Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Omakehu -ketju  (Luettu 6880 kertaa)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Omakehu -ketju
« : Syyskuu 10, 2019, 07:10:51 »
Oletko maailman mukavin, komein turska/kaunein sihteeri, taitava, uskomaton rakastaja(-tar), sikarikas, hauska, luotettava, ehkä älykkäin tuntemasi ihminen...kehu itseäsi estotta - tässä ketjussa vaatimattomuus ei kaunista. Miksi juuri sinut kannattaa tavata ?

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #1 : Syyskuu 10, 2019, 10:47:14 »
Minulla on suhteellisen komeat kasvot jotka ovat kuin luotu naisen istuimeksi. :D

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2626
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #2 : Syyskuu 10, 2019, 11:10:03 »
Mulle on sanottu, että annan maailman parasta kielihoitoa, ja kyllä, kyseessä oli maksettu tapaaminen😋
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #3 : Syyskuu 10, 2019, 13:10:46 »
Mitäs täällä oikein ujostellaan ;D

Minä olen pieni ja pippurinen Pikkumyyn ja Peppi Pitkätossun sekoitus varustettuna Benny Hill:n huumorilla.
Tissini ovat kuin pehmeät appelsiinit, perse pieni ja tiukka ja tummat, luonnonkiharat hiukseni kuin vallaton vesiputous.
Et pysty vastustamaan ruskeiden silmieni kutsua, kun kalusi uppoaa ilman kumia suuhuni yhä uudestaan, minua onkin kutsuttu Viitasaaren parhaaksi suihinottajaksi. Kanssani voit käydä vaikka koko Kama Sutran läpi, taivun asentoon kuin asentoon.
Olen hyvä keskustelija mistä tahansa aiheesta ja saan myös jännittäjän rentoutumaan. Kaiken kaikkiaan olen niin hauskaa ja seksihullua seuraa, että ihmettelet, mikset aiemmin ole tavannut minua.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #4 : Syyskuu 10, 2019, 13:23:54 »
Mä nyt vaan olen kertakaikkiaan ihana ihminen isolla iillä. Vastustamaton, aito ja teeskentelemätön.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #5 : Syyskuu 10, 2019, 13:32:27 »
tähän on hyvä kehua mun uutta "kesäpartaa". silkinpehmeä tupsu tuossa leuassa muistuttaa
pimpan karvoitusta. jokainen nainen varmaan haaveilee lepsoilusta, kuinka tussut
kohtaa... se olisi bonusta tavata mut, kaiken muun lisäksi. ;D (tirsk)
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #6 : Syyskuu 10, 2019, 14:30:20 »
Minulla on hieno auto ja iso muna.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #7 : Syyskuu 10, 2019, 14:36:08 »
Oletko maailman mukavin, komein turska/kaunein sihteeri, taitava, uskomaton rakastaja(-tar), sikarikas, hauska, luotettava, ehkä älykkäin tuntemasi ihminen...

Olen.

Lisäksi minulla on kaunis sopraano.
Eläkkeellä.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #8 : Syyskuu 10, 2019, 15:15:30 »
Vaatimattomuus kaunistaa ja täällä turskana itsekehu ois aika turhaa, koska rahalla kuitenkin saa, vaikka ei ois hyvä oikeen missään. :) Mutta yritetään nyt kuitenkin... Tuskin olen keskivertoa parempi sängyssä, mutta en sitä koskaan väitäkkään olevani. En ole keskivertoa komeampikaan, mutta sujut ulkonäköni suhteen. En ole rikaskaan, mutta saanut kuitenkin elämässä sen mitä tarvinnut. Ja minulla on aika pieni muna, jolla en vahingossa satuta ketään, eikä ole pelkoa että tukis paikat kipeäksi. :)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 10, 2019, 15:23:24 kirjoittanut Made »
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #9 : Syyskuu 10, 2019, 16:16:14 »
Minä olen kasvoiltani aivan mahdottoman söpö ja vastustamaton. Silmäni ovat kauniit ja tuikkivaiset, ja pitkät ripseni ovat luomut. Olen haliteltavan ja puristeltavan pehmeä. Myös pilluni on kaunis ja vastustamaton, ja se on saanut eräältä asiakkaalta liikanimen "Kuristajakäärme". (xDD) Olen erittäin hyvä suutelemaan.

Intuitioni ja ihmislukutaitoni ovat vahvat, joten mukaudun nopeasti ja helposti asiakkaan vireystilan mukaisesti ja osaan surffailla samoilla aalloilla kuin hänkin. Saan jännittäjänkin rentoutumaan. En ole hyökkäävä, vaan annan asiakkaalle tilaa ja aikaa, mutta en pelkää ottaa ohjia käsiini, mikäli näin sovitaan. Olen joustava, lämminhenkinen ja välittävä, aidosti kiinnostunut asiakkaasta ja siitä, että saan annettua hälle sellaista palvelua, mitä hän tuli hakemaan.

Pystyn keskustelemaan syvällisiä, kuuntelemaan murheita ja antamaan asiakkaalle voimauttavan kokemuksen omasta itsestään ja seksuaalisuudestaan, tai tarvittaessa jättämään tällaiset terapeuttiset elementit kokonaan pois ja olla vain pelkkänä "seksikissana" - tai sitten molempia tai jotain näiden väliltä. Minun seurassa on todella helppo olla.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #10 : Syyskuu 10, 2019, 18:28:37 »
Forkan lempein ja komein Juutas. ESVS:n ammattilainen, neito kuin neito nukahtaa käsittelyssäni. Sanoo mitä tarkoittaa, mutta ei tarkoita mitä sanoo. Osaa nauttia elämän pienistä nautinnoista ja vähän isommistakin. Naatiskelija viimmeisen päälle.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #11 : Syyskuu 10, 2019, 18:44:57 »
Synkkä romantikko runoilija, jonka luovuus suuntautuu pääasiassaa musiikkin, mutta satunnaisesti voi purskahdella epäonnistuneesti vaikka kokkailuun.
Rakastaa runkkailua ja ryyppäämistä.
Ainiin, sanoinhan, että mulla on kanssa iso kyrpä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #12 : Syyskuu 10, 2019, 18:46:55 »
Susi jo syntyessään.... ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #13 : Syyskuu 10, 2019, 20:21:08 »
Mainio ketju Nimaralta (ja omakehu myös!)!

Taskukokoinen, peräänantamaton mimmi, lempeä ja leppoisa tilanteen tullen, ja toisen tilanteen sattuessa hurrikaanisieluinen, nopeita käänteitä harrastava oman tiensä kulkija ja mielenkiintoisen ja yllättäviä käänteitä sisältävän elämän etsijä, samalla kuitenkin erakkoluonne ainakin aika ajoin.

Kerran eräs kaapinkokoinen, sellainen alamaailman juttuihin solahtava jalokivdiiileri oli ystävälleni avautunut, että ainoa mimmi, jonka kanssa hän ei ikinä uskaltaisi haastaa riitaa "koska ne silmät". Eli oon jalokiveäkin kovempi, tiiviillä katseella, mutta pehmeillä tisseillä kuitenkin varustettu, yleensä ihan herttainenkin pikkuotus.
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #14 : Syyskuu 10, 2019, 20:57:15 »
Äidiltäni (rip) opin tähän ketjuun sopivan toteamuksen: "Itse olen itseni kehunut, ja hyvin olen kehutuksi tullut".

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #15 : Syyskuu 10, 2019, 21:08:02 »
Kaikki ne naiset ovat kiitelleet jotka eivät ole pyörtyny :D

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #16 : Syyskuu 10, 2019, 21:43:20 »
Mulla on riittävästi seteleitä lompakossa. Sillähän tässä harrastuksessa ne panot hommataan.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #17 : Syyskuu 10, 2019, 22:09:39 »
Kuten avatarista näkee, vartalo on veistoksellinen, monessa mielessä täydellinen. Luonnollisesti kalu on tarvittaessa kuin marmoria. Cooperissa menee 3 tonnia vaikka kuumeessa. Ja äly, voi pojat ette tiedä mikä Tammerkosken Einstein ja Pirkanmaan Hawkins täällä on. Kuitenkin ehkä paras puoleni on aivan ilmiömäinen tilannekomiikantaju. Jutuillani saan mörököllinkin iloiseksi mutta mikä tärkeintä naisten pikkarit märiksi. Lempinimeni onkin Se ”liukkari” Epeli. Eräs toinen lempinimi mitä oon paljo kuullu on ”revolveri”. En nyt kyllä muista mistä se tulikaan...   8) ;)
Amator

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7742
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #18 : Syyskuu 11, 2019, 11:34:34 »
Tulen aina ajallani.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0018

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Omakehu -ketju
« Vastaus #19 : Syyskuu 11, 2019, 16:46:12 »
Se varmaan kertoo jotain että tässä iässä duunia riittää. Mulla on jotain mitä muilla ei, oon uniikki.