuottaa välillä luokkaa nyt...kolmea työtä tekevänä haasteita aina pitää kaikki vimpan päälle edellä mainitussa kunnossa. Kun breikkiä horoilusta, niin ihan nautinto kun ei tartte jokaista astiaa olla tunkemassa heti pesukoneeseen ja pyykit kuivurista voi vaan jättää sohvalle vaikka päiväksi ja viikata sitten kun huvittaa. Ah, elämän pieniä lipsahduksia mitkä mä ainakin sallin itselleni ihan hyvillä mielin.  :)

Miksi sinun pitää tehdä huorauksen lisäksi kahta eri työtä?
Luulisi vähemmänkin riittävän kun suuri osa väittää aloittaneensa huorauksen suurten tulojen vuoksi. :sheep:

Voi lepsky lepsky, energiaa riittää muidenkin kiusaamiseen? 🙄😅 Lyhyesti: et tiedä Venlan tilannetta joten sulla ei ole mitään oikeutta puuttua siihen tekeekö hän yhtä vai kymmentä työtä. Eikä se sun eikä kenenkään muunkaan asia ole. 😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #44 : Toukokuu 10, 2022, 23:01:29 »
Mä koen itseni aika siistiksi ja järjestystä arjessa luonnollisesti rakastavaksi ihmiseksi. Mutta mullekin tuottaa välillä luokkaa nyt...kolmea työtä tekevänä haasteita aina pitää kaikki vimpan päälle edellä mainitussa kunnossa. Kun breikkiä horoilusta, niin ihan nautinto kun ei tartte jokaista astiaa olla tunkemassa heti pesukoneeseen ja pyykit kuivurista voi vaan jättää sohvalle vaikka päiväksi ja viikata sitten kun huvittaa. Ah, elämän pieniä lipsahduksia mitkä mä ainakin sallin itselleni ihan hyvillä mielin.  :)

Miksi sinun pitää tehdä huorauksen lisäksi kahta eri työtä?
Luulisi vähemmänkin riittävän kun suuri osa väittää aloittaneensa huorauksen suurten tulojen vuoksi. :sheep:

Lepsky, sun pitäisi nyt skarpata stalkkaamisen suhteen. Mähän olen kertonut kaiken jo moneen kertaan.
Mä olen ollut aina muissa töissä, ja huoraaminen on aina ollut siinä sivussa. Mä olen aloittanut huoraamisen lisätulojen takia, ja myöhemmin lisännyt sen määrää suhteessa muihin töihin vapaa-ajan takia.
Kun ryhdyin 100% yrittäjäksi, niin en suinkaan halunnut hylätä mun koko koulutusta (aika pitkää sellaista) & entistä uraa täysin. Siirryin vain tekeen hommia yrittäjänä.

Ja olen sitä mieltä, että kaikkien yrittäjien kannattaa rakentaa homma, jos vaan mitenkään mahdollista, useamman kortin varaan kuin yhden.
Tuo ymmärtääkseni ihan yrittäjyyden perusoppeja. Ja huoraaminenhan just mahdollistaa hyvin sen yhdistämisen monenmoisiin duuneihin.
Huoraaminen on loppujen lopuksi aika herkkää hommaa, josta saikulle voi joutua monenmoisista asioista (sairaudet/tapaturmat), jotka taas eivät estä esim. tietokoneella tehtäviä töitä.
Yrittäjien on ihan hyvä miettiä tällaisia(kin) asioita. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #45 : Toukokuu 10, 2022, 23:15:49 »
Luulisi vähemmänkin riittävän kun suuri osa väittää aloittaneensa huorauksen suurten tulojen vuoksi. :sheep:

Näin yleisesti, ei ketään henkilökohtaisesti koskien. Mä ymmärrän todella hyvin, että monet haluaa tehdä hutsuilun lisäksi muutakin työtä, vaikka taloudellista tarvetta siihen ei sillä hetkellä olisi.

Jotkut kokee haluavansa kuulua perinteiseen työyhteisöön, mikä on aika mahdotonta seksityöntekijälle, sillä yksin tätä työtä pääosin tehdään, ja nykyisellä lailla on oikeastaan pakkokin tehdä. Toki on ihanat asiakkaat ja kollegat :inlove: mutta työ itsessään ei voi olla samalla tavalla sosiaalista, kuin tyypillisessä vaikkapa toimistotyössä. Ja jotkut opiskelee, toiset haluavat ansaita lisäansioita tarjoamalla palveluita vain silloin tällöin. Jotkut tekevät ymmärrettävästi seksityötä hyvin salassa, ja kokevat että on oltava joku yhteiskunnan yleisesti hyväksymä työ seksityön lisäksi (mihin toki kovasti toivoisin muutosta asenteiden kautta että näin ei tarvitsisi olla). Toisille voi olla tärkeää vaikkapa vaan yksinomaan pitää CV "nättinä" tulevia urasuunnitelmia varten, ja seksityötä ei siinä haluta ymmärrettävästi mainita (edelleen ne yleiset asenteet...). Syitä on yhtä monta kuin seksityön tekijää, ja lisäksi jokin toinen työ tuo myös sellaista taloudellista turvaa, mitä seksityöyrittäjällä joka tekee seksityötä ainoana työnään ei ole, vaikka juuri nyt olisi hyvin asiakkaita ja itse täysin terve.

Seksityössä voi vaikkapa sairasloman tarve voi olla hyvinkin pitkä verrattuna henkilöön, joka tekee ns. tavanomaisempaa työtä. Ei yksikään lääkäri kirjoita hiivatulehduksen saati runsaiden kuukautisten vuoksi sairaslomaa, ei ainakaan useita päiviä tai jopa viikkoja. Ja esim. jokin pienikin operaatio, mikä aiheuttaa sille toimistotyöntekijälle parin päivän sairasloman tarpeen, voi olla seksityöntekijälle hyvinkin merkittävä syy olla sairaslomalla todella pitkän aikaa. Ja näitä saikkuja ei paperille saa, eikä kukaan niistä korvauksia maksa, jolloin se muu työ voi olla hyvinkin tarpeen olla olemassa ja taloutta turvaamassa.     

Edit: Näköjään Venlakin jo ehti tähän väliin näitä vähän avaamaan tietämättömille :)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2022, 23:23:45 kirjoittanut Minttuliini »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #46 : Toukokuu 10, 2022, 23:35:17 »
Luulisi vähemmänkin riittävän kun suuri osa väittää aloittaneensa huorauksen suurten tulojen vuoksi. :sheep:

Näin yleisesti, ei ketään henkilökohtaisesti koskien. Mä ymmärrän todella hyvin, että monet haluaa tehdä hutsuilun lisäksi muutakin työtä, vaikka taloudellista tarvetta siihen ei sillä hetkellä olisi.

Jotkut kokee haluavansa kuulua perinteiseen työyhteisöön, mikä on aika mahdotonta seksityöntekijälle, sillä yksin tätä työtä pääosin tehdään, ja nykyisellä lailla on oikeastaan pakkokin tehdä. Toki on ihanat asiakkaat ja kollegat :inlove: mutta työ itsessään ei voi olla samalla tavalla sosiaalista, kuin tyypillisessä vaikkapa toimistotyössä. Ja jotkut opiskelee, toiset haluavat ansaita lisäansioita tarjoamalla palveluita vain silloin tällöin. Jotkut tekevät ymmärrettävästi seksityötä hyvin salassa, ja kokevat että on oltava joku yhteiskunnan yleisesti hyväksymä työ seksityön lisäksi (mihin toki kovasti toivoisin muutosta asenteiden kautta että näin ei tarvitsisi olla). Toisille voi olla tärkeää vaikkapa vaan yksinomaan pitää CV "nättinä" tulevia urasuunnitelmia varten, ja seksityötä ei siinä haluta ymmärrettävästi mainita (edelleen ne yleiset asenteet...). Syitä on yhtä monta kuin seksityön tekijää, ja lisäksi jokin toinen työ tuo myös sellaista taloudellista turvaa, mitä seksityöyrittäjällä joka tekee seksityötä ainoana työnään ei ole, vaikka juuri nyt olisi hyvin asiakkaita ja itse täysin terve.

Seksityössä voi vaikkapa sairasloman tarve voi olla hyvinkin pitkä verrattuna henkilöön, joka tekee ns. tavanomaisempaa työtä. Ei yksikään lääkäri kirjoita hiivatulehduksen saati runsaiden kuukautisten vuoksi sairaslomaa, ei ainakaan useita päiviä tai jopa viikkoja. Ja esim. jokin pienikin operaatio, mikä aiheuttaa sille toimistotyöntekijälle parin päivän sairasloman tarpeen, voi olla seksityöntekijälle hyvinkin merkittävä syy olla sairaslomalla todella pitkän aikaa. Ja näitä saikkuja ei paperille saa, eikä kukaan niistä korvauksia maksa, jolloin se muu työ voi olla hyvinkin tarpeen olla olemassa ja taloutta turvaamassa.     

Edit: Näköjään Venlakin jo ehti tähän väliin näitä vähän avaamaan tietämättömille :)

Nyt oli erittäin hyvä ja avaava (toivottavasti) kirjoitus! Tuhannet kiitokset siitä!❤️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #47 : Toukokuu 10, 2022, 23:53:45 »
Lepsky, sun pitäisi nyt skarpata stalkkaamisen suhteen. Mähän olen kertonut kaiken jo moneen kertaan.

Mikä kertomassasi on stalkkausta?  ::)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #48 : Toukokuu 11, 2022, 00:09:36 »
Lepsky, sun pitäisi nyt skarpata stalkkaamisen suhteen. Mähän olen kertonut kaiken jo moneen kertaan.

Mikä kertomassasi on stalkkausta?  ::)

No kun sulla meni jo se mun autojuttukin aikaisemmin jo täysin pieleen. Hei, pysy hereillä.
Sun pitäisi nyt skarpata, mä haluun sellaisen mulle täysin omistautuneen stalkkerin/piikittelijän, ei mitään tuollaista puolivillaista vasemmalla kädellä hutilointia. Mun kirjoituksista taatusti löytyy hyvää matskua sulle, mutta sun pitää nyt vaan keskittyä paremmin.
:stiletto:
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #49 : Toukokuu 11, 2022, 00:16:06 »
Voi lepsky lepsky, energiaa riittää muidenkin kiusaamiseen? 🙄😅 Lyhyesti: et tiedä Venlan tilannetta joten sulla ei ole mitään oikeutta puuttua siihen tekeekö hän yhtä vai kymmentä työtä.

Oikeus kommentoida jos kirjoittaa kolmesta työstä ja valittaa samalla vapaa-ajan puutteesta.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #50 : Toukokuu 11, 2022, 00:25:35 »
Voi lepsky lepsky, energiaa riittää muidenkin kiusaamiseen? 🙄😅 Lyhyesti: et tiedä Venlan tilannetta joten sulla ei ole mitään oikeutta puuttua siihen tekeekö hän yhtä vai kymmentä työtä.

Oikeus kommentoida jos kirjoittaa kolmesta työstä ja valittaa samalla vapaa-ajan puutteesta.

No nyt taas meni huti. Koita keskittyä, pliis?
Mä valitin mun laiskuudesta esim. viikata niitä pyykkejä aina joka hetki heti kun ne on kuivurista otettu. Ja etten kaikkea samaa siivousta tee, silloin kun on breikkiä tästä työstä.
Miten sulta hoituu kotityöt?
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #51 : Toukokuu 11, 2022, 19:01:24 »
No nyt taas meni huti. Koita keskittyä, pliis?
Mä valitin mun laiskuudesta esim. viikata niitä pyykkejä aina joka hetki heti kun ne on kuivurista otettu. Ja etten kaikkea samaa siivousta tee, silloin kun on breikkiä tästä työstä.
Miten sulta hoituu kotityöt?

Mitä muuta haluat stalkata?   :laught:

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #52 : Toukokuu 13, 2022, 08:37:04 »

Jos sihteeri vetää kamaa tai kittaa ylenmäärin juoksulonkeroa, niin ihan varmana alkaa pian näkymään ulkonäössä ja käytöksessä.

Joo, näitä tapauksia on sitten puitu eri foorumeillakin, että kuka sammui kesken tapaamisen ja kuka veti spermageelit sammuneen huoran selälle. Surullisia tarinoita.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #53 : Toukokuu 13, 2022, 09:02:32 »
Tätä ketjua kun yrittää selvinpäin lukea niin jo on ihme jos loppuun asti selviää vetämättä kamaa.
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #54 : Toukokuu 13, 2022, 09:26:44 »
^ Mä olen alkanut sitä jo vakavasti harkitsemaan
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘