Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ajasta huolehtiminen?  (Luettu 10982 kertaa)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #80 : Huhtikuu 12, 2022, 16:49:59 »

Näinpä:)
”Mä tuun kohta” (joskus yhdistettynä löysään kikkeliin) on nähty. Kohta voi tarkoittaa ylimääräistä varttia ilmaiseksi🙄

 Jotkut asiakkaat ottavat mukaan ylimääräistä rahaa ja laittavat pöydälle esim.  50€ ylimääräistä, josta käyn sitten ”nappaamassa” mikäli aika ylittyy. Minusta ihan fiksu tapa, ei tarvitse lähteä seikkailemaan lompakolle.

Ajan ylityksestä otan rahan heti, mikäli haluaa jatkaa. Jos (uudella) asiakkaalla ei olisikaan sittenkään rahaa lompakossa ja hän lähtisi ”automaatille”, niin jokainen tietää, ettei asiakas tule 95% varmuudella takaisin.

Minkä vuoksi niitä 15 minuutin aikoja pitää edes tarjota uusille asiakkaille? (Oletus että ajan venyttäjät ovat uusia asiakkaita koska muutenhan tietäisit että aika tulee venymään.)

Samaa ihmettelee suuri ja mahtava Hese69.

Eihän viidessätoista minuuttissa ehdi millään panna kunnolla, ellei ole teinipoika, jolta tulee heti, kun vähän kärkeä kastaa pinpassa.

Viidentoista minuutin aikoja tarjoavat kerjäävät vaikeuksia itselleen.

Se on varmaa, että turskat pyrkivät venyttämään aikoja, jolloin aikataulut kusee ja forkalla kirjoitetaan rupisia riimejä puolin jos toisin pahaa toisista.
     

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2662
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #81 : Huhtikuu 12, 2022, 16:59:52 »

Näinpä:)
”Mä tuun kohta” (joskus yhdistettynä löysään kikkeliin) on nähty. Kohta voi tarkoittaa ylimääräistä varttia ilmaiseksi🙄

 Jotkut asiakkaat ottavat mukaan ylimääräistä rahaa ja laittavat pöydälle esim.  50€ ylimääräistä, josta käyn sitten ”nappaamassa” mikäli aika ylittyy. Minusta ihan fiksu tapa, ei tarvitse lähteä seikkailemaan lompakolle.

Ajan ylityksestä otan rahan heti, mikäli haluaa jatkaa. Jos (uudella) asiakkaalla ei olisikaan sittenkään rahaa lompakossa ja hän lähtisi ”automaatille”, niin jokainen tietää, ettei asiakas tule 95% varmuudella takaisin.

Minkä vuoksi niitä 15 minuutin aikoja pitää edes tarjota uusille asiakkaille? (Oletus että ajan venyttäjät ovat uusia asiakkaita koska muutenhan tietäisit että aika tulee venymään.)

Samaa ihmettelee suuri ja mahtava Hese69.

Eihän viidessätoista minuuttissa ehdi millään panna kunnolla, ellei ole teinipoika, jolta tulee heti, kun vähän kärkeä kastaa pinpassa.

Viidentoista minuutin aikoja tarjoavat kerjäävät vaikeuksia itselleen.

Se on varmaa, että turskat pyrkivät venyttämään aikoja, jolloin aikataulut kusee ja forkalla kirjoitetaan rupisia riimejä puolin jos toisin pahaa toisista.
   
Juuri tässä mietiskelen että pitäisiköhän kokeilla tuota 15min aikaa normaaliin 2h verrattuna? 🤔
Jos on himot kuten Jouskarilla niin PT ehtii tuossa ajassa jo 2 kertaa tulemaan  :behind:

Pitää ruveta viemään tytöille 15min munakelloja niin Turska laittaa sen päälle kun kynnyksen yli astuu ja paperit vaihtaa omistajaa.

Itse tuppaan myös venyttämään aikaa välillä kun jään suustani kiinni 🙈
Pahoitteluni siitä kaikille jotka ovat tästä joutuneet kärsimään  :'(  :kiss:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1541
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #82 : Huhtikuu 12, 2022, 17:04:59 »

Näinpä:)
”Mä tuun kohta” (joskus yhdistettynä löysään kikkeliin) on nähty. Kohta voi tarkoittaa ylimääräistä varttia ilmaiseksi🙄

 Jotkut asiakkaat ottavat mukaan ylimääräistä rahaa ja laittavat pöydälle esim.  50€ ylimääräistä, josta käyn sitten ”nappaamassa” mikäli aika ylittyy. Minusta ihan fiksu tapa, ei tarvitse lähteä seikkailemaan lompakolle.

Ajan ylityksestä otan rahan heti, mikäli haluaa jatkaa. Jos (uudella) asiakkaalla ei olisikaan sittenkään rahaa lompakossa ja hän lähtisi ”automaatille”, niin jokainen tietää, ettei asiakas tule 95% varmuudella takaisin.

Minkä vuoksi niitä 15 minuutin aikoja pitää edes tarjota uusille asiakkaille? (Oletus että ajan venyttäjät ovat uusia asiakkaita koska muutenhan tietäisit että aika tulee venymään.)

Sillä suurin osa 15 min ajoista hoituu 15 minuutissa.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1455
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #83 : Huhtikuu 12, 2022, 17:05:19 »
Onhan se ihan painajamaista, jos ei asiakas älyä lähteä kellosta ja hienovaraisista lykkäystoiminnoista huolimatta ajoissa ulos.
Se ei oo yhtään kivaa kenellekään asiakkalle, että joutuis odottelemaan ulkona soittelemassa horoluuriin, kun horo on vielä varattuna yliajalla.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa  ma - pe Kalliossa..

Paikalla Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 956
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #84 : Huhtikuu 12, 2022, 17:19:45 »
^ kukas sun muroihin on kussu? 😳😅 Juu parempi antaa olla vaan, ei nuo kommenttisikaan liittyneet ajasta huolehtimiseen tai Veeran tapaamisiin millään lailla.

Ei kukaan, mut vituttaa tuo sinun vänkääminen monessakin langassa, mistä et tiedettävästi tiedä yhtään mitään. Tulet pätemään, etkä ymmärrä asiaa millään tasolla. Jos sanotaan "yleisellä tasolla", niin tulet ja kirjoitat ettei asiaa yleistetty yms. Sinusta ei voi olla tosissaan millään tasolla - kummeli-hahmo lähinnä.

Apua, nyt sit! 😄 Minähän olen tässä kommentoinut vain aihetta ja Veeran vastausta. Ja minä en tiedä tästä aiheesta mitään? Millähän perusteella kun pt:nä palveluja tarjoan? Etkä sinä tietääkseni tunne mua joten et voi tietää mistä asioista tiedän ja mistä en. Turha väite siis.
Jos sua vituttaa niin tule sanomaan henkilökohtaisesti niinkuin fiksut ihmiset asiansa selvittävät. Älä pliis pilaa lankoja vänkäämisellä. Harmi ettet sinä osaa ottaa tosissaan, mutta toisaalta, se ei ole mun häviö. Paljon kivempi olla hyvällä mielellä eikä onneksi tuntemattomien ihmisten nettikirjoitukset aiheuta mulle tuon luokan vitutusta ja pahaa mieltä.

Eli, jos on sanottavaa, niin sano suoraan mulle äläkä sotke siihen muita! Kiitos. 😊

Kuinka paljon varauksistasi on 15 minuutin aikoja verrattuna kaikkiin kävijöihin?

Hyvin harva sen ajan ottaa, 30min ja 60min on ne yleisimmät, ehkä tuo 30min kaikista yleisin (esim lounastaukoilijat). 🤔 Perskule miks en oo pitäny näistä alusta asti kirjaa, olis ollut ihan hauska tutkia!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2022, 17:23:42 kirjoittanut Turuntyttö »
Opiskelijarouva

Turku

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 415
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #85 : Huhtikuu 12, 2022, 17:23:31 »
Sillä suurin osa 15 min ajoista hoituu 15 minuutissa.

15min ajat ottivat ulkomaalaiset liukuhihnailijat käyttöön useita vuosia sitten.

Itse jätän käymättä kokonaan jos hinnastossa on 15min aika. Se on itselleni merkki että kuka vain voi päästä asiakkaaksi ja aikataulut eivät edes pidä. Ei hienoissa ravintoloissakaan ole muita kuin kalliita vaihtoehtoja.

Miksi joku haluaisi ottaa kaksi 15min asiakasta sen sijaan että ottaa sen sijaan yhden hyvin maksavan ja pidempään olevan?

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #86 : Huhtikuu 12, 2022, 17:23:42 »
Meni kyllä oudoksi vänkäämiseksi ja trollaamiseksi muutamalla herralla. Itseäni vain kiinnosti ajatukset siitä kenen vastuulla se "ajanotto" on ja otin esimerkkitapauksen toiselta foorumilta epäillen itsekin, että siinä ei välttämättä ollut koko totuus. Ja kun sitten kävi ilmi, että 15 minuutin aika oli käytetty ja asiakas halusi ostaa lisäaikaa, niin eihän siinä enää mitään ihmeellistä ollutkaan. Nyt täällä sitten muutama setä haluaa vängätä ja takertua epäolennaisuuksiin. Saatteko siitä tyydytystä?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2022, 18:39:09 kirjoittanut Shark »

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2662
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #87 : Huhtikuu 12, 2022, 17:32:39 »
Meni kyllä oudoksi vänkäämiseksi ja trollaamiseksi muutamalla herralla. Itseäni vain kiinnosti ajatukset siitä kenen vastuulla se "ajanotto" on ja otin esimerkkitapauksen toiselta foorumilta epäillen itsekin, että siinä ei välttämättä ollut koko totuus. Ja kun sitten kävi ilmi, että 15 minuutin aika oli käytetty ja asiakas halusi ostaa lisäaikaa, niin eihän siinä enää mitään ihmeellistä ollutkaan. Nyt täällä sitten muutama setä haluaa vängätä ja takertua epäolennaisuuksiin. Saatteko siitä tyydytystä?
Toivottavasti herrat eivät ole katkeria jostain?
Toivotaan että Mummo tulee siivoamaan poikien  :wanker: :wanker: :whipping:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1541
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #88 : Huhtikuu 12, 2022, 17:35:20 »
Sillä suurin osa 15 min ajoista hoituu 15 minuutissa.

15min ajat ottivat ulkomaalaiset liukuhihnailijat käyttöön useita vuosia sitten.

Itse jätän käymättä kokonaan jos hinnastossa on 15min aika. Se on itselleni merkki että kuka vain voi päästä asiakkaaksi ja aikataulut eivät edes pidä. Ei hienoissa ravintoloissakaan ole muita kuin kalliita vaihtoehtoja.

Miksi joku haluaisi ottaa kaksi 15min asiakasta sen sijaan että ottaa sen sijaan yhden hyvin maksavan ja pidempään olevan?

Mikseivät aikataulut pitäisi seuraavan asiakkaan kohdalla? Ei se viidestä minuutista ole kiinni.
Hyvätkin ravintolat tarjoavat halpoja vaihtoehtoja, esimerkiksi alkupaloja.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #89 : Huhtikuu 12, 2022, 17:36:30 »
Sillä suurin osa 15 min ajoista hoituu 15 minuutissa.

15min ajat ottivat ulkomaalaiset liukuhihnailijat käyttöön useita vuosia sitten.

Itse jätän käymättä kokonaan jos hinnastossa on 15min aika. Se on itselleni merkki että kuka vain voi päästä asiakkaaksi ja aikataulut eivät edes pidä. Ei hienoissa ravintoloissakaan ole muita kuin kalliita vaihtoehtoja.

Miksi joku haluaisi ottaa kaksi 15min asiakasta sen sijaan että ottaa sen sijaan yhden hyvin maksavan ja pidempään olevan?
Eihän se nyt mitenkään tee pt:stä huonompaa tai parempaa jos on vaihtoehtoja tarjolla. Kyllä se on persoona mikä ratkaisee. Ilmeisesti itse olen käynyt liian vähän hupakoilla, kun aikataulu ongelmat ovat olleet omia, ei pt:n :)

Paikalla Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 956
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #90 : Huhtikuu 12, 2022, 17:39:27 »
Pahoittelut juhalin! Tästä syystä yritin viedä keskustelun yksityisviestien puolelle ettei tämä ketju täyttyisi turhanpäiväisyyksistä.

Mulle saa kyllä aina kuka vaan tulla jutteleman yksityisviestein jos joku mun sanomisissa tai tekemisissä harmittaa!🥰
Opiskelijarouva

Turku

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5454
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #91 : Huhtikuu 12, 2022, 17:45:21 »
Sillä suurin osa 15 min ajoista hoituu 15 minuutissa.

15min ajat ottivat ulkomaalaiset liukuhihnailijat käyttöön useita vuosia sitten.

Itse jätän käymättä kokonaan jos hinnastossa on 15min aika. Se on itselleni merkki että kuka vain voi päästä asiakkaaksi ja aikataulut eivät edes pidä. Ei hienoissa ravintoloissakaan ole muita kuin kalliita vaihtoehtoja.

Miksi joku haluaisi ottaa kaksi 15min asiakasta sen sijaan että ottaa sen sijaan yhden hyvin maksavan ja pidempään olevan?
Koska tulijat voivat olla herrasmiehet juhalin & lepsky.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 415
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #92 : Huhtikuu 12, 2022, 17:46:41 »
Koska tulijat voivat olla herrasmiehet juhalin & lepsky.

En tiennyt että käytät 15min aikoja ja puet hitaasti.  :sheep:

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1838
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #93 : Huhtikuu 12, 2022, 18:04:03 »
Itsekkin alkuun käsitin että tuo lisä vaan sanottiin mitenkään varoittamatta. ja se olisi

väärin tuo minun sivujuonne muutaman minuutin joustosta jotenkin jos on kauhea ilma

ainakin osittain käsitettiin väärin.
kysyvälle vastataan

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #94 : Huhtikuu 12, 2022, 18:17:54 »
Se ei oo yhtään kivaa kenellekään asiakkalle, että joutuis odottelemaan ulkona soittelemassa horoluuriin, kun horo on vielä varattuna yliajalla.

Ei kai kukaan nyt ihan niin liukuhihnaa tee, että jos edellinen asiakas on muutaman minuuttin yliaikaa, että heti perään on seuraava asiakas ulkona odottamassa. Aattelin vaan, että kai asiakkaiden väliin pikku tauko jätetään, että kerkee pesulle ja siistimään paikat.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 415
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #95 : Huhtikuu 12, 2022, 20:31:27 »
Mikseivät aikataulut pitäisi seuraavan asiakkaan kohdalla? Ei se viidestä minuutista ole kiinni.
Hyvätkin ravintolat tarjoavat halpoja vaihtoehtoja, esimerkiksi alkupaloja.

Käsittääkseni et tarjoa 15min ajalla pelkkiä alkupaloja jonka jälkeen on kalliimpi pääruoka vaan koko menun... 8)

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1203
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #96 : Huhtikuu 12, 2022, 20:47:19 »
Mulla on 15 minuutin aika ja hyvin on toiminut.
On hyvä kun on vaihtoehtoja. Voi ostaa omille haluilleen ja lompakolle sopivimman ajan.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Paikalla Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 956
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #97 : Huhtikuu 12, 2022, 20:59:50 »
Mulla on 15 minuutin aika ja hyvin on toiminut.
On hyvä kun on vaihtoehtoja. Voi ostaa omille haluilleen ja lompakolle sopivimman ajan.

Tämän paremmin ei olis voinut kukaan sanoa!
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #98 : Huhtikuu 12, 2022, 21:03:12 »
Mulla on 15 minuutin aika ja hyvin on toiminut.
On hyvä kun on vaihtoehtoja. Voi ostaa omille haluilleen ja lompakolle sopivimman ajan.
juuri näin, joskus haluaa vain pussit tyhjäksi. Joskus jotain muuta, siksi on mukavaa että tarjotaan muutakin kuin yhtä aikaa. Eikä välttämättä 15 min aika ole lompsasta kiinne, joskus vaan ei ole aikaa🤷‍♂️🤷‍♂️

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5236
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ajasta huolehtiminen?
« Vastaus #99 : Huhtikuu 12, 2022, 21:19:23 »
Mullakin on. 15min on aika pitkälti sellanen, että siinä ei jutella tai kauheesti hempeillä tai pillua kosketella. Se on asiakas sisään "moi", rahat kouraan, asiakas suihkuun, muna suuhun, muna pilluun, rojut kortsuun, asiakas ulos "Moikka".

Enkä näe mitään syytä miksi ei voisi palvella myös niitä, jotka haluaa vain nopeasti tyhjentää pussit. Ei kaikki halua pitkää gfe-kiehnäämistä ja se on täysin ok 😉😊
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.