Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

AS LOTTAROSE?

<< < (4/4)

Noodelidude:
Löytyy naapurista nimimerkillä Lottar.

molopää:

--- Lainaus käyttäjältä: Bacardi - Heinäkuu 06, 2024, 09:08:35 ---Onko tuo AS:n hakutoiminto aivan susi? Ainakaan minä en löydä tuolla nimimerkillä.
...

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä mulla ainakin löytyi heti.

perasmies:
itse löysin as:n sivuilta haulla myös heti.kirjoitit varmaan hakuun samalla lailla kaikki isolla?

JämeräpartainenInsinööri:
Näyttäisi löytyvän (tosin nyt kiertueella, ehkä selittää miksei pääkaupunkiseudulla näy).

Anyway, oikein asiallinen ja kiva opiskelijatyttö - kävin vain kerran, koska kemiat ei kohdanneet, mutta oikeasti ei mitään vikaa hänessä. Suosittelen, vaikka ei itselleni vakkariksi päätynytkään.

Karn Evil IX:
Kesäkuussa heräsin bileiden jälkeen Helsingissä, nukuttuani 3h, ja totesin... Nyt on pakko saada kurkunperää nussittua!

Pikainen selaus naapurisivustoa mutta mikään ei iskenyt silmään... Kunnes HAA! Vanha tuttuni Lottarose on valmiina vastaanottamaan Helsingissä! Äkkiä sähköpostia ja ajanvarausta. Hieman kuumotti hakea massit automaatista kun Sörnäisissä pyöri jos jonkinmoista laitapuolenkulkijaa.

Lotta vastaanotti minut hymyilleen, vastasin samaan sähköpostiketjuun kuten edellisellä kerralla, mutta siitä oli kauan niin en osaa sanoa tunnistiko/muistiko hän minua. Lottarose tui valittua välittömästi koska hän on härskein emäntä mitä tiedän. DP dildolla? Onnistuu. Rajua anaaliseksiä? Onnistuu. Kyrvän survoamista kurkkuun OWO? Totta maar. Tissipano? Sinne vaan. Ja hän pukeutuu toiveiden mukaisesti.

Kaikki käytiin läpi ja setämiehenalulta alkoikin loppua puhti, mutta Lottarose ihanasti imi minut taas kuivaksi. Kakkoskierroksemme lopetimme rintojen väliin.

Sää oli lämmin +20, aamuaurinko, sijainti superhelppo vartti pasilasta ratikalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta