Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sonjasisu  (Luettu 3410 kertaa)

Poissa Homer1000

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Sonjasisu
« : Maaliskuu 06, 2022, 12:11:01 »
SonjaSisun kanssa Oulussa nähtiin 5.3 klo 10:00 ja minulla oli ensimmäinen tapaaminen tämän nuoren kauniin naisen kanssa. Sovittuun paikkaan kun saavuin asunnon oveen koputin niin hämmästyin kuinka kaunis nainen SonjaSisu onkaan ja erittäin kaunis nainen vastassa asunnon ovella. Tunnin aika meni erittäin hyvin sain kokea suutelua suihinottoa seksiä ratsastusasennossa ja juttelua naisen herttaisen kanssa.

SonjaSisu Oulussa käymään tulet toivottavasti uudemman kerran niin nähdään sut haluan nähdä Uudemman kerran Oulussa sen verran huippu ihana tunne jäi tapaamisesta ja sun vakituinen asiakas olen tästä lähtien

SonjaSisu kiitos ihanasta tapaamisesta ❤️

 

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sonjasisu
« Vastaus #1 : Maaliskuu 07, 2022, 09:12:43 »
SonjaSisun kanssa Oulussa nähtiin 5.3 klo 10:00 ja minulla oli ensimmäinen tapaaminen tämän nuoren kauniin naisen kanssa. Sovittuun paikkaan kun saavuin asunnon oveen koputin niin hämmästyin kuinka kaunis nainen SonjaSisu onkaan ja erittäin kaunis nainen vastassa asunnon ovella. Tunnin aika meni erittäin hyvin sain kokea suutelua suihinottoa seksiä ratsastusasennossa ja juttelua naisen herttaisen kanssa.

SonjaSisu Oulussa käymään tulet toivottavasti uudemman kerran niin nähdään sut haluan nähdä Uudemman kerran Oulussa sen verran huippu ihana tunne jäi tapaamisesta ja sun vakituinen asiakas olen tästä lähtien

SonjaSisu kiitos ihanasta tapaamisesta ❤️


Kiitos rapsasta ihana  :inlove: Oli tosi mukava tapaaminen ja toivottavasti nähdään tulevaisuudessa uudestaan!  :kiss:
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Homer1000

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sonjasisu
« Vastaus #2 : Maaliskuu 07, 2022, 09:28:58 »
SonjaSisu nähdään uudestaan varmasti tulevaisuudessa siihen luottaa voit sen verran ihana tapaaminen oli että haluan nähdä Uudemman kerran usein 🤗❤️

Nähdään ❤️❤️