Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3  (Luettu 4287 kertaa)

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6824
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« : Huhtikuu 08, 2022, 16:33:16 »
Tosiaan aika tasaiseen tahtiin on tullut "sauvajumpassa" käytyä tapaamassa hupakoita alkuvuonna.
Saldo näyttää alkuvuoden osalta epäonnenlukua eli 13 sauvajumppaan olen osallistunut alkuvuonna. No ei se tähän jää  :behind:

Jos katsotaan yksittäisten maiden osalta, niin suomalaisia on eniten. Toisaalta, jos vaan verrataan ulkomaisia ja kotimaisia, niin tässä otoksessa ulkomaisia on ollut enemmän. Bucket-listalta olen onnistunut saamaan pois jonkun verran hupakoita, mutta listahan päivittyy koko ajan  :inlove: Kaikki eivät ole olleet bucket-listalla, vaan panotunne on vaan päässyt yllättämään ja hetken mielijohteesta on tullut varattua aika nopeastikin  :inlove: Miehen panomieli on ihmeellinen!

Oikeastaan hetken mietin taaksepäin tätä vuotta, niin tapaamiset on menneet oikeastaan tosi hyvin. Se mitä olen hakenut eli nautintoja: seksiä eri asennoissa, suutelua, kosketusta jne. on onnistunut oikein hyvin  :inlove: Mies on lähtenyt monesti naama punaisena pois, syke ja mieli vielä korkealla ja suudelmien kera. Voisi todeta lyhyesti tyydyttyneenä.

Tiivistelmänä kaikista tapaamisista (1-10):

Palveluasenne:                 9   (kukaan ei ole koskaan koko ajan parhaimmillaan)
Kuvat&ulkonäkö:                8,5 (joitain fotoshoppauksia löytyy)
Kielitaito:                    8   (jos ottaa housut pois, pärjää hyvin kielellä kuin kielellä)
Hinta&laatu                    9   (ei ylläreitä)
Yleinen fiilis tapaamisista:   9   (positiivinen yleisilme ja nautinnot)

Yksi peruttu tapaaminen sovitusti ja sää vaihtelevaa lumisesta räntäsateeseen

Potterin Sauvajumpat jatkuu vuoden 2022 osalta ja niitä nautintoja etsimässä  :kiss: :inlove:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #1 : Huhtikuu 08, 2022, 21:30:11 »
Respect !! 🙏🏽

Jos saa udella missäpäin Suomea näin hyvin on natsannut vai oletko osannut poimia helmet merestä? 🤔
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6824
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #2 : Huhtikuu 08, 2022, 22:18:52 »
Respect !! 🙏🏽

Jos saa udella missäpäin Suomea näin hyvin on natsannut vai oletko osannut poimia helmet merestä? 🤔

Täällähän minä pääkaupunkiseudulla  :drinking: ja nyt itse asiassa on natsannut hyvin.

Mutta historiasta toki löytyy myös ohareita - kellepä ei löytyisi
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15191
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #3 : Huhtikuu 08, 2022, 22:24:14 »
^
Kyllä siellä saatanan pillukolmiossa on hvyä elellä pillukylläisyydessä  :whipping:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6824
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #4 : Huhtikuu 08, 2022, 22:33:00 »
^
Kyllä siellä saatanan pillukolmiossa on hvyä elellä pillukylläisyydessä  :whipping:

Pimppikylläisyys  :inlove: :drinking: Kiitos kehuista!
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #5 : Huhtikuu 08, 2022, 22:35:17 »
^
Kyllä siellä saatanan pillukolmiossa on hvyä elellä pillukylläisyydessä  :whipping:
Eiköhän lähdetä HP:n apajille, mennään viemään sen naiset  :weightlifting:  :laught:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15191
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #6 : Huhtikuu 08, 2022, 22:46:14 »
^
Kiinni veti.  :headbang:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6824
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #7 : Huhtikuu 08, 2022, 22:51:56 »
^
Kyllä siellä saatanan pillukolmiossa on hvyä elellä pillukylläisyydessä  :whipping:
Eiköhän lähdetä HP:n apajille, mennään viemään sen naiset  :weightlifting:  :laught:

Vapaat markkinat - tervetuloa  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #8 : Huhtikuu 09, 2022, 15:12:00 »
Hei tämähän on hauska, vähän kuin kollegoiden kiertuepäiväkirjat, mutta toisin päin 😊👍
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6824
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #9 : Huhtikuu 10, 2022, 15:09:27 »
Hei tämähän on hauska, vähän kuin kollegoiden kiertuepäiväkirjat, mutta toisin päin 😊👍

Kiitos  :drinking: ja tosiaan tapaamiset on onnistuneet alkuvuonna suhteellisen hyvin. Hauskaa on ollut.

Itse ainakin tykkään elämässä huumorista, hauskuudesta sopivien nautintojen kera.
Se mitä itse haen on oikeastaan täysin perusasioita ja pieniä nautintohetkiä elämänvirrassa.  :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6824
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #10 : Toukokuu 20, 2022, 02:28:15 »
Tosiaan aika tasaiseen tahtiin on tullut "sauvajumpassa" käytyä tapaamassa hupakoita alkuvuonna.
Saldo näyttää alkuvuoden osalta epäonnenlukua eli 13 sauvajumppaan olen osallistunut alkuvuonna. No ei se tähän jää  :behind:

Jos katsotaan yksittäisten maiden osalta, niin suomalaisia on eniten. Toisaalta, jos vaan verrataan ulkomaisia ja kotimaisia, niin tässä otoksessa ulkomaisia on ollut enemmän. Bucket-listalta olen onnistunut saamaan pois jonkun verran hupakoita, mutta listahan päivittyy koko ajan  :inlove: Kaikki eivät ole olleet bucket-listalla, vaan panotunne on vaan päässyt yllättämään ja hetken mielijohteesta on tullut varattua aika nopeastikin  :inlove: Miehen panomieli on ihmeellinen!

Oikeastaan hetken mietin taaksepäin tätä vuotta, niin tapaamiset on menneet oikeastaan tosi hyvin. Se mitä olen hakenut eli nautintoja: seksiä eri asennoissa, suutelua, kosketusta jne. on onnistunut oikein hyvin  :inlove: Mies on lähtenyt monesti naama punaisena pois, syke ja mieli vielä korkealla ja suudelmien kera. Voisi todeta lyhyesti tyydyttyneenä.

Tiivistelmänä kaikista tapaamisista (1-10):

Palveluasenne:                 9   (kukaan ei ole koskaan koko ajan parhaimmillaan)
Kuvat&ulkonäkö:                8,5 (joitain fotoshoppauksia löytyy)
Kielitaito:                    8   (jos ottaa housut pois, pärjää hyvin kielellä kuin kielellä)
Hinta&laatu                    9   (ei ylläreitä)
Yleinen fiilis tapaamisista:   9   (positiivinen yleisilme ja nautinnot)

Yksi peruttu tapaaminen sovitusti ja sää vaihtelevaa lumisesta räntäsateeseen

Potterin Sauvajumpat jatkuu vuoden 2022 osalta ja niitä nautintoja etsimässä  :kiss: :inlove:

Laitetaan lyhyt päivitys, kun jäin miettimään tulevaisuuden asioita tutun kaverin ja viskilasin&pullon kanssa :drinking: No miettiminen monesti kannattaa ja selkeästi muiden mielipiteitä ja ajatuksia kannattaa kuunnella. Joskus kuunteleminen vaan on niin hemmetin vaikeaa!

Tiivistelmää en muuta eli edelleen mennään hyvässä fiiliksessä nautintojen maailmassa. 

Mutta joo, olen tällä hetkellä "Ventti" -vaiheessa eli 21 tapaamista on ollut alkuvuonna. Bucket-listalta suomalaisia on selkeästi enemmän tullut tavattua koko ajan. Ei voi valittaa  :kiss: :inlove: Laatua todellakin löytyy. Bucket-listalla on silti selkeästi vielä tekemistä ja päivitettävää, no ei se varmaan koskaan ole valmis. Ainakin siltä se tuntuu  :inlove:

Tsemppiä kesään kaikille  :inlove: ja muistakaa nauttia elämästä! Itse ainakin haaveilen siitä pitkästä lomasta.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #11 : Toukokuu 24, 2022, 00:02:26 »
Mukavaa sauvattelua! :drinking:
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6824
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #12 : Elokuu 08, 2022, 19:05:55 »
32 -sauvajumppaa on tämän hetkinen tilanne 2022  :drinking: Voisi sanoa, että edelleen mennään tasaiseen panotahtiin.

Joku ohari ja ajanmuutos osui kesään, mutta eipä tuo minun aikataulujani millään tavalla sotkenut.

Bucket-lista on edennyt, mutta tekemistä riittää - toisaalta edelleen mennään täysin fiiliksen mukaan  :inlove:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa vesa75

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #13 : Elokuu 09, 2022, 19:07:21 »
Hyvä HarryPotteri :drinking:
Herrasmies henkeen ja vereen

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #14 : Elokuu 10, 2022, 16:42:57 »
32 -sauvajumppaa on tämän hetkinen tilanne 2022  :drinking: Voisi sanoa, että edelleen mennään tasaiseen panotahtiin.

Joku ohari ja ajanmuutos osui kesään, mutta eipä tuo minun aikataulujani millään tavalla sotkenut.

Bucket-lista on edennyt, mutta tekemistä riittää - toisaalta edelleen mennään täysin fiiliksen mukaan  :inlove:
Todella hienoa saavutus 👍  :weightlifting:

En ole ihan noin suureen lukuun kai päässyt mutta lähellä ollaan  :whipping:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6824
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #15 : Marraskuu 02, 2022, 20:17:09 »
45-sauvajumppaa on tällä hetkellä saldona. Sinällään tapaamisia on tullut jo nyt enemmän, mitä ajattelin vuoden alussa. Toisaalta hyvällä fiiliksellä on edelleen pantu menemään.

Jatketaan harjoituksia  :inlove: :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 778
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #16 : Marraskuu 02, 2022, 20:22:44 »
Nythän eletään viikkoa 44,ett kiva tahti ollu sinulla! :drinking:
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2634
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #17 : Marraskuu 02, 2022, 20:32:53 »
Vakuuttava saldo :drinking: onko kaikki olleet vielä eri jumppakavereita🤔
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5268
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #18 : Marraskuu 02, 2022, 20:47:04 »
Kova on tahti Potterilla, heikompaa ihan hirvittää. Tunnustukseni Potterille! :drinking:

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Potterin sauvajumpat alkuvuonna <3
« Vastaus #19 : Marraskuu 03, 2022, 10:44:15 »
On ollu Sauva vauhdissa 👍