Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nonila nuori tyttö  (Luettu 4157 kertaa)

Poissa Maxi

  • Full Member
  • Viestejä: 125
  • * Kelpo kaveri
Nonila nuori tyttö
« : Maaliskuu 26, 2022, 11:59:13 »
Nuori ja timmi Nonila on palannut iloksemme Vantaalle. Tapasin hänet viime reissullaan ja en voisi kehua enempää. Siis suosittelen heille, jotka pitävät nuorista ja siroista kivoista neitosista. Toki hänellä on rajoituksia palveluissaan. Esim. 69 ei onnistu. Tatuointeja jonkin verran, muttei mielestäni häiritsevästi. Palveluasenne on hänellä kohdallaan.

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 150
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nonila nuori tyttö
« Vastaus #1 : Maaliskuu 28, 2022, 14:34:19 »
Joo, olen katsellut hänen kuviaan (Ilmeisesti aidot, vai miten) ja empinyt menenkö vai enkö, ja aina vaan aatokset kääntyy en mene-päätöksen puolelle.

Olen joidenkin  hänen kuvien mukaan noin runsaasti tatuoitujen tyttöjen seuraa hakenut, ja suuri tatujen määrä on aktin aikana aina jotenkin hieman häirinnyt. On meinaan tullut mieleen, että olen tekemisissä merimiehen kanssa tai piirustuspaperin kanssa.

Mutta tämä on täysin henkilökohtainen tunteeni. Ja jokainen määrätköön nahastaan miten haluaa sitä käsitellä. Mutta suuri määrä kuvia naisen iholla ei kyllä toimi minulla ainakaan huumaa nostattavasti.

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nonila nuori tyttö
« Vastaus #2 : Maaliskuu 28, 2022, 15:11:19 »
^ oli kyllä kiintoisaa lukea gyntherin perusteluita sille, miksi ei ole koskaan edes yrittänyt ottaa yhteyttä mainittuun neitoseen.

Lisää näitä, joka ketjuun kiitos.

Poissa Makkonen

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nonila nuori tyttö
« Vastaus #3 : Maaliskuu 28, 2022, 15:47:40 »
Itsellä myös isot tatskat on turn off, vaikka naama oli prinsessalla.

 Ei tarrat Ferrarissakaan hyvätä näytä :sheep:
Dirty old man

Poissa Simonbolivar

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nonila nuori tyttö
« Vastaus #4 : Marraskuu 24, 2022, 22:46:00 »
Taitaapi olla tatskat ihan makuasia. Itteä ei haitannut moinen yhtään. Itse asiassa oli ihan kivakin katsella niitä hänen kanssa puuhatessa😊