Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ekstrat ja neuvottelu  (Luettu 5931 kertaa)

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #20 : Huhtikuu 03, 2022, 21:14:48 »
En tarkoittanut sitä. Tottakai ne tuo asiakkaita joillekkin. Tarkoitin sitä että jos jotkut(suurin osa) saa asiakkaita ilman maksullista ilmoitusta, niin miksi tuhlata sitä vähääkään rahaa? Parhaimmat tyypit on tullut juurikin esim st:n kautta.

Täälläkin on ollut välillä joidenkin kitinää kun ... eivät ymmärrä että ovat maksullisia ja joutuu vastaamaan kymmeniin sähköposteihin.
Ilmoituksen saaminen etusivulle myös käsittääkseni maksaa siellä tekstariäänestyksen kautta.

Voit toki korjata jos olen ymmärtänyt plus ja miinusäänestyksen ja miksi etusivulla on aina samat ihmiset väärin. ;D

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #21 : Huhtikuu 03, 2022, 21:17:55 »
Ja vielä kommenttiisi että ”jos saisin parin euron panoksella 100-200 euroa”, niin tuo kommenttisi jo kertoo paljon siitä kuinka kujalla olet tästä työstä.

Tuolla parilla eurolla tarkoitin about 2-20 euroa. Sillä rahamäärällä minkä sijoittaa ei ole merkitystä koska tuotto olisi kuitenkin monikymmenkertainen sijoitukseen nähden. ;D
Kysymykseksi koski myös laittaisinko rahaa roskiin. Laittaisin jos se tuottaisi. Laittaisin mihin vain jos se tuottaisi.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #22 : Huhtikuu 03, 2022, 21:19:11 »
En tarkoittanut sitä. Tottakai ne tuo asiakkaita joillekkin. Tarkoitin sitä että jos jotkut(suurin osa) saa asiakkaita ilman maksullista ilmoitusta, niin miksi tuhlata sitä vähääkään rahaa? Parhaimmat tyypit on tullut juurikin esim st:n kautta.

Täälläkin on ollut välillä joidenkin kitinää kun ... eivät ymmärrä että ovat maksullisia ja joutuu vastaamaan kymmeniin sähköposteihin.
Ilmoituksen saaminen etusivulle myös käsittääkseni maksaa siellä tekstariäänestyksen kautta.

Voit toki korjata jos olen ymmärtänyt plus ja miinusäänestyksen ja miksi etusivulla on aina samat ihmiset väärin. ;D

Saman olen huomannut että tietyt tyypit on jatkuvasti etusivulla. Tiedät varmasti ketkä. 😊 En muista tiedä mutta itse ainakin karsin ”tinder tyypit” hyvin kopeasti pois. Ja kyllä, sinne etusivulle ilmoituksen saaminen joissain kaupungeissa maksaa.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #23 : Huhtikuu 03, 2022, 21:20:28 »
Ja vielä kommenttiisi että ”jos saisin parin euron panoksella 100-200 euroa”, niin tuo kommenttisi jo kertoo paljon siitä kuinka kujalla olet tästä työstä.

Tuolla parilla eurolla tarkoitin about 2-20 euroa. Sillä rahamäärällä minkä sijoittaa ei ole merkitystä koska tuotto olisi kuitenkin monikymmenkertainen sijoitukseen nähden. ;D
Kysymykseksi koski myös laittaisinko rahaa roskiin. Laittaisin jos se tuottaisi. Laittaisin mihin vain jos se tuottaisi.

Mutta jos saisit saman tuoton investoimatta tuota paria euroa niin miksi sen käyttäisit?
Opiskelijarouva

Turku

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #24 : Huhtikuu 03, 2022, 21:21:20 »
Saman olen huomannut että tietyt tyypit on jatkuvasti etusivulla. Tiedät varmasti ketkä. 😊 En muista tiedä mutta itse ainakin karsin ”tinder tyypit” hyvin kopeasti pois. Ja kyllä, sinne etusivulle ilmoituksen saaminen joissain kaupungeissa maksaa.

Oletan että turkukin kuuluu näihin kaupungeihin. ;D

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1534
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #25 : Huhtikuu 03, 2022, 21:23:37 »
Ja vielä kommenttiisi että ”jos saisin parin euron panoksella 100-200 euroa”, niin tuo kommenttisi jo kertoo paljon siitä kuinka kujalla olet tästä työstä.

Tuolla parilla eurolla tarkoitin about 2-20 euroa. Sillä rahamäärällä minkä sijoittaa ei ole merkitystä koska tuotto olisi kuitenkin monikymmenkertainen sijoitukseen nähden. ;D
Kysymykseksi koski myös laittaisinko rahaa roskiin. Laittaisin jos se tuottaisi. Laittaisin mihin vain jos se tuottaisi.

Mutta jos saisit saman tuoton investoimatta tuota paria euroa niin miksi sen käyttäisit?
Siksi että ... on seksi myynti kiellettyä. Sen verran voisi kunnioittaa sivustojen sääntojä.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #26 : Huhtikuu 03, 2022, 21:23:52 »
Mutta jos saisit saman tuoton investoimatta tuota paria euroa niin miksi sen käyttäisit?

Jos toisessa tapauksessa säästäisin aikaa, omaa työtäni ja hermojani niin sijoittaisin.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2022, 21:29:13 kirjoittanut lepsky »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #27 : Huhtikuu 03, 2022, 21:29:12 »
Saman olen huomannut että tietyt tyypit on jatkuvasti etusivulla. Tiedät varmasti ketkä. 😊 En muista tiedä mutta itse ainakin karsin ”tinder tyypit” hyvin kopeasti pois. Ja kyllä, sinne etusivulle ilmoituksen saaminen joissain kaupungeissa maksaa.

Oletan että turkukin kuuluu näihin kaupungeihin. ;D

Tietysti, aina se maksaa 🤦‍♀️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #28 : Huhtikuu 03, 2022, 21:30:57 »
Ja vielä kommenttiisi että ”jos saisin parin euron panoksella 100-200 euroa”, niin tuo kommenttisi jo kertoo paljon siitä kuinka kujalla olet tästä työstä.

Tuolla parilla eurolla tarkoitin about 2-20 euroa. Sillä rahamäärällä minkä sijoittaa ei ole merkitystä koska tuotto olisi kuitenkin monikymmenkertainen sijoitukseen nähden. ;D
Kysymykseksi koski myös laittaisinko rahaa roskiin. Laittaisin jos se tuottaisi. Laittaisin mihin vain jos se tuottaisi.

Mutta jos saisit saman tuoton investoimatta tuota paria euroa niin miksi sen käyttäisit?
Siksi että ... on seksi myynti kiellettyä. Sen verran voisi kunnioittaa sivustojen sääntojä.

Niinhän se käytännössä on. Mielenkiinnosta kuulisin ihan vain jonkun MIELIPITEEN siitä että montako maksutonta on tuolla tavannut?
Opiskelijarouva

Turku

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #29 : Huhtikuu 03, 2022, 21:31:01 »
Saman olen huomannut että tietyt tyypit on jatkuvasti etusivulla. Tiedät varmasti ketkä. 😊 En muista tiedä mutta itse ainakin karsin ”tinder tyypit” hyvin kopeasti pois. Ja kyllä, sinne etusivulle ilmoituksen saaminen joissain kaupungeissa maksaa.

Oletan että turkukin kuuluu näihin kaupungeihin. ;D

Tietysti, aina se maksaa 🤦‍♀️

Tämä on tosi hyvä! 👌 Mutta suurin osa pt:stä ilmottaa vaan naapurisaitilla jossa ei hintoja saa olla. Vaan pienehkö osa ilmottaa tuolla koska se on maksullista.


Mutta jos saisit saman tuoton investoimatta tuota paria euroa niin miksi sen käyttäisit?

Nytkö se ei enää olekaan ilmaista ilmoittaa siellä?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2022, 21:33:33 kirjoittanut lepsky »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #30 : Huhtikuu 03, 2022, 21:32:35 »
Saman olen huomannut että tietyt tyypit on jatkuvasti etusivulla. Tiedät varmasti ketkä. 😊 En muista tiedä mutta itse ainakin karsin ”tinder tyypit” hyvin kopeasti pois. Ja kyllä, sinne etusivulle ilmoituksen saaminen joissain kaupungeissa maksaa.

Oletan että turkukin kuuluu näihin kaupungeihin. ;D

Tietysti, aina se maksaa 🤦‍♀️

Tämä on tosi hyvä! 👌 Mutta suurin osa pt:stä ilmottaa vaan naapurisaitilla jossa ei hintoja saa olla. Vaan pienehkö osa ilmottaa tuolla koska se on maksullista.

Nytkö se ei enää olekaan ilmaista ilmoittaa siellä?

Mitä helvettiä, tietysti on ilmaista? Ei hyvänen aika oikeasti, oletko tyhmä vai mikä on ongelma? Etusivulla ilmoittaminen maksaa, muuten on ilmaista
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #31 : Huhtikuu 03, 2022, 21:34:21 »
Saman olen huomannut että tietyt tyypit on jatkuvasti etusivulla. Tiedät varmasti ketkä. 😊 En muista tiedä mutta itse ainakin karsin ”tinder tyypit” hyvin kopeasti pois. Ja kyllä, sinne etusivulle ilmoituksen saaminen joissain kaupungeissa maksaa.

Oletan että turkukin kuuluu näihin kaupungeihin. ;D

Tietysti, aina se maksaa 🤦‍♀️

Tämä on tosi hyvä! 👌 Mutta suurin osa pt:stä ilmottaa vaan naapurisaitilla jossa ei hintoja saa olla. Vaan pienehkö osa ilmottaa tuolla koska se on maksullista.

Nytkö se ei enää olekaan ilmaista ilmoittaa siellä?

Näissä sun lainauksissa oon todennut että se maksaa. Niin mikä sai sut epäilemään etteikö maksaisi jos haluaa etusivulle?
Opiskelijarouva

Turku

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #32 : Huhtikuu 03, 2022, 21:36:47 »
Mitä helvettiä, tietysti on ilmaista? Ei hyvänen aika oikeasti, oletko tyhmä vai mikä on ongelma? Etusivulla ilmoittaminen maksaa, muuten on ilmaista

Moni siellä etusivulla on tälläkin hetkellä vaikka ilmoittaminen maksaa. Eikö silloin ole jo sama ilmoittaa suoraan muualla?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2022, 21:40:35 kirjoittanut lepsky »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #33 : Huhtikuu 03, 2022, 21:44:05 »
Jotkut on ainakin kujalla ketjun tarkoituksesta! ^^
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #34 : Huhtikuu 03, 2022, 21:47:38 »
Alkuperäiseen viestiin vastaten. Extrat maksaa aina. Se että kelle mikäkin on extraa ja paljonko siitä ottavat niin on täysin jokaisen pt:n määriteltävissä. Kurja että sulla ei kyseisen pt:n kanssa mennyt yhteen halut. Onneksi kuitenkin sait vissiin joltain toivomaasi palvelua sulle sopivaan hintaan!👌
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #35 : Huhtikuu 03, 2022, 21:48:42 »
Mitä helvettiä, tietysti on ilmaista? Ei hyvänen aika oikeasti, oletko tyhmä vai mikä on ongelma? Etusivulla ilmoittaminen maksaa, muuten on ilmaista

Moni siellä etusivulla on tälläkin hetkellä vaikka ilmoittaminen maksaa. Eikö silloin ole jo sama ilmoittaa suoraan muualla?

Jaa-a, älä multa kysy. 🙄😅  Jos mä maksaisin ns lisänäkyvyydestä niin ei se sillon tietenkään olis niin väliä tekiskö sen st vai re sivulla
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2022, 21:50:17 kirjoittanut Turuntyttö »
Opiskelijarouva

Turku

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #36 : Huhtikuu 03, 2022, 21:52:36 »
Jaa-a, älä multa kysy. 🙄😅  Jos mä maksaisin ns lisänäkyvyydestä niin ei se sillon tietenkään olis niin väliä tekiskö sen st vai re sivulla

Eräät kotimaiset ainakin ilmoittavat parhaillaan kummassakin kuten useimmat ulkomaalaisetkin. Siitähän menee tuplamaksut.  ;D
En tarkoittanut sinua koska et ole etusivulla tai tuolla toisella sivulla.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2022, 21:57:48 kirjoittanut lepsky »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #37 : Huhtikuu 03, 2022, 21:57:58 »
Jaa-a, älä multa kysy. 🙄😅  Jos mä maksaisin ns lisänäkyvyydestä niin ei se sillon tietenkään olis niin väliä tekiskö sen st vai re sivulla

Katsoin Turun listan. Eräs kotimainenkin ainakin ilmoittaa parhaillaan kummassakin kuten useimmat ulkomaalaiset. Siitähän menee tuplamaksut.  ;D
En tarkoittanut sinua koska et ole etusivulla tai tuolla toisella sivulla.

Juu ja mitenhän tämä liittyi tämän ketjun alkuperäiseen viestiin miten? Ja hienoa kun löysit sieltä yli 100 ihmisen joukosta yhden joka mainostaa 2 paikassa, hyvää työtä 💪☺️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #38 : Huhtikuu 03, 2022, 21:58:35 »
Täällä(kin) yllättäen keskustelu eksyy aiheesta 😤
Tänään en jaksa syödä popparia joten voitaisiinko pysyä aiheessa ja lopettaa väittely / kommentointi mitä ilmoittaminen missäkin maksaa.
Aamulehti / Hesari / Turun Sanomat taitavat olla kalleimmat? 🤔🙈

Monella PT:lla tulee hienosti sähköpostissa paluuviestinä tärkeä tietopaketti jossa monella myös mainittu extrat. Mainitsemattomat extrat voi kysyä jos mainitaan kysy lisää.

Joillakin myös pitempään tapaamiseen kuuluu monet extrat.

Kuten kaikki tietävät täällä niin mikään ei yleensä ole ilmaista, myöskään maksullisessa seksissä.
Joskus tietysti PT:t yllättävät kivasti ja antavat Extrat ilman lisäveloitusta 😱
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ekstrat ja neuvottelu
« Vastaus #39 : Huhtikuu 03, 2022, 22:02:09 »
Juu ja mitenhän tämä liittyi tämän ketjun alkuperäiseen viestiin miten? Ja hienoa kun löysit sieltä yli 100 ihmisen joukosta yhden joka mainostaa 2 paikassa, hyvää työtä 💪☺️


Tämä on tosi hyvä! 👌 Mutta suurin osa pt:stä ilmottaa vaan naapurisaitilla jossa ei hintoja saa olla. Vaan pienehkö osa ilmottaa tuolla koska se on maksullista.

 :laught:  :laught: ;D
Sinä itsehän rupesit kirjoittamaan tähän ketjuuun kuinka naapurissa ilmoittaminen on ilmaista.
Useampi noita oli kuin yksi. Turussakin pelkästään kolme ja muu suomi päälle. RE:stä en heti löytänyt kaikkia.