Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra

<< < (3/7) > >>

Peetu:
Ehkä paras tapa aloittaa Joulun vietto on Freyjan uudessa paikassa vierailu. Kaksi tuntia kiireetöntä hierontaa. Ihan huippu fiilis. Täydellinen rentoutuminen. Ja hyvässä sekä iloisessa tunnelmassa muutenkin. Uuden paikan läheltä löytää mukavasti parkkipaikkoja (ainakin nyt kun lumia on ehditty kuljetella) ja muutenkin helppo paikka saapua.

Saa nähdä onko Freyja ensi kerraksi saanut kaikki palaset paikoilleen  ::)

Sää... ei niin jouluinen. Lämpö 3 asteen kieppeillä ja sumuisen sateista.

Freyja:

--- Lainaus käyttäjältä: Peetu - Joulukuu 23, 2022, 15:02:18 ---Ehkä paras tapa aloittaa Joulun vietto on Freyjan uudessa paikassa vierailu. Kaksi tuntia kiireetöntä hierontaa. Ihan huippu fiilis. Täydellinen rentoutuminen. Ja hyvässä sekä iloisessa tunnelmassa muutenkin. Uuden paikan läheltä löytää mukavasti parkkipaikkoja (ainakin nyt kun lumia on ehditty kuljetella) ja muutenkin helppo paikka saapua.

Saa nähdä onko Freyja ensi kerraksi saanut kaikki palaset paikoilleen  ::)

Sää... ei niin jouluinen. Lämpö 3 asteen kieppeillä ja sumuisen sateista.

--- Lainaus päättyy ---

Oli ihana tuokio, kiitos ihanuus! ❤️😘

Taitaa tulla sinulla pidempi tauko tapaamisten väliin, mikäli odotat kaikkien palasten olevan paikoillaan siihen mennessä...  :laught:

Tosin, koska olen niin äärimmäisen hyvä priorisoimaan, saa nähdä kummat ovat aiemmin paikoillaan; työhuoneen sisustus (ja ovenkahva!) vai palaset. 😅

(Ja muillekin tiedoksi: ovenkahvoja ei puutu tärkeimmistä ovista, eli ikkunan kautta ei tarvitse sisään kiivetä, eikä kutsumattomia vieraita tilaan pääse. 😅)

Puutarhuri:
Selkää alkoi vähän kolottaa tätä aihetta lukiessa, kivoja rapsoja ja vastauksia itse PT:ltä :). Kokovartalohierontaa en ole vielä edes kokenut, nyt tietää keneltä kysyisi ensin ;).

Freyja:

--- Lainaus käyttäjältä: Puutarhuri - Joulukuu 25, 2022, 16:50:41 ---Selkää alkoi vähän kolottaa tätä aihetta lukiessa, kivoja rapsoja ja vastauksia itse PT:ltä :). Kokovartalohierontaa en ole vielä edes kokenut, nyt tietää keneltä kysyisi ensin ;).

--- Lainaus päättyy ---

Lämpimästi tervetuloa! ❤️
En ole urheiluhieroja, mutta kyllä mä jotain jumeja auki saan ja rentoutus on melko taattu. Jos tuommoisesta hitaan puoleisesta tantrisesta meiningistä tykkää. ❤️

upi:
Freyan keittiössä kokataan monella mausteella. Työvälineet pysyvät kokilla sen verran hyvin hallussa, että varovaisempikin kulinaristi uskaltaa pyytää vähän mausteisempia lihapullia. Pimeä talvipäivä luo illallishetkeen oman atmosfäärinsä, joka voi jauhottaa verbaalimmankin asiakkaan, mutta uskon että Freya pitää huolen tuhmemmistakin asiakkaista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta