Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko pannut työkaverin kanssa?  (Luettu 8416 kertaa)

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2939
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko pannut työkaverin kanssa?
« Vastaus #80 : Elokuu 30, 2023, 19:10:53 »
Eipä ole tarvinnut...kerran olen kyllä joutunut pikkujouluissa suuttumaan kun ei kerrasta uskonut etten ole kiinnostunut naimisissa olevasta ja humalaisesta munien puristelijasta...
Sen sai sitten tietää puolet työyhteisöstä kun ääni vahingossa nousi melkolailla.
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 317
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko pannut työkaverin kanssa?
« Vastaus #81 : Elokuu 31, 2023, 15:52:51 »
Kerran panin työkaverin ex-tyttöystävää kyllä ihan vahingossa kun se soitti ja kysyi että mitäs jos kahvit.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 404
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko pannut työkaverin kanssa?
« Vastaus #82 : Syyskuu 01, 2023, 05:16:51 »
Miten sen ottaa. Ei ollut pantaessa työkaveri, mutta sitten kun vaihdoin työpaikkaa parin vuoden päästä, niin siellä samassa firmassa oltiin töissä. En muista muistiko mutta emme jutelleet koko tapahtumasta mitään emmekä ottaneet uusintaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko pannut työkaverin kanssa?
« Vastaus #83 : Syyskuu 01, 2023, 07:30:17 »
Kerran panin työkaverin ex-tyttöystävää kyllä ihan vahingossa kun se soitti ja kysyi että mitäs jos kahvit.
Ei ole sinun vika jos vahingossa panet. Siitä tulikin mieleen että vahinkolaukauksia meistä moni on  ::)
Why so fragile?

Poissa Vieras1558

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko pannut työkaverin kanssa?
« Vastaus #84 : Joulukuu 14, 2023, 00:09:54 »
Joskus vuosia sitten panin työkaveria firman pippaloissa. Olen sittemmin aika ajoin muistellut lämpimästi ko. tapahtumaa.

Toista kertaa ei ole samaa päässyt käymään, vaikka viehättäviä työkavereita on ollut senkin jälkeen.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko pannut työkaverin kanssa?
« Vastaus #85 : Joulukuu 14, 2023, 23:15:14 »
Meinasin kirjottaa, et en oo työkavereihin kajonnu, vaikka välillä vähän oon heitä tiiraillukin, mut oonhan mä. Joskus vuosia sitten. Ja muutamaa opettajaa, mut ihan vähän vaan… 🫣
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko pannut työkaverin kanssa?
« Vastaus #86 : Joulukuu 15, 2023, 01:29:19 »
Elettiin vuotta 199X, paikkakunnalla Y, tehtaalla Z. Olin opiskeluaikana kesämestarina tuolla; nuori, komea ja kunnianhimoinen mies. Kunnianhimon lisäksi pillunhimo oli kova ::)

Oltiin oltu kesällä viikkotolkulla ylitöissä ja annettiin parastamme tehtaalle, jossa prosessit vaan takkuili. Aika usein osuttiin erään nuorekkaan milffin kanssa samoihin aikoihin töihin. No siitähän sit joku ilta lipsahdettiin treffeille ja mimmin luo panemaan. Tein ennätykseni, 6 laukeamista vuorokauteen ;D

Myöhemmin kun tehtaan vuoroja järjesteltiin, tuosta mimmistä tuli suora alaiseni ja kiihkeä seksisuhde jatkui. No toki järkkäsin suosikilleni rahakkaita sunnuntain yövuoroja yms. Pariin otteeseen ajelin tehtaan autolla mimmin luo keskellä yötä, mutta auto piti jättää parin sadan metrin päähän, ettei käy käry kummallekaan. Siis että tehtaan mestari on yöjalassa työaikana ja panemassa alaistaan…

Palasin myöhemmin toiselle paikkakunnalle opiskelujen pariin, mutta seksisuhteemme jatkui vielä vajaan vuoden. Jäätiin myös kerran ”kiinni” baarissa käydessä tehtaan porukoille, mutta itse en enää ollut siellä töissä. Joku kerta nähtiin vielä vuosia myöhemmin ja silloinkin nussittiin :D

Nykyään moisissa esimies-alaisjutuissa saa olla tarkkana, ettei päädy sensaatiolehtien sivuille meetoot soiden. Röh röh 🐷
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 15, 2023, 01:32:19 kirjoittanut velihopea »