Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huumeet ja huoraaminen  (Luettu 9748 kertaa)

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #20 : Huhtikuu 21, 2022, 16:56:02 »
Ei siitä oo vuottakaan kun yksi oman ikäinen klubitusaikojen tuttu tytsy heitti veivit viime vuonna. Huorasi myös naapurissa jossakin vaiheessa, ja jotkut saattaa tietääkkin kun hänellä oli myös pienoista turhis julkisuutta bb:stä yms...

Inka?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #21 : Huhtikuu 21, 2022, 17:06:08 »
Tuolle edelliselle kommentille annoin elämäni ensimmäisen negatiivisen repukan. Ei ole edes vitsinä hyvä juttu.

Ikävä kyllä huumeita käyttäviä tyttösiä on tullut vastaan ja nimenomaan ihan suomalaisia. Ulkomailla keikkailu vaatii jo sen verran toimintakykyä, että en usko ulkkarityttöjen tällaista paljoa touhuavan. Siis niiden, jotka aktiivisesti täällä keikkailevat ja toimivat muutenkin ammattimaisesti.

Suomalaisista amatööreistä löytyy paljon elämänhallintaongelmaisia. Usein ongelman laadun näkee jo asunnon kunnosta. Pari kertaa olen joutunut poistumaan paikalta pahoitellen.

Tämä pitää paikkansa. Ulkomaille ei lähde pirihuoria, joilla ei pysy elämän palikat kädessä kotimaassakaan. Alalla kotimaisia on huumeita käyttäviä palvelun tarjoajia, jotka kannattaa kiertää ja kaukaa. Oikeastaan jo asunnon sijannista voi päätellä jotain Hesoissa, mutta varmuuden näkee paikan äällä, joka on pahimmillaan todella surullinen näky.   

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #22 : Huhtikuu 22, 2022, 15:53:48 »
Ei siitä oo vuottakaan kun yksi oman ikäinen klubitusaikojen tuttu tytsy heitti veivit viime vuonna. Huorasi myös naapurissa jossakin vaiheessa, ja jotkut saattaa tietääkkin kun hänellä oli myös pienoista turhis julkisuutta bb:stä yms...

Inka?

Siis sama Inka joka joskus opistollakin vaikutti 2000-luvun alussa, ei kai? Inka on taiteilijanimenä harvinainen valinta, sitä ei ole kovin monella ollut.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #23 : Huhtikuu 22, 2022, 16:07:35 »
Noniin, keskustellaanpas taas hetki kuolleista ja veikataan kuka kukin jotain julkisuudesta tuttua huumeisiin kuollutta stt.

Mä veikkaan Annelia...
☮️and💟

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #24 : Huhtikuu 22, 2022, 16:14:25 »
Ei ole tullut vastaan näissä hommissa, mutta kyllä minä olen viihdekäyttäjiä tuntenut ja tunnen siviilissä. Ja toki myöhemmin on käynyt ilmi että vähemmän yllättävästi osalla lähtee sitten lopulta lapasesta ja sitten ollaan katkolla vähän väliä ja jotkut lopulta menehtyy. Ei siitä oo vuottakaan kun yksi oman ikäinen klubitusaikojen tuttu tytsy heitti veivit viime vuonna.

Kyllä se on aika suuri osa, kellä se homma lähtee lapasesta. Sanotaanko, että omista tutuista 1/10:stä on pysynyt homma aisoissa. Lopuista puolet on kuollut ja puolet sinnittelee elämää huuruissaan eteenpäin. Mitä huoraamiseen tulee, niin moni harrastaa ihan vain saadakseen huimausaineita lisää. Eivät siis rahaa vastaan, vaan ainetta vastaan diileriltä tai "kollegalta".
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #25 : Huhtikuu 22, 2022, 16:51:47 »
Ei siitä oo vuottakaan kun yksi oman ikäinen klubitusaikojen tuttu tytsy heitti veivit viime vuonna. Huorasi myös naapurissa jossakin vaiheessa, ja jotkut saattaa tietääkkin kun hänellä oli myös pienoista turhis julkisuutta bb:stä yms...

Inka?

Siis sama Inka joka joskus opistollakin vaikutti 2000-luvun alussa, ei kai? Inka on taiteilijanimenä harvinainen valinta, sitä ei ole kovin monella ollut.
Eri Inka. Ei ehkä viitsi enempää tätä nimeä miettiä.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 211
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #26 : Huhtikuu 22, 2022, 20:36:18 »
Yksi horo halusi että juon kaljaa ja hiisaan hänen seurassaan. Osallistuin maltillisesti mutta lähdin pois koska oli muuta ohjelmaa loppupäivälle. Oli muutenkin outo kokemus, mutta ihan kivaa vaihtelua sekin. Ei ammattimaista tietysti, ja ei ennusta pitkää uraa.


Huumeita on erilaisia ja alkoholi tai kannabis on aika kevyitä. En halua sekaantua mihinkään piri tai subu juttuihin ollenkaan.

Poissa Höpö Höpö

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #27 : Huhtikuu 28, 2022, 07:25:49 »
Ei ole tullut vastaan näissä hommissa, mutta kyllä minä olen viihdekäyttäjiä tuntenut ja tunnen siviilissä. Ja toki myöhemmin on käynyt ilmi että vähemmän yllättävästi osalla lähtee sitten lopulta lapasesta ja sitten ollaan katkolla vähän väliä ja jotkut lopulta menehtyy. Ei siitä oo vuottakaan kun yksi oman ikäinen klubitusaikojen tuttu tytsy heitti veivit viime vuonna. Huorasi myös naapurissa jossakin vaiheessa, ja jotkut saattaa tietääkkin kun hänellä oli myös pienoista turhis julkisuutta bb:stä yms... Noh silti voisi sanoa loppusanoiksi, että onhan se aika sääli, että ei päihteiden käyttö pysy aisoissa, vaan vie koko elämän.

Kyllä se voisi olla sinänsä ihan kiihottavaakin jos pt vetäisi parit viivat kesken sessiota jotain koksua tms. Kunhan ei vaikuta negatiivisesti toimintaan. En kyllä itse ole kiinnostunut kokeilemaan.
En tiedä oliko kuitenkaan päihteet hänen menehtymisen aiheuttaja. Tapasin useamman kerran hänet seksin merkeissä ja hyvä oli....

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #28 : Toukokuu 01, 2022, 08:31:50 »
Jos palveluntarjoajan käytös ja palveluasenne on hyvä eikä päällepäin huomaa huumeen käyttöä, mun mielestä se käyttääkö vai ei, ei kuulu kenellekään.

Joillekin miehille saattaa olla kynnyskysymys haluavatko viedä rahansa sellaiselle pt:lle jonka tietävät ostavan niillä rahoilla päihteitä.
Ei kannata ryhtyä kenenkään moraalin vartijaksi. Oma päätös mihin työstä saadun palkkion käyttää.

Sitäpaitsi mistä voimme tietää antaako esim pilven polttaminen mahdollisuuden päästä vähäksi aikaa eroon kroonisesta kivusta, epätoivosta, masennuksesta jne.

Peräänkuulutan ihmisen itsemääräämisoikeutta. Lain sallimissa puitteissa.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5180
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #29 : Toukokuu 01, 2022, 09:05:34 »
Joillekin miehille saattaa olla kynnyskysymys haluavatko viedä rahansa sellaiselle pt:lle jonka tietävät ostavan niillä rahoilla päihteitä.
Ei kannata ryhtyä kenenkään moraalin vartijaksi. Oma päätös mihin työstä saadun palkkion käyttää.
Eikös tämä toimi myös toiseen suuntaan: on jokaisen seksinostajan oma päätös miten käyttää rahojaan, keneltä ostaa seksiä ja mistä syystä. Tätä päätöstä on kenenkään turha moralisoida.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #30 : Toukokuu 01, 2022, 09:20:48 »
Jos palveluntarjoajan käytös ja palveluasenne on hyvä eikä päällepäin huomaa huumeen käyttöä, mun mielestä se käyttääkö vai ei, ei kuulu kenellekään.

Joillekin miehille saattaa olla kynnyskysymys haluavatko viedä rahansa sellaiselle pt:lle jonka tietävät ostavan niillä rahoilla päihteitä.
Ei kannata ryhtyä kenenkään moraalin vartijaksi. Oma päätös mihin työstä saadun palkkion käyttää.

Sitäpaitsi mistä voimme tietää antaako esim pilven polttaminen mahdollisuuden päästä vähäksi aikaa eroon kroonisesta kivusta, epätoivosta, masennuksesta jne.

Peräänkuulutan ihmisen itsemääräämisoikeutta. Lain sallimissa puitteissa.
No en minä juopollekaan ala rahaa lainaamaan.
Päihderiippuvuus on sairaus siinä missä muutkin ja toisekseen voi kysyä onko seksin myyminen kuinka vapaaehtoisesti valittu konsti huumeriippuvuuden rahoittamiseksi.
En halua rahoittaa toisen tietä turmioon.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #31 : Toukokuu 01, 2022, 11:41:41 »
Joillekin miehille saattaa olla kynnyskysymys haluavatko viedä rahansa sellaiselle pt:lle jonka tietävät ostavan niillä rahoilla päihteitä.
Ei kannata ryhtyä kenenkään moraalin vartijaksi. Oma päätös mihin työstä saadun palkkion käyttää.
Eikös tämä toimi myös toiseen suuntaan: on jokaisen seksinostajan oma päätös miten käyttää rahojaan, keneltä ostaa seksiä ja mistä syystä. Tätä päätöstä on kenenkään turha moralisoida.

Toki. Muuta en ole väittänytkään. Enpä vain ottanut tuota puheeksi.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #32 : Toukokuu 01, 2022, 14:26:22 »
No en minä juopollekaan ala rahaa lainaamaan.
Päihderiippuvuus on sairaus siinä missä muutkin ja toisekseen voi kysyä onko seksin myyminen kuinka vapaaehtoisesti valittu konsti huumeriippuvuuden rahoittamiseksi.
En halua rahoittaa toisen tietä turmioon.

Fiksun turskan puhetta. <3

Päihteidenkäyttöä ei kenelläkään ole velvollisuutta edistää. Aina parempi jättää väliin, mikäli eteisessä havaitsee seksityöntekijän kunnon olevan päihtymyksen takia huono. Mun mielestä ei ole skenen yleinen etu se - että alalle hakeutuu päihteiden väärinkäytön mahdollistajien toimesta epätervettä ainesta rikkomaan itseään ja vahingoittamaan asiallisesti hommansa hoitavia kollegoita ja asiakkaita.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #33 : Toukokuu 01, 2022, 14:38:22 »
mietin tuota alkoholia itsellähän on rankka alkoholismi tausta. eikä tuo vieläkään täysin

hellitä mutta ehkä pahimmat takana. olen hiukan jäävi mutta ei minua ole paristi haitannut

vaikka Domina oisi siinä sivussa juonut puolipulloa viiniä. amatöörillä tuo määrä saattaisi

haitata mutta jos on käyttöpohjaa voi tuoda vaan hiukan rennomman fiiliksen.
kysyvälle vastataan

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #34 : Toukokuu 01, 2022, 14:44:36 »
Taitaa aihe olla monelle arka koska ns. "rankka työ vaatii rankat huvit". Ja kun toleranssi kasvaa on helpompi kännnissäkin vaikuttaa selvältä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #35 : Toukokuu 01, 2022, 16:46:28 »
Itselläni on nollalinja huumeissa, riittää viski ja sikarit ihan hyvin. Huumeet on monipiippuinen juttu, jos näen että hupakolla ei ole asiat hyvin, jätän väliin. Ei ole väliä, että mistä se johtuu. Jos saan tietää että hupakko on huumeiden viihdekäyttäjä, kuten minä viskin, se ei haittaa, eikä kuulu mulle.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #36 : Toukokuu 01, 2022, 18:28:34 »
Itselläni on nollalinja huumeissa, riittää viski ja sikarit ihan hyvin. Huumeet on monipiippuinen juttu, jos näen että hupakolla ei ole asiat hyvin, jätän väliin. Ei ole väliä, että mistä se johtuu. Jos saan tietää että hupakko on huumeiden viihdekäyttäjä, kuten minä viskin, se ei haittaa, eikä kuulu mulle.

Mitä tässä yhteydessä luetaan huumeiksi. Myös kannabis?

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #37 : Toukokuu 03, 2022, 14:30:03 »

Peräänkuulutan ihmisen itsemääräämisoikeutta. Lain sallimissa puitteissa.

Nimenomaan lain sallimissa puitteissa. Huumeiden käyttöhän ei ole laillista. Itse en menisi tytölle, joka käyttää edes kannabista.


Eikös tämä toimi myös toiseen suuntaan: on jokaisen seksinostajan oma päätös miten käyttää rahojaan, keneltä ostaa seksiä ja mistä syystä. Tätä päätöstä on kenenkään turha moralisoida.

Kyllä laki antaa ihan selkeät vastaukset siihenkin, keneltä voi ostaa seksiä ja keneltä ei. Ei tarvitse itse harkita eikä pohdiskella.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #38 : Toukokuu 03, 2022, 15:45:19 »
Itselläni on nollalinja huumeissa, riittää viski ja sikarit ihan hyvin. Huumeet on monipiippuinen juttu, jos näen että hupakolla ei ole asiat hyvin, jätän väliin. Ei ole väliä, että mistä se johtuu. Jos saan tietää että hupakko on huumeiden viihdekäyttäjä, kuten minä viskin, se ei haittaa, eikä kuulu mulle.

Mitä tässä yhteydessä luetaan huumeiksi. Myös kannabis?

” Laillinen asema: Kannabis on Suomessa luokiteltu huumausaineeksi. Sen käyttö, osto, myynti ja hallussapito on kiellettyä.”
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Mikko 195

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huumeet ja huoraaminen
« Vastaus #39 : Toukokuu 09, 2022, 09:15:00 »
Muutama lääkkeissä ollut hupakko on tullut tavattua, asiaa kysyessä kertomus on että mielialaan ja lääkärin määräyksellä. Muutama pirinisti, merkit on niin selvät ettei tarvi kysellä. T-girl imppaa popperia, sitä ei edes peitellä.
Se mikä on valitettavan yleistä hupakoilla joilla ei ole edes päihderiippuvuutta (ainakaan pahaa) on siivouksen taso. Pari kertaa olen meinannut tarjota apua siivoukseen kun kämppä on ihan kauhea.
Pitäkää hutsut ne paikat siistinä.