Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nainen ystäväksi/kumppaniksi  (Luettu 3005 kertaa)

Poissa Amar20

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Nainen ystäväksi/kumppaniksi
« : Huhtikuu 09, 2022, 17:47:54 »
Olen yli kuusikymppinen mies ja olen ollut kaapissa koko ikäni. Olen trans suuntautunut, eli olen halunnut olla nainen ihan lapsesta asti. Mitä enemmän tulee ikää, sitä pakottavampi tarve tulla ulos tämän asian kanssa. En kestä tätä salailua enään. Nyt on liian myöhäistä edes haaveilla mistään korjaus leikkauksista.
Siksi on haaveena saada ihana ja mukava nainen tueksi, seuraksi ja ystäväksi. Nainen joka pystyisi suhtautumaan minuun tasavertaisena "nainen naiselle" suhteelle.. vähän monimutkaista.. :inlove:
Olisi ihana keskustella kaikesta tähän liittyvästä, vaatteet, meikit ym.. aidon naisen kanssa!?
Myös seksi naisen kanssa, joka osaisi suhtautua minuun naisena..Olisi haave numero 1 !! :stiletto: :inlove:
Amar

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1446
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nainen ystäväksi/kumppaniksi
« Vastaus #1 : Huhtikuu 11, 2022, 18:51:36 »
Millä paikkakunnalla vaikutat?
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5161
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nainen ystäväksi/kumppaniksi
« Vastaus #2 : Huhtikuu 11, 2022, 19:37:40 »
Eli siis etsit ystävää sekä seksikumppaniaan erikseen? Vai oliko ajatus, että ystävän kanssa harrastetaan myös seksiä?

Noin niinkuin tarkennuksena. Mulla ei oo tapana panna mun naispuolisten ystävien kanssa, niin sillä mietin,että onko tämän ystävyyden vaatimuksena seksi. Ilmainen seksi.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nainen ystäväksi/kumppaniksi
« Vastaus #3 : Huhtikuu 11, 2022, 20:25:44 »
Eli siis etsit ystävää sekä seksikumppaniaan erikseen? Vai oliko ajatus, että ystävän kanssa harrastetaan myös seksiä?

Noin niinkuin tarkennuksena. Mulla ei oo tapana panna mun naispuolisten ystävien kanssa, niin sillä mietin,että onko tämän ystävyyden vaatimuksena seksi. Ilmainen seksi.

Kuka kehtaa velottaa pienestä palveluksesta ystävää? Onhan hän sentään ystävä!

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2039
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nainen ystäväksi/kumppaniksi
« Vastaus #4 : Huhtikuu 11, 2022, 22:11:10 »
Mulla ei oo tapana panna mun naispuolisten ystävien kanssa, niin sillä mietin,että onko tämän ystävyyden vaatimuksena seksi. Ilmainen seksi.

No mutta pientä lesboilua pojan nimeltä Päivi kanssa...?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nainen ystäväksi/kumppaniksi
« Vastaus #5 : Huhtikuu 12, 2022, 06:35:00 »
tipuin kärryiltä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9027
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nainen ystäväksi/kumppaniksi
« Vastaus #6 : Huhtikuu 12, 2022, 06:44:34 »
Hyvä ystävä antaa aina!
Why so fragile?

Poissa Vieras0288

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nainen ystäväksi/kumppaniksi
« Vastaus #7 : Huhtikuu 14, 2022, 15:13:14 »
Mulla ei oo tapana panna mun naispuolisten ystävien kanssa, niin sillä mietin,että onko tämän ystävyyden vaatimuksena seksi. Ilmainen seksi.

Jos sulta saa ilmaiseksi mekko päällä "kaverina", niin mäkin voin olla laittaa mekon panon ajaksi.  :laught:

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5161
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nainen ystäväksi/kumppaniksi
« Vastaus #8 : Huhtikuu 14, 2022, 16:36:06 »
Mulla ei oo tapana panna mun naispuolisten ystävien kanssa, niin sillä mietin,että onko tämän ystävyyden vaatimuksena seksi. Ilmainen seksi.

Jos sulta saa ilmaiseksi mekko päällä "kaverina", niin mäkin voin olla laittaa mekon panon ajaksi.  :laught:

Mekkoa käyttäville ystäville irtoaa aina! 😁 :whipping:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nainen ystäväksi/kumppaniksi
« Vastaus #9 : Huhtikuu 14, 2022, 16:43:29 »

Noin niinkuin tarkennuksena. Mulla ei oo tapana panna mun naispuolisten ystävien kanssa, niin sillä mietin,että onko tämän ystävyyden vaatimuksena seksi. Ilmainen seksi.

Minä olen valmis panemaan sinun naispuolisia ystäviäsi, vaikka se ei mitään kivaa homma ole. Miehen on tehtävä, mitä sitä mitä nainen ei halua tehdä.  ::)

Näin säilytät ystävyyssuhteet eikä sinun tarvitse sekstailla kavereiden kanssa FwB-suhteessa.

Olen muuten tosi hyvä ottamaan suihin naisilta, joilla on pillu, tai etupylly, jos vauvikselta kysytään.

Muilta en ole yrittänyt, tällä tarkoitan naisia, jolla on pillun sijalla jotain muuta.   
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 14, 2022, 16:45:45 kirjoittanut Hese69 »

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nainen ystäväksi/kumppaniksi
« Vastaus #10 : Huhtikuu 14, 2022, 20:51:25 »
Hyvä ystävä antaa aina!

Ai kait, Lifti vanha ystäväni on täällä!

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nainen ystäväksi/kumppaniksi
« Vastaus #11 : Huhtikuu 15, 2022, 12:35:25 »
Mulla ei oo tapana panna mun naispuolisten ystävien kanssa, niin sillä mietin,että onko tämän ystävyyden vaatimuksena seksi. Ilmainen seksi.

Jos sulta saa ilmaiseksi mekko päällä "kaverina", niin mäkin voin olla laittaa mekon panon ajaksi.  :laught:

Mekkoa käyttäville ystäville irtoaa aina! 😁 :whipping:

Entäs jos on kiltti 🤔 ja hymyilee takaisin 😊
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2022, 12:38:49 kirjoittanut Stan »