Ihan selvennyksen vuoksi, minä en nimeä mitään kansallisuutta tai ylipäätään ulkomaalaisia jostain rikoksista, hämärästä toiminnasta tai epärehellisyydestä taustansa takia ilman pitäviä todisteita. Hieman hämmentävää tuo kiihko luoda tällainen epäilys ulkomaan serkkuja kohtaan.Sulta on nyt ihan mennyt mun pointti ohi. En tiedä luetko tarkoituksella väärin vai mikä homma. Ensinnäkin, tilastot ei ole todenmukaisia juurikin siitä syystä että niitä tapauksia on todella vaikea todistaa. Moni uhri ei ITSE myönnä olevansa uhri, pelon vuoksi. Ja silloin sitä on lähes mahdoton todistaa(tilastot vääristää, niissä lasketaan luultavasti vain tuomitut/todistetut tapaukset). Ja minä en TODELLAKAAN syytä näitä naisia mistään. Ihmiskaupan/parituksen uhreiksi joutuneet ovat UHREJA.
Ihmiskauppasivusto kertoo, että vuonna 2021 heidän avun piiriin tuli 243 tapausta joista pakkotyöhön joutuneita oli 105 ja seksuaaliseen hyväksikäyttöön liittyvän ihmiskaupan uhreja 68. Suomessa kuitenkin kävi tuhansia (arvaus) seksityöntekijöitä ulkomailta. Sanoit, että ulkomaalaisten seksityöntejöiden kanssa on enemmän sääntö kuin poikkeus, että he ovat ihmiskaupan uhreja.
...
Tai no, ymmärrän kyllä miksi sinä ja muutama muu täällä haluaa asettaa ulkomaiset kilpasiskot sellaiseen asemaan, että näiden palveluita ei käytettäisi. Se jotenkin harmittaa halpamaisena käytöksenä.
Mutta sen nyt luulisi jokaisen tietävän että suurempi todennäköisyys että ulkomaalainen tekijä on uhri, kuin että suomalainen tekijä. Jos ulkomaalainen tekee liukuhihnalla, halvalla, mahdollisesti ilman kumia, terveydestään ja maineestaan pätkääkään välittämättä, niin vahvasti epäilen että ei kyllä omasta halustaan tee. Tämän ketjun aloitushan kertoi jo paljon..
Kyllä tällä alalla Suomessakin on tavattu suomalaisilla ihmiskauppaa kuten paritustakin. Paritusta enemmän,ja jos lakia ahtaasti tulkitaan sitä paritusta on aika paljonkin kuten ulkkareissakin. Paritusta on lain mukaan kun käytetään kimppakämppää panokämppänä tai joku tilaa tytön puolesta majoitukset ja lennot.
Kerrotko vielä kerran, sillain ytimekkäästi ja faktoihin perustuen, että mihin perustat väitteesi että ulkomaalaisista seksityöntekijöistä suurin osa on ihmiskaupan uhreja. Sanoit, että on ennemmin sääntö kuin poikkeus että kyseessä on ihmiskaupan uhri. Olet ylimalkaisesti vain heittänyt että poliisin ihmiskaupan erikoisryhmä tai vain poliisi on näin sanonut. Jätät yksilöimättä että onko kyseessä virallinen kanta vai jonkun henkilön. Mistä tällainen virallinen kanta löytyy jos se on henkilön niin kenen ja mistä tällainen lausunto löytyy.
Eva Biaudet sanoi joskus television keskusteluohjelmassa kaikki seksityöntekijät ovat alisteisessa asemassa ja kiistämättä hyväksikäytettyjä. Paikalla oleet kaksi hupakkoa, Johanna ja tais olla Miranda, sanoivat että tuo ei päde heihin tai tuntemiinsa hupakkoihin. Biaudet kuittasi nämä vain, että ette tyttökullat ymmärrä tilannettanne ja omaa parastanne. Se kuulostaa tutulta, eikö?
Mä olen edelleen sitä mieltä, että henkilö tai henkilöt ovat syyttömiä, kunnes todistetaan syyllisiksi.
Myönnettäköön että termit on siinä mielessä mulla mennyt sekaisin että juurikin tätä paritusta olen tarkoittanut. Ulkomailla tai suomessa on henkilö tai ryhmä joka tavalla tai toisella ”houkuttelee” tytöt tänne töihin, heille määrätään tilat joissa tehdä töitä, puhelimet käyttöön ja sieltä yläpuolelta tulee määräys että mitä tehdään, milloin ja mihin hintaan. Nämä yläpuolella olevat ottaa sitten sen osuutensa tuloista.
Paritus on yksi osa ihmiskauppaa, jonka alle kuuluu muutkin ihmiskaupan muodot (esim pakkoavioliitto ja muu työperäinen ihmiskauppa). Voit vaikka soittaa esim pro:lle tai poliisille ja tiedustella asiaa, isona miehenä osaat varmasti tehdä omat tutkimuksesi jos oikeasti haluat. Ei ole mun tehtävä sun puolesta tutkia internettiä tai soitella paikkoihin. 😊 Ja, EDELLEEN, mä en ole näitä naisia syyttänyt mistään, he ovat uhreja ja syyttömiä. Se onkin laissa pielessä että heidätkin saatetaan katsoa syyllisiksi rikokseen. Eihän sen niin pitäisi olla.