Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Siveysvyö  (Luettu 8091 kertaa)

Poissa smf2

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Siveysvyö
« Vastaus #20 : Elokuu 07, 2025, 12:28:35 »
Kiitokset Tinyd:lle informatiivisesta postauksesta🙏

Itselläni olisi harkinnassa ensimmäisen siveysvyön osto ja olen saanut rajattua vaihtoehdot kolmeen:

https://antishop.fi/shop/sissy-siveysvyo-s-koko

https://antishop.fi/shop/sevanda-siveysvyo-pitka

https://www.sinful.fi/p/cb-3000-siveysvyo-7-6/1011756?variantSku=22397

Olisiko kokeneemmilla käyttäjillä antaa suosituksia/neuvoa mikä noista kannattaisi hankkia (voi toki suositella jotain muutakin)?

Varustuksen koko on keskivertoa vähän pienempi ja käyttö olisi lyhytaikaista sessioluontoista varmaankin maksimissaan noin 2 tuntia kerrallaan...

Poissa Tinyd

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Elokuu 15, 2025, 14:02:49 »
Hei. Tuo CB3000 on ehdottomasti pitkäaikaisemman käytön siveysvyö. Nuo todella lyhyet antavat varmasti mahtavat sävärit mutta vaativat pidempään totuttelua. Jos aiot kotoa poistua niin suosittelen aloittamaan CB3000.

Muutama asia saattaa tulla yllätyksenä. Esinahan pää alkaa pilkistää reiästä jos on ympärileikkaamaton ja hinkkautuu ikävästi vasten alushousuja. Mennessään ruvelle on kävely lähes mahdotonta. Suosittelen tutkimaan asiaa.
Kivespussien nahka ottaa hinkkauksesta turvotusta huomattavasti ajateltua enemmän ja sen logiikka miksi näin tuntuu vaikealta käsittää. Pitkäaikainen liukaste juuren renkaassa auttaa parhaiten.
Virtsaaminen istualtaan on aivan välttämätöntä ja siitä huolimatta virtsa ei poistu kunnolla häkin putkiosasta ja vaatii pesun. Jos ei pese niin virtsa polttaa esinahkaan rakkuloita. Voi säikäyttää, ei vaarallista. Kun pesee niin kitkan ärsytys kasvaa ja liukastus tarve kasvaa.
Öiset jäykistymiset voivat olla hyvin tuskallisia ja estää nukkumisen.

Kaikkein pisimpään olen pystynyt pitämään metallisia birdcage tyyppisiä. Näihin ja muihinkin häkkeihin on tullut sitten itse modattua kaikenlaista. Esim pienet tiivisterenkaat estävät häkkiä liikkumasta rakenteessaan. Nahka jää helposti väliin. Karvat aina joten posliiniksi ajelu on lähes välttämätöntä.
Liian iso ja liian pieni on ihan yhtä huono idea. Sopiva on paras. Modulaarinen rakenne taas liikkuu ja tarvitsee sellaisia diy juttuja ollakseen jämäkkä. Olen usein suositellut, että Alibaba/Temu/Shein tms. ovat kokeellisille ja halvoille paras. Ne ovat aivan rimpuloita. Mutta niillä saa selville miten se toimii itselle. Sitten kun tietää mistä pitää niin kannattaa investoida ihan kunnolla sellaiseen omaan ja mittojen mukaan tehtyyn.

Kaikki terävät tai raapivat kohdat ja reunat kannattaa ehdottomasti silottaa hyvin hienolla hiekkapaperilla ja lopuksi kiillottaa Dremelillä.

Eipä mulla muuta neuvoja.

Utelias ja kokeileva luonne on paras. Onnea ja menestystä.
Ymmärrän nyt ettei se ollut silloinkaan ilmaista

Poissa Tinyd

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Elokuu 15, 2025, 14:16:38 »
Unohdin erittäin tärkeän asian.
Tuki. Eli yli 3h kestävässä käytössä nostava tuki on tarpeen. Eli sellaiset remmit jotka näyttävät vähän niinkuin stringeiltä ovat parhaat. Jotkut käyttävät sellaisia pyöräilijöiden alushousuja ja toiset jääkiekkovarusteiden munakupin tukiliivejä. Kukin tyylillään mutta tuki on tärkeä ellei halua sellaista 100% masokistista kokemusta.
Ymmärrän nyt ettei se ollut silloinkaan ilmaista

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23 : Elokuu 20, 2025, 01:33:54 »
Itselläni on kokemusta siveysvyössä olemisesta pitkiäkin aikoja ihan parisuhteessa. Omistan kymmenkunta erilaista eri tarkoituksiin.

Ongelmaksi usein muodostuu tahattomat yö-ja aamuseisokit. Ne ovat ihan tajuttoman tuskallisia. Eli uni on hakusessa jos peniksen häkki ei ole tarpeeksi iso. Jos taas on tarpeeksi iso, niin siinä voi runkata.
Suo siellä vetelä täällä.

Mä oon yks niistä perkeleen sadisteista joka tykkää ahtaista häkeistä. En tiedä mitään nautinnollisempaa kuin kattoa/kuunnella kun joku kituu niissä. En syty niistä fläteistä kyllä, tai riippuu vähän kemioista ja tarkotusperistä. Niihin sais kyllä kivasti dildonkin kiinni jos haluaa nöyryyttää..

Musta on myös tajuttoman kuumaa kun sellasen saa jonkun kuuman miehen vehkeisiin. Se valuva precum häkistä ja kunnon kasa mälliä 🤌 ah mun breeding kink ei kestä.

Toinen vaikeus on kivesten yläpuolinen ja erityisesti alapuolinen pussinahka. Se hinkkautuu helposti rikki. Siihen on kaikenlaisia kikkoja esim. liukasteen käyttö useasti päivässä (ruiskulla tms. annostella liukastetta) kasseja ympäröivän renkaan alle. Tämä on kuitenkin päivätyön kanssa hyvinkin hankalaa. Toinen kikka on lääkintätasoinen silikoonisuoja jotta renkaan muovi tai metalli ei riko ihoa. Se taas vaatii ylläpitoon talkkia tai babypowderia ainakin kahdesti päivässä.

Mä oon ite käyttäny mun subeilla tallowia ja vegaanisena käy hyvin karite/sheavoi.

Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : Elokuu 20, 2025, 01:44:59 »
Mä suosittelen ite mancagen vöitä, etenkin silikonisia ja kivesten jakajalla.

Silikoni hankaa vähiten.
Mancagella on laajat vaihto-osat ja nää on itseasiassa tyylikkäitä.
Kertakäyttöiset koodit tulee mukaan (nää on muuten ihan törkyhintasia, mä oon ostanu muualta koodattavat kertakäyttölukot n 10e/100kpl)

Etenkin jos on silikoninen häkki, niin kivestenjakajalla, oon kuullu muutamankin tarinan siitä kun joku runkkari on niistä tavan mallisista karkaillut.

https://www.sinful.fi/p/mancage-18-siveysvyo-kivesten-jakajalla/1027271

Mihinkään kunnon sissyvöihin en suosittele heti hyppäämään.
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : Elokuu 20, 2025, 12:37:51 »
Silikoniset on siitäkin vähän huonoja, et niillä pystyy oikeesti panemaan. Muistan ku yhdellä leikkikaverilla oli silikoninen vyö ja naureskelin sille et ainoo kerta koskaan ku pääset panemaan mua on siveysvyössä. No sehän onnistu. En oo ikinä nöyryyttäny ketää nii pahasti ku sen session aikana. En myöskään oo ikinä nähny missään nii paljon precumia ku sillon. Tässä nyt on seki et kummatki laukes sen siveysvyö panemisen aikana, vaikka se oli oikeesti tosi säälittävää nylkyttämistä.

Jotenki se verbaalinen nöyryyttäminen ja subin tosi alistuva olemus kutkutteli mielen sopukoita kivasti.

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : Elokuu 20, 2025, 15:34:52 »
Itselläni on kokemusta siveysvyössä olemisesta pitkiäkin aikoja ihan parisuhteessa. Omistan kymmenkunta erilaista eri tarkoituksiin.

Ongelmaksi usein muodostuu tahattomat yö-ja aamuseisokit. Ne ovat ihan tajuttoman tuskallisia. Eli uni on hakusessa jos peniksen häkki ei ole tarpeeksi iso. Jos taas on tarpeeksi iso, niin siinä voi runkata.
Suo siellä vetelä täällä.

Mä oon yks niistä perkeleen sadisteista joka tykkää ahtaista häkeistä. En tiedä mitään nautinnollisempaa kuin kattoa/kuunnella kun joku kituu niissä. En syty niistä fläteistä kyllä, tai riippuu vähän kemioista ja tarkotusperistä. Niihin sais kyllä kivasti dildonkin kiinni jos haluaa nöyryyttää..

Musta on myös tajuttoman kuumaa kun sellasen saa jonkun kuuman miehen vehkeisiin. Se valuva precum häkistä ja kunnon kasa mälliä 🤌 ah mun breeding kink ei kestä.

Toinen vaikeus on kivesten yläpuolinen ja erityisesti alapuolinen pussinahka. Se hinkkautuu helposti rikki. Siihen on kaikenlaisia kikkoja esim. liukasteen käyttö useasti päivässä (ruiskulla tms. annostella liukastetta) kasseja ympäröivän renkaan alle. Tämä on kuitenkin päivätyön kanssa hyvinkin hankalaa. Toinen kikka on lääkintätasoinen silikoonisuoja jotta renkaan muovi tai metalli ei riko ihoa. Se taas vaatii ylläpitoon talkkia tai babypowderia ainakin kahdesti päivässä.

Mä oon ite käyttäny mun subeilla tallowia ja vegaanisena käy hyvin karite/sheavoi.

Kaikenlaista on tullut testailtua, mutta nämä lelut on vielä testaamatta edes session aikana. Precumia kyllä valuisi tietyssä menossa varmasti lätäkkö, kun sitä muutenkin tulee. Tuo linkki oli hyvä auttamaan hahmottamaan, mikä se kivesten jakaja on.