Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Siveysvyö  (Luettu 2981 kertaa)

Paikalla certiina

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Siveysvyö
« : Huhtikuu 03, 2022, 19:02:13 »
Miten lie onko kenelläkään kokemuksia miehen "siveysvyöstä" tai minkäniminen se laite onkaan .
Onko kukaan seksityöläinen näitä joutunut asentelemaan tai onko kukaan joutunut näitä käyttämään ?  :wanker:

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Siveysvyö
« Vastaus #1 : Huhtikuu 04, 2022, 07:29:17 »
Olen joskus testannut itsellä ongelmaa aiheutti isot pallit ei oikein pitemmät ajat onnistunut

jos täsmennät voin kertoa lisää. :whipping:
kysyvälle vastataan

Paikalla certiina

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Siveysvyö
« Vastaus #2 : Huhtikuu 04, 2022, 08:12:00 »
Mielenkiintoista , ymmärrettävästi siinä on totuttelemista . Tottakai kummallista hyi ja varmaan juuri sen vuoksi kiihottava .  :wanker:

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Siveysvyö
« Vastaus #3 : Huhtikuu 04, 2022, 08:46:21 »
Studiollani on kolme erilaista siveysvyötä.
Esim pysyvissä D/s-suhteissa ja muissa suhdemuodoissa siveysvyöt enemmän käytettävissä. Maksuseksin ja Pro kinky/fetissien puolella harvemmin. Harva ymmärtää pyytää siveysvyötä tapaamisen ajaksi vaikka sellaisesta tykkää.

Itse tykkään kovin esim sellaisesta sessiosta missä puen miehelle siveysvyön päälle. Sen jälkeen lähes tunnin ajan kiusoittelen seksuaalisesti, olen lähellä, koskettelen, paljastelen itseäni. Koskettelen siveysvyön välistä peniksen pintaa härnäten.
Ehkä alan tyydyttämään itseäni samalla kiusaten sanoilla: katso nyt, sinä jäät tänään täysin ilman mitään, minä saan, sinä et.   ;)

Herkullista tässä on se, kun mies kiihottuu ja penis alkaa kasvamaan, se ei mahdu siveysvyöhön ja aiheuttaa tuskallisen olotilan. Sitä kiemurtelua on mukava katsoa.
Kunnes session lopussa riisun mieheltä  siveysvyön pois ja annan hänelle sen palkinnon mitä tuli hakemaan. Happy end hyvästä kestämisestä.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Siveysvyö
« Vastaus #4 : Huhtikuu 04, 2022, 11:00:50 »
Studiollani on kolme erilaista siveysvyötä.
Esim pysyvissä D/s-suhteissa ja muissa suhdemuodoissa siveysvyöt enemmän käytettävissä. Maksuseksin ja Pro kinky/fetissien puolella harvemmin. Harva ymmärtää pyytää siveysvyötä tapaamisen ajaksi vaikka sellaisesta tykkää.

Itse tykkään kovin esim sellaisesta sessiosta missä puen miehelle siveysvyön päälle. Sen jälkeen lähes tunnin ajan kiusoittelen seksuaalisesti, olen lähellä, koskettelen, paljastelen itseäni. Koskettelen siveysvyön välistä peniksen pintaa härnäten.
Ehkä alan tyydyttämään itseäni samalla kiusaten sanoilla: katso nyt, sinä jäät tänään täysin ilman mitään, minä saan, sinä et.   ;)

Herkullista tässä on se, kun mies kiihottuu ja penis alkaa kasvamaan, se ei mahdu siveysvyöhön ja aiheuttaa tuskallisen olotilan. Sitä kiemurtelua on mukava katsoa.
Kunnes session lopussa riisun mieheltä  siveysvyön pois ja annan hänelle sen palkinnon mitä tuli hakemaan. Happy end hyvästä kestämisestä.

mielestäni hyvä esimerkki että vyö voi toimia lyhyemmässäkin setissä. jotkut ulkomaalaiset

Dominat ei sessioi ilman siveysvyötä ymmärrän tuonkin pointin " täällä ei muna seiso"

tuli mieleen jos ei ole ei ei listalla tokihan voi session alkuun sanoa nyt laitetaankin

pili kiinni  :whipping:
kysyvälle vastataan

Paikalla certiina

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Siveysvyö
« Vastaus #5 : Huhtikuu 04, 2022, 12:51:37 »
Studiollani on kolme erilaista siveysvyötä.
Esim pysyvissä D/s-suhteissa ja muissa suhdemuodoissa siveysvyöt enemmän käytettävissä. Maksuseksin ja Pro kinky/fetissien puolella harvemmin. Harva ymmärtää pyytää siveysvyötä tapaamisen ajaksi vaikka sellaisesta tykkää.

Itse tykkään kovin esim sellaisesta sessiosta missä puen miehelle siveysvyön päälle. Sen jälkeen lähes tunnin ajan kiusoittelen seksuaalisesti, olen lähellä, koskettelen, paljastelen itseäni. Koskettelen siveysvyön välistä peniksen pintaa härnäten.
Ehkä alan tyydyttämään itseäni samalla kiusaten sanoilla: katso nyt, sinä jäät tänään täysin ilman mitään, minä saan, sinä et.   ;)

Herkullista tässä on se, kun mies kiihottuu ja penis alkaa kasvamaan, se ei mahdu siveysvyöhön ja aiheuttaa tuskallisen olotilan. Sitä kiemurtelua on mukava katsoa.
Kunnes session lopussa riisun mieheltä  siveysvyön pois ja annan hänelle sen palkinnon mitä tuli hakemaan. Happy end hyvästä kestämisestä.

Varmasti sietämättömän tuskallista ja turhauttavaa olla tuollalailla kahlittuna ... niin mutta minäpä en tuossa hoksannut että missä ihmeessä tuollainen studio mahtaa olla .  :wanker:

Poissa Penasto1111

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Siveysvyö
« Vastaus #6 : Toukokuu 16, 2022, 22:55:23 »
Ikävä kyllä vielä ei oo kokemusta moisen käytöstä jos avaimet olisi toisella henkilöllä mutta on tullut käytettyä pisimmillään pari viikkoa. Vähän tylsäks voi käydä yksin tuollaisen käyttämisessä ja taas toisaalta avainten "luovuttaminen" toiselle henkilölle on jo hyvin kiihottava ajatus :D

Ihan ok pitää kuhan löytää sopivan koon ei liian tiukka tai liian iso niin ei juuri haittaa arkisia menoja toki jotkin urheilut voi olla vähän hankalemmasta päästä

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1829
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Siveysvyö
« Vastaus #7 : Toukokuu 17, 2022, 06:21:05 »
Kaikille ilotytöille pitäisi laittaa siveysvyö. Ja avaimet minulle  ;D

Paikalla certiina

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Siveysvyö
« Vastaus #8 : Toukokuu 19, 2022, 11:53:44 »
Niinpä niin , kyllä se tuollaiseen tekemiseen taitaa kuulua tärkeänä osana se että avain on jollakin toisella ja itse on sitten vähän niinkuin pyytäjän asemassa .
Varmaan aiheuttaa suhteellisen jopelon olon jos vaikka viikkoon ei avaimen haltiaa näe .  :wanker:

Poissa Suboy

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Siveysvyö
« Vastaus #9 : Lokakuu 17, 2022, 18:14:09 »
siveysvyö olis muten hyvä jos pääsee valtiataren luokse asumaa pari viikkon ajaksi kun vyö on päällä
muten olis tosi tylsää pitää päällä

Poissa Mr. Naughty_Guy

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • * Kelpo kaveri
Vs: Siveysvyö
« Vastaus #10 : Lokakuu 18, 2022, 22:57:27 »
Siveysvyö sellainen varuste, joka melkeinpä koettava ennemmin tai myöhemmin. Itseni kaltaiselle naiskaunetta suuresti arvostavalle miehelle tuntuu ajatuksena kihelmöivältä, jos niitä naisten takamuksia ei tiettynä aikana oikein saisi tai kannattaisi tuijotella tai siitä joutuisi kokemaan rangaistuksen (peniksen kasvaessa siveysvyön sisällä). Tulisikohan perus kauppareissusta jännittävä kalu lukittuna...  ::).

Todennäköisesti dominasessiossa ensin hyvä koettaa ja saada ensituntuma siitä, miltä tuntuu olla kalu lukittuna. Seuraavalla tapaamisella sitten voisi mahdollisesti koettaa kalun vangitsemista noin viikonlopun ajaksi - mikä lienee itselleni aika lailla maksimiaika, minkä olisin valmis ko. "vankeusmuotoa" suorittamaan.