Kiitos tästä. Olin täysin tietoinen asiasta.Itse en alkuunkaan ymmärrä miksi Venäjän ja Ukrainan sota kuuluu Yhdysvalloille millään tavalla.
Merkittävänä asiana on että Ukraina luopui Neuvostoliiton perinnöstä, eli ydinaseista 1994 Budapestin muistion nojalla, ja Yhdysvallat oli yksi allekirjoittajista. Jos turvasitoumukset osoittautuvat arvottomiksi, jokainen kynnysvaltio Etelä-Koreasta Saudi-Arabiaan tekee siitä johtopäätöksen. Se on Yhdysvaltain oman turvallisuuden kysymys, ei hyväntekeväisyyttä.
Sama logiikka pätisi siihen, että Naton 5 artiklakaan ei kuulu Yhdysvalloille millään tavalla.
Sanotaan asia toisin päin. Jos sopimusta, lakia, artiklaa ja mitä vittua ei tarvitse noudattaa (ei löydy ketään joka pystyy näyttämään kaapin paikan ja varmistamaan että näin tehdään) silloin mitään sopimusta ei ole. Tämä kaikki on aivan silmä lumetta.
Jos poliisi ei pysty estämään minua kävelemästä punaisia päin niin minä kävelen punaisia päin. Mutta koska poliisi pystyy niin olen noudattanut tuota lakia.
Yhdysvallat tekee mitä yhdysvallat haluaa, Kiina luultavasti tekee mitä Kiina haluaa, Venäjä yrittää tehdä mitä Venäjä haluaa ja me ei voida näille asioille yhtään mitään.
Eli jos Yhdysvallat päättää olla vaikka Venäjän puolella, lähettää ilmaiseksi Patriot ohjuksia ja sanoo että pommittakaa Ukraina kivikaudelle. Silloin me voidaan pyyhkiä perseemme noilla artikloilla ja porukan pitäisi vähän tuohon Nato hommaankin herätä. Tuolla on luultavasti tänäänkin nato maahan lentänyt R yssien droneja. Päivämääriä en muista mutta kolmena päivänä putkeen lensi.
Mitä teki nato? Ei sanonut edes "soo soo Putin"
Porukka luottaa maahan jonne otettiin nat si saksan sotarikolliset töihin. Vielä kun selviää että Hitler sai kuolla vanhaan ikään Argentiinassa niin voi IsäKissanVittu mä nauran teidän artikla nro 66.
Edittiä: Pekonen tuossa hyvin asian kiteytti. "Ei ollut sopimus minkään arvoinen"

Puola tekee mitä Puola haluaa ja luultavasti lähtisi Suomen kanssa sotaan Venäjää vastaan 30min varoajalla. Stubbin ei tarvitse kun soittaa että raivaa ne allah agbarit siitä raja-aidan takaa pois että latu on vapaa niin hyökätään porukalla. 
No ehkä muutakin!