Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Oharit Suomitytöiltä Hgissä
MrGamel:
Tiedoksi
Lähestyin viestillä kahta 20-23v Suomityttöä Helsingissä 10.9. vuoron perään. Molempien kanssa puhuin myös puhelimessa ja sovin tapaamisen. Olin valmis maksamaan pyydetyn 5 oranssia seteliä, eli mistään halpispalvelusta ei ollut kyse.
Molemmat tytöt peruivat tapaamiset tekstarilla puhelun jälkeen. Kyse ei ollut siitä, että olisin varannut päällekkäin vaan tein uuden varauksen ensimmäisen peruutuksen jälkeen.
Jäi huono fiilis. Käyttäydyin puhelimessa asiallisesta ja olin selvä.
Tämä vei uskon kotimaiseen palvelun laatuun Helsingin Kalliossa ja Töölössä.
Villerius:
^
Jäi nyt ainoastaan mietityttämään se, että miten paljon ennen sovittua tapaamista ilmoitus tapaamisen perumisesta tuli?
Eikä perumisella tarvitse olla mitään tekemistä sinun kanssasi, vaan voi tulla erilaisia juttuja mitkä estävät tapaamisen.
Anaalikeisari:
Jäi nyt ainoastaan mietityttämään ketä nuo kaksi olivat.
Vieras0018:
"molemmat tytöt peruivat tekstarilla" Jos he kerran peruivat "puhelun jälkeen" niin eihän se ole ohari vai enkö mä nyt maalaistyttönä (luomulehmänä) ymmärrä jotain Hesa logiikkaa?
Jimmy-setä:
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Syyskuu 11, 2019, 14:09:13 ---^
Jäi nyt ainoastaan mietityttämään se, että miten paljon ennen sovittua tapaamista ilmoitus tapaamisen perumisesta tuli?
Eikä perumisella tarvitse olla mitään tekemistä sinun kanssasi, vaan voi tulla erilaisia juttuja mitkä estävät tapaamisen.
--- Lainaus päättyy ---
Ainakin tuo töölölöinen tuppaa perumaan niitä suunnilleen sillä hetkellä kun tapaamisen pitäisi alkaa. Jos siis muistaa laittaa edes sitä viestiä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta