Onni on etätyö, satulatuoli ja lyhyt hame ilman pikkareita.
Satulaan vaan

muttei kuitenkaan Teamisin välityksellä  
Uutiset:
								HarryPotter

Lähellä täydellisyyttä

muttei kuitenkaan Teamisin välityksellä  
								jpetke

Huikea tyyppi
Kivan värinen hamonen
Mitä tykkäät tohveleista? 😅
								MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
						Onni on etätyö, satulatuoli ja lyhyt hame ilman pikkareita.Mä en usko, ettei sulla oo pikkareita.
Onni on etätyö, satulatuoli ja lyhyt hame ilman pikkareita.Mä en usko, ettei sulla oo pikkareita.
Uskotko nyt? 😁
								RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
Uskotko nyt? 😁
								pikkukulli

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Pitäiskö uskoa silmiä vai oliko untaOnni on etätyö, satulatuoli ja lyhyt hame ilman pikkareita.Mä en usko, ettei sulla oo pikkareita.
Uskotko nyt? 😁

HarryPotter

Lähellä täydellisyyttä
Uskotko nyt? 😁

Mä en usko vieläkään 😜🤪Onni on etätyö, satulatuoli ja lyhyt hame ilman pikkareita.Mä en usko, ettei sulla oo pikkareita.
Uskotko nyt? 😁
^Niin oli koska ekassa kuvassa punainen satulatuoli, toisessa ei ollut vaan jokin fleece päällysteinen 🤔
No juu, selvästi se kuva oli kyllä käsitelty.
								MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
						^Niin oli koska ekassa kuvassa punainen satulatuoli, toisessa ei ollut vaan jokin fleece päällysteinen 🤔
No juu, selvästi se kuva oli kyllä käsitelty.
Jälkimmäisessä kuvassa myös paisteli aurinko 😎
Uskotko nyt? 😁

Uskotko nyt? 😁

Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä
Uskotko nyt? 😁
								Vieras0422

Näyttää hyvää esimerkkiä

Ei ihan toimistossa oltu tällä kertaa.Mun tän päivän työvaatetustaSelkeästi kotiToimistoasu 😜Ei ihan toimistossa oltu tällä kertaa.