Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra  (Luettu 23692 kertaa)

Poissa Harvey

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« : Huhtikuu 04, 2022, 20:56:20 »
Naapurissa on ilmoitus koskien tantrahierontaa. Nimimerkki on ” Freyja Tuulia” ja otsikon perusteella löytyy pukinmäestä.

Löytyykö lähempää tietoa tai kokemuksia, vihreitä palloja ei okein näy tai perus Googlen kanssa tietoja sen enempää. Bdsm puolella on myös ilmoitus jossa sama henkilö.

Olisi hyvä tieto että on toimiva palvelu ja ilman ongelmia.

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 236
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #1 : Huhtikuu 04, 2022, 23:34:25 »
Täälläkin olis kiinnostunut kuulemaan kokemuksia. Laitoin Freyjalle viestiä noihin toisen ilmoituksen sessioihin liittyen, kun vaikutti sen perusteella aikas kiinnostavalta.

Poissa Munat

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #2 : Huhtikuu 12, 2022, 14:02:11 »
Freya ja Tuuli siis.
Tuulilla ollut erilaisia apulaisia vuosien varrella. Toimi aikaisemmin Kilosta käsin, nyt vissii enimmäkseen Pukinmäellä.
Erinomaista hierontaa toiveiden mukaan.
Voin vakuuttaa, että 4 käden hieronta on aivan mahtavaa. Koko ajan tapahtuu jossain jotain. Yleensä aloitetaan hieronta selkäpuolelta, käsittäen koko alueen niskasta varpaisiin. Nautinnollista, ja kun vähiten odottaa niin joku käsi on haaravälissä. Ja takaapäin hierottuna se on aivan mahtavaa.
Levität haarasi ja he pääsevät paremmin käsiksi palleihin. Jossain vaiheessa nouset doggy-asentoon ja lypsy alkaa. Pallit ja kulli saa kyytiä.

Käännös ympäri ja hieronta jatkuu etupuolella. Aika paljon keskittyy alapään käsittelyyn.

Jos haluaa kosketalla, sormettaa hierojia kannattaa kysyä. Se voi olla sallittua.

Tuuli on kokenut hieroja ja nyt Freya komppaa hyvin. Suosittelen!

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #3 : Toukokuu 05, 2022, 09:21:10 »
Kiitos ihanasta palautteesta!
Nimimerkkini on Freyja Tuulia, joka aiheuttaa ymmärrettävästi hämmennystä, koska aikataulujen natsatessa yhteen, teen hierontoja myös ihanan Tuulin kanssa. Enimmäkseen hieron kuitenkin yksin. Sangen positiivista palautetta olen hieronnoistani saanut. ❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Tuuli

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #4 : Toukokuu 18, 2022, 10:54:09 »
Voin suositella Freyjaa oikein lämpimästi. On ilo työskennellä hänen kanssaan.  :inlove:

Ja kiitos Munat, jälleen kerran hyvästä palautteestasi. Nähdään taas! :headbang:

Poissa Peetu

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #5 : Toukokuu 29, 2022, 08:48:08 »
Tapasin Freyjan keskiviikko aamuna 1,5 h hieronnan merkeissä. Sain tekstarilla ennalta hyvät ohjeet pysäköintiin ja paikalle saavuttuani loppu lähestymiseen. Ohjeilla oli helppo löytää tie oikean jo raollaan olevan oven taa :)

Aamu oli sisältänyt pientä säätöä molemmilla. Niitä naureskelun kautta suihkuun ja edelleen pedille. Niin ja muuten, Freyjan kuvat eivät tee hänelle oikeutta  :)

Rentouttava kokovartalohieronta oli juuri sitä mitä olin tullut hakemaan. Ei missään tapauksessa mitään voimasta urheiluhierontaa. Freyja lukee hyvin asiakasta ja huomaa mistä toinen pitää. Vähitellen päästiin intiimimpään puoleen. Se ei todellakaan ollut mikään 2 minuutin pikainen vemputus, vaan erittäin pitkä ja nautinnollinen polku melkoiseen räjähdykseen.

Pieni hengähdys, suihku, juoma ja ulos kauniiseen kesäpäivään. Ei kiireen tuntua missään (paitsi itsellä kun aamun säädöt uhkasi kaataa työt niskaan heti arkeen palattua).

Menenkö uudelleen? Varmasti!



Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #6 : Toukokuu 30, 2022, 13:14:36 »
Kiitos, Peetu, ihanasta palautteestasi! Sinua oli suuri ilo hoitaa.  ;) ❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #7 : Marraskuu 23, 2022, 11:16:48 »
Vinkkelis kinkkelis.

Laajensin palveluvalikoimaani myös yhdyntöjen ja suikkareiden puolelle pikku-tauon jälkeen. 😌😘

Teen tantrisia hierontoja (myös body to body), sekä erilaisia sessioita lempeistä roolileikeistä hieman rajumpiin juttuihin.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa latis

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #8 : Joulukuu 20, 2022, 17:10:42 »
Pari kertaa olen käynyt Freyjan luona ja voin suositellä myös lämpimästi ja varmasti vielä menen monta kertaa uudelleen. :inlove: Kohtaaminen on ollut lämmin ja rento. Toiveitakin on voinut esittää etukäteen. Hyvien kulkuyhteyksien varrella ja helppo löytää perille. Yksityisyyskin on turvattu.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #9 : Joulukuu 22, 2022, 01:19:58 »
Pari kertaa olen käynyt Freyjan luona ja voin suositellä myös lämpimästi ja varmasti vielä menen monta kertaa uudelleen. :inlove: Kohtaaminen on ollut lämmin ja rento. Toiveitakin on voinut esittää etukäteen. Hyvien kulkuyhteyksien varrella ja helppo löytää perille. Yksityisyyskin on turvattu.

Kiitos ihanasta palautteesta!! 😘😘😘 Lämpimästi tervetuloa jälleen!  :inlove:
Vaihdoin taannoin paikkaa, mutta kulkuyhteydet ovat hyvät edelleen. 😌 Parkkiksiakin löytyy paremmin kuin aiemmasta lokaatiosta.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Peetu

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #10 : Joulukuu 23, 2022, 15:02:18 »
Ehkä paras tapa aloittaa Joulun vietto on Freyjan uudessa paikassa vierailu. Kaksi tuntia kiireetöntä hierontaa. Ihan huippu fiilis. Täydellinen rentoutuminen. Ja hyvässä sekä iloisessa tunnelmassa muutenkin. Uuden paikan läheltä löytää mukavasti parkkipaikkoja (ainakin nyt kun lumia on ehditty kuljetella) ja muutenkin helppo paikka saapua.

Saa nähdä onko Freyja ensi kerraksi saanut kaikki palaset paikoilleen  ::)


Sää... ei niin jouluinen. Lämpö 3 asteen kieppeillä ja sumuisen sateista.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #11 : Joulukuu 25, 2022, 11:46:41 »
Ehkä paras tapa aloittaa Joulun vietto on Freyjan uudessa paikassa vierailu. Kaksi tuntia kiireetöntä hierontaa. Ihan huippu fiilis. Täydellinen rentoutuminen. Ja hyvässä sekä iloisessa tunnelmassa muutenkin. Uuden paikan läheltä löytää mukavasti parkkipaikkoja (ainakin nyt kun lumia on ehditty kuljetella) ja muutenkin helppo paikka saapua.

Saa nähdä onko Freyja ensi kerraksi saanut kaikki palaset paikoilleen  ::)


Sää... ei niin jouluinen. Lämpö 3 asteen kieppeillä ja sumuisen sateista.

Oli ihana tuokio, kiitos ihanuus! ❤️😘

Taitaa tulla sinulla pidempi tauko tapaamisten väliin, mikäli odotat kaikkien palasten olevan paikoillaan siihen mennessä...  :laught:

Tosin, koska olen niin äärimmäisen hyvä priorisoimaan, saa nähdä kummat ovat aiemmin paikoillaan; työhuoneen sisustus (ja ovenkahva!) vai palaset. 😅

(Ja muillekin tiedoksi: ovenkahvoja ei puutu tärkeimmistä ovista, eli ikkunan kautta ei tarvitse sisään kiivetä, eikä kutsumattomia vieraita tilaan pääse. 😅)
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #12 : Joulukuu 25, 2022, 16:50:41 »
Selkää alkoi vähän kolottaa tätä aihetta lukiessa, kivoja rapsoja ja vastauksia itse PT:ltä :). Kokovartalohierontaa en ole vielä edes kokenut, nyt tietää keneltä kysyisi ensin ;).
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #13 : Joulukuu 25, 2022, 18:32:42 »
Selkää alkoi vähän kolottaa tätä aihetta lukiessa, kivoja rapsoja ja vastauksia itse PT:ltä :). Kokovartalohierontaa en ole vielä edes kokenut, nyt tietää keneltä kysyisi ensin ;).

Lämpimästi tervetuloa! ❤️
En ole urheiluhieroja, mutta kyllä mä jotain jumeja auki saan ja rentoutus on melko taattu. Jos tuommoisesta hitaan puoleisesta tantrisesta meiningistä tykkää. ❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa upi

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #14 : Tammikuu 06, 2023, 11:00:45 »
Freyan keittiössä kokataan monella mausteella. Työvälineet pysyvät kokilla sen verran hyvin hallussa, että varovaisempikin kulinaristi uskaltaa pyytää vähän mausteisempia lihapullia. Pimeä talvipäivä luo illallishetkeen oman atmosfäärinsä, joka voi jauhottaa verbaalimmankin asiakkaan, mutta uskon että Freya pitää huolen tuhmemmistakin asiakkaista.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #15 : Tammikuu 06, 2023, 14:36:02 »
Freyan keittiössä kokataan monella mausteella. Työvälineet pysyvät kokilla sen verran hyvin hallussa, että varovaisempikin kulinaristi uskaltaa pyytää vähän mausteisempia lihapullia. Pimeä talvipäivä luo illallishetkeen oman atmosfäärinsä, joka voi jauhottaa verbaalimmankin asiakkaan, mutta uskon että Freya pitää huolen tuhmemmistakin asiakkaista.

Ihanasti sanailtu. Kiitos. ❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #16 : Tammikuu 06, 2023, 23:40:12 »
Roolileikkiä vaan ei tantraa. Saa lukea vaan ei ole pakko. Saattaa sisältää pieniä määriä perversioita.

Vuoden ensimmäinen palvelukokemus takana. Ja haluan jakaa sen kanssanne sekä oman hyvänolontunteen levittämiseksi että kokemusasiantuntijalausuntona siitä, mistä hyvää oloa kannattaa hakea

Kuten päivityksiäni lukeneet tietävät, pidän roolileikeistä. Niiden valmisteluun liittyy myös "käsikirjoituksen" kirjoittaminen, vaikka en milloinkaan toivo tuon etukäteisnovellin kahlitsevan itse tapaamista.

Näin toimittiin taas tälläkin kerralla, vuoden 2023 ensimmäisellä tapaamisella Pohjois-Helsingissä Freyjan kanssa. Kirjoitin tarinani hänelle jo yli viikkoa ennen tapaamista ja ihailtavasti hän otti sen vastaan. Antoi jopa pieniä muokkausvinkkejä siltä osin, miten esimerkiksi tapaamispaikkamme soveltuu tämän tarinan miljööksi.

Tämänkertaisen tarinani juoni, kuten niin monasti muissakin tarinoissani, oli minun avuttomuuteni, saamattomuuteni, perversioni ja alistamiseni. Tuttu kaava mutta taas hieman uudessa muotissa.

Tällä kertaa pääsin myös pyytämään palvelun tuottajalle asusteita kuin mallikansiosta. Sen verran erilaisia asustevaihtoehtoja Freyjan kuva-albumissa sekä treffipalstalla että saitilla on tarjolla. Ja pyyntö kannatti, sillä vastassa oli juuri toiveideni mukainen nainen.

Tämän "käsikirjoituksen" merkitys on minulle suuri ja sen parissa vietin kiihdyttäviä hetkiä useaan kertaan tapaamista edeltävinä päivinä. Näin odotukset tapaamiseen olivat lopulta aivan huipussa. Eikä näiden odotusten osalta todellakaan tarvinnut tällä kertaa pettyä, päin vastoin, tapaaminen ylitti odotukseni todella reilusti.

Mutta mitä sitten tapahtuikaan todellisuudessa talvisena torstaina jossain päin Pohjois-Helsinkiä?

Leikki alkoi varsinaisesti suihkun pukuhuoneesta, sillä halusin ennen varsinaiseen leikkiin ryhtymistä huuhtoa pölyt ja pestä strategiset paikat ihan vaan kohteliaisuussyistäkin. Tuosta suihkuhuoneesta ja penkille sovitusti unohtuneista rintaliiveistä ja pikkuhousuista tarina sitten lähti vauhdilla etenemään.

Freyja oli nainen, jonka pukeutumista ihastelin ensi silmäyksellä. Ihana musta punapalloinen mekko, jonka päällä oli pieni musta korsetti. Asun kruunasi vielä hyvin näkyvissä olevat, pallomekon yläosasta pilkistävät mustanpunaiset rintaliivit. Nopeasti huomasin, että mustiin verkkosukkiin puetut pitkät sääretkin olivat todella kauniit ja kiihottavat. Ja niiden ylevyyttä korostivat vielä mustat korkokengät. Uskomattoman hieno asu tällä naisella.

No, minä puolestani olin pukuhuoneessa ihan alasti, pikkuhousut naamallani ja rintaliiveillä hieroin kaluani ja kiveksiäni.

-Mitä helvettiä sä täällä oikein touhuat, nainen kiljahti avatessaan minulle täytenä yllätyksenä pukuhuoneen oven

-Mikä saatanan pikkarirunkkari sinä olet, hyi helvetti. Tämä nyt tähän jää, soitetaan heti sun pomolle ja hommataan sulle lopari, niin et varmasti käy enää kenenkään pyykkikorilla nuuhkimassa ja runkkailemassa, nainen uhosi.

-Mutta eikös tätä nyt voisi sopia, mä voisin jotenkin korvata tän kunhan et vaan soita mun pomolle, jatkoin sopertelua.

- Vai sopia haluaisit, no katsotaan miten hyvin haluat tekosi sovittaa. Mene tuonne makuuhuoneeseen sängylle selällesi, neito antoi ohjeet.

-No mitä mä nyt sellaista tekisin, sopersin vastaan.

-Sä teet just niin tai mä soitan sun pomolle, Freyja sanoi määrätietoisesti.

Huomasin, että mulla ei ollut paljon vaihtoehtoja, jos aioin pitää maineeni ja työpaikkani. Ja niin luikahdin sisään makuuhuoneeseen, riisuin vaatteeni tuolille ja kävin sängylle selälleni odottamaan, mitä tuleman piti.

Freyja astui perässäni makuuhuoneeseen koko komeudessaan ja kertoi, mitä nyt on tulossa.

-Nyt saatkin sellaisen käsittelyn, että et todellakaan enää lupaa kysymättä nuuhki minun pikkuhousujani, nainen totesi.

-Otetaanpa nyt sinusta muutama valokuva siltä varalta, jos et tottele minua kuuliaisesti. Jos niskuroit, niin lähetän nämä valokuvat työpaikallesi pomosi katsottavaksi.

Ensimmäiset kuvat otettuaan Freyja asettui sängylle päälleni jalat pääni molemmin puolin ja kasvot jalkojeni suuntaan. Ja näin hän laskeutui päälleni heilauttaen mustaa punapalloista hamettaan niin, että pääni jäi hameen suojiin hänen ihanan pyllynsä laskeutuessa naamalleni. Samalla ehdin huomaamaan, että ihailemani sukat olivat stay up -mallia ja sukan suiden ja mustien pikkuhousujen väliin jäi ihana kaistale vaaleaa, paljasta ihoa. Joka pian hyväili molempia poskiani.

-Nauti nyt sylini tuoksusta kunnolla, niin että ei tarvitse hiiviskellä pyykkikorilla nuuhkimassa ja runkkailemassa.

Jonkin aikaa sain rauhassa haistella ihanaa Freyjan pikkuhousujen peittämää syliä, mutta ilmeisesti hän halusi tarjota minulle vielä esteettömän tuoksukokemuksen, nousi hetkeksi pois päältäni, riisui mustat pikkarinsa, pudotti ne kasvoilleni ja otti minusta jälleen muutaman valokuvan todisteeksi.

-Saisikohan nämä pikkarit solmittua tuon velton munasi ja karvaisten pussiesi ympärille, kuulin Freyjan hetken kuluttua pohtivan, nostavan mustat pikkarit kasvoiltani ja siirryttyä touhuamaan jalkojeni väliin.

Hetken kuluttua tunsin kiristävän tunteen pussieni ja kaluni juuressa ja ilmeisesti Freyja onnistui näppärillä sormillaan pikku askartelussaan, koska kuulin hänen toteavan

-No niin, onnistuihan se, otetaanpa tästä pikku nyytistä myös todistuskuva puhelimeen.

Kuvan oton jälkeen huomasin, miten Freyja vähensi vaatetustaan ja palasi takaisin sänkyyn päälleni jo tuttuun asentoon pelkissä verkkosukissaan asettuen takaisin päälleni laskien ihanan kuuman sylinsä jälleen vasten kasvojani.

Nuuhkin ja nuolin Freyjan kuuman kosteaa syliä, hieroin ja puristelin hänen ihania pyllynpuoliskojaan, nautin tuoksusta ja ihanasta pillun mausta ja yritin tehdä päälläni olevan naisen tyytyväiseksi, jotta selviäisin ikävämmiltä seurauksilta. Mutta pian Freyja kuitenkin nousi päältäni todeten, että hänen kokemuksensa tällaisesta pikkarunkkarista kertovat, että tällaiset miehet ovat monasti pervoja biseksuaaleja.

-Olen vuosien saatossa oppinut, että osa naisten pikkuhousuja nuuhkivista ja niihin runkkailevista miehistä pitävät pyllynsä ja nänniensä kiihottamisesta, jotkut itsensä pukemisesta naiseksi ja jotkut jopa "poikapillunsa" tyydyttämisestä.

-Sinua en vielä tältä osin tunne, mutta tehdäänpä pieniä kokeita, Freyja totesi määrätietoisesti todeten samaan hengenvetoon, että on varmaan parempi sitoa minut tätä koetta varten sänkyyn selälleen.

Ennen sitomista Freyja asetti lantioni alle ison tyynyn todeten vaan, että tämän ansiosta pyllysi on paremmin käsiteltävissä. Ja ei kestänyt kauaa, kun käteni ja ranteeni olivat kiristetyt nahkaisilla rannekahleilla ja nauhoilla rautasängyn eri nurkkiin.

- Testataanpa ensin reagointiasi rintojesi hyväilyyn ja nänniesi pyörittelyyn ja imeskelyyn, hän totesi kavuten samaan aikaan muhkean vatsani päälle ja ryhtyen varovaisesti hieromaan rintojani, pyörittelemään nännejäni ja lopulta napaten nännini huultensa väliin ja ryhtyen imemään niitä vuorotellen.

Kyllähän minä aikaisempien leikkieni ja omien kokeilujeni perusteella tiesin, miten melko muhkeat, riippuvat rintani tulevat reagoimaan tällaiseen käsittelyyn; nännini kovettuivat Freyjan huulten otteessa ja myös nivusissani tuntui mukavaa kihelmöintiä.

Puristeltuaan ja imettyään hetken aikaa rintojani tämä ihana valtiatar siirtyi kohti jalkopäätäni ja hetken päästä hän istui sängyllä jalkojeni välissä, otti sängyltä liukuvoidepullon käteensä, pursotti oikeaan käteensä liukuvoidetta, jota ryhtyi levittämään lantioni alla olevan tyynyn ansiosta hyvin tarjolla olevalle pyllylleni. Hitaasti rasvattu sormi tavoitti myös pyllynreikäni ja varovaisesti Freyjan sormi tunkeutui myös muutaman sentin sisälle aukkooni.

-Tiesitkö Timo, että monet miehet, muutkin kuin homot, voivat saada tyydytystä siitä, että heidän eturauhastaan hierotaan sekä nivusten päältä ulkoisesti että pyllyn kautta sisäisesti, nainen tiedusteli yhtä luontevasti, kuin olisi kysynyt, otanko kahviini maitoa.

Jonkin aikaa minua sormetettuaan Freyja otti leikkiin yhden sängyllä olleista hieromasauvoista, rasvasi senkin kunnolla, levitti myös pyllynreikääni lisää rasvaa ja ryhtyi hitaasti kiusoitellen etsimään hieromasauvalle reittiä minun pyllyyni.

-Hyvinhän tämä tuntuu sujuvan ja tuo kalusikin osoittaa jonkinlaisia elonmerkkejä, Freyja totesi hieroen eturauhasta rytmikkäästi toisella kädellään ulkoisesti ja toisella kädellä hieromasauvaa aukossani varovaisesti liikutellen.

-Mutta kyllä tämä hieromasauva suurten pyllynkannikoidesi välissä näyttää niin hauskalta, että siitäkin on napattava kuva muistoksi. Varmistaahan sekin osaltaan sen, että sinä et tästä "raiskauksesta" hiisku kenellekään, Freyja totesi napaten muutaman kuvan pyllyssäni tököttävästä hieromavauvasta.

-Olisitkohan sinä nyt oppinut tarpeeksi tyhmän temppusi seurauksista, joten eiköhän tämä rangaistus ala olla tässä, Freyja sanoi kurottuen samalla suu edellä suoraan kohti elonmerkkejä osoittavan ja edelleen mustilla pikkuhousuilla kiristetyn kaluni kimppuun.

Ja niinhän siinä kävi, että pussejani ja kaluani hamuava suu lopulta vei upeasti aallon harjalle ja melkoinen spermalasti katosi Freyjan suuhun.

Sitten olikin jo aika lausua yhdessä sovittu turvasana, jonka seurauksena Freyja irrotti minut kahleistani.

Mutta hetki vielä köllöteltiin sängyllä, juteltiin mukavia ja vasta sen rauhoittavan tuokion jälkeen suunnistin suihkuun siistiytymään liukuvoiteista ja omista spermoistani.

Upea kokemus tämä minun ensimmäinen, vaan ei viimeinen, vierailuni Freyjan luona. Olen ehdottomasti löytänyt itselleni uuden vakituisen palvelutuottajan, joka toivottavasti jatkossa suostuu uudenlaisinkiin tarinoihini toteuttajaksi.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #17 : Tammikuu 07, 2023, 01:37:58 »
^
 :inlove:
Oli erittäin antoisaa ja hauskaa sessioida kanssasi. Ilo oli molemminpuolinen, kiitos! ❤️
Eikä tarvitse todellakaan arpoa, suostunko jatkossakin toteuttajaksi tarinoillesi. Kyllä ehdottomasti! 😁
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #18 : Tammikuu 08, 2023, 13:00:45 »
Kaikkien hienojen Freyja rapsojen motivoimana on minunkin pakko kantaa korteni kekoon - piti oikein uusia tunnarit tänne jotta pääsee kirjoittamaan!

Itse olen tavannut Freyjan nyt usemman kerran tantrisen hieronnan merkeissä. Toki kun tuota PaksUkon mainiota rapsaa lukee niin lienee pakko kokeilla tuota Freyjan toistakin puolta vielä joskus!

Freyja on aivan mahtava tyyppi. Hän ottaa sinut vastaan lämmöllä, hyväksyvästi, sellaisena kun olet. Empatia kyky ja tunnelma on poikkeuksellista tasoa. Ainakin itselle tämä mahdollistaa täyden tunteelle antautumisen kun ei oikeesti tarvitse esittää tai jännittää mitään.

Hieronnassa Freyja on intensiivisesti mukana, myös tunne tasolla, aivan kuin rinnalla eläen sen mitä koet. Intuitiivinen ja taidokas kosketus yhdistettynä poikkeukselliseen lämmön ilmapiiriin johtaa omassa tapauksessani pitkän hieronnan aikana full body orgastiseen tilaan jossa jokainen kosketus ohjaa nautinnon aaltoja jotka kimpoilevat läpi koko vartalon. En ole saavuttanut tätä tilaa vastaavalla voimalla kenenkään muun kanssa. Siinä vaiheessa kun käännytään selin makuulle ollaan jo taivaissa. Lopetukseen löytyy Feyjalta kyvyt tasan niin hitaasti ja kiusoittelevasti kun vain hoidettava kestää.

Session jälkeen tulee lilluttua onnellisuuden pilvessä. Homma toimii vähän kuin takan lämmitys. Freyja varaa sinut täyteen lämpöä intensiivi sessiossa jota sinä sitten luovutat hitaasti ympärillesi ja rakkaillesi seuraavien viikkojen aikana.

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Freyja Tuulia - Pukinmäki - tantra
« Vastaus #19 : Tammikuu 08, 2023, 13:34:32 »
Alkaa näissä rapsoissa verbaliikka ja runollisuus olemaan kohdillaan.