Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kortsun pysyminen paikallaan?  (Luettu 6564 kertaa)

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kortsun pysyminen paikallaan?
« Vastaus #20 : Elokuu 15, 2022, 23:50:04 »
Kyllähän minultakin touhutippaa irtoaa, mutta se on hupsun tehtävä siistiä kalu owolla ennen kumin asennusta. Koskaan ei ole kumi kadonnut tai edes mennyt rikki.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kortsun pysyminen paikallaan?
« Vastaus #21 : Elokuu 23, 2022, 13:31:19 »
Eikö tässä ketjussa olekaan viestiä missä mainitaan erityiseksi ongelmaksi "pieni kartiomuna"?
Se niin kivasti kutitti kielentajuani  :inlove:

Täytyy kai käyttää search-toimintoa.
You and me, part-time lovers

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1143
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kortsun pysyminen paikallaan?
« Vastaus #22 : Elokuu 23, 2022, 14:03:23 »
Eikö tässä ketjussa olekaan viestiä missä mainitaan erityiseksi ongelmaksi "pieni kartiomuna"?
Se niin kivasti kutitti kielentajuani  :inlove:

Täytyy kai käyttää search-toimintoa.

Minullekin jäi mieleen maininta kartiomunan ongelmallisuudesta. Se on tässä, ole hyvä:

Mun näkökulmastani hyvä kulli on terve vastapesty siitin, joka on sen mallinen että siinä pysyy kondomi kädellä pitelemättä päällä.  Useimmissa on näin.

Haastavin on lyhyt kartiomuna, lävistyksiä täynnä oleva tai joku äärimmäisen poikkeuksellinen epämuodostuma. Tai sellainen, jossa on kondomin ulkopuolelle jäävällä alueella jotain haavaumia / kondyloomia.

Lainaus on peräisin Millainen on hyvä kulli-ketjusta.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kortsun pysyminen paikallaan?
« Vastaus #23 : Elokuu 24, 2022, 09:26:03 »
Mustelmann, sinuun voin luottaa! Juuri tästä on kyse!

"Haastavin on lyhyt kartiomuna"

Amen.
You and me, part-time lovers

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1381
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kortsun pysyminen paikallaan?
« Vastaus #24 : Elokuu 24, 2022, 09:29:59 »
Kartiomuna voi myös olla pitkä. Ei oo pienikaluisten ominaisuus ollenkaan.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 155
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kortsun pysyminen paikallaan?
« Vastaus #25 : Elokuu 29, 2022, 09:38:01 »
Mulla lähti joskus erään hupakon kanssa pari kertaa kumi pois,toisella kertaa sisään ja toisella tipahti sängylle.Jälkimmäisellä kerralla en heti huomannut sitä ja hupakko alkoi syytteleen minua ja että tekee ilmoituksen raiskauksesta.No tähän päivään mennessä ei ole mitään kuulunut joten jätti sitten asian silleen,tajus varmaan että aika vaikea todistaa tapahtunutta tahalliseksi.

Poissa kesamies40

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kortsun pysyminen paikallaan?
« Vastaus #26 : Syyskuu 03, 2022, 20:19:11 »
Kyllähän kumi muutaman kerran on pois päältä lähtenyt ja ihan joka kerta se ajautuu ikävästä sinne pimpin perukoille, mutta saahan sen sieltä parilla sormella pois. Yleensä kumi lähtee, kun nainen on päällä, ratsastamassa. Harvoin lähtee silloin, kun itse on se aktiivisempi osapuoli.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 231
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kortsun pysyminen paikallaan?
« Vastaus #27 : Syyskuu 04, 2022, 12:30:34 »
Moni unohtaa että kun kortsun rullaa kullin päälle, niin nahka kullin päällä voi mennä edellä vaikka esinahan on jo vetää ihan taakse. Kun nahka palautuu eteenpäin niin kumi voi myös liikkua kullissa eteenpäin. Tässä auttaa se että sen jälkeen kun on rullannut koko kortsun loppuun asti kullin päälle, niin aukaisee kortsun kullin juuresta kahdella sormella sisältä ja kullin nahka palautuu terskaan päin ja kortsua voi kahdella sormella kortsun sisältä vetää vieläkin syvemmälle kullin päälle ja päästää sen sitten irti ihan kullin juuressa. Kumi kestää kyllä rakennekynsiäkin. Minulla on semmoinen "kaliperi" että moni tavallinen kumi tuntuu kuin juuressa olisi nippuside. Ostan siksi usein itse halkaisijaltaan hiukan isompia kumeja. Hyvin pysyy kuitenkin päällä tällä kikalla.