Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Täydelinen perjantai (Suomessa)

<< < (2/2)

JPC:
Tämä haihieromo ei sitten varmaan ollut näitä, mitä ne nyt yleensä tuppaavat olemaan?

Kellopeliappelsiini:

--- Lainaus käyttäjältä: Pioneeri - Maaliskuu 25, 2022, 14:04:58 ---Päälle vielä hyvä lounas keskustassa, kaupan ja alkon kautta kotiin rentoutumaan raukeena.

Toimii hyvin.

--- Lainaus päättyy ---

Olin jo hetken että "WAU", mutta sitten aloin ihmettelemään: "kotiin rentoutumaan"...WTF??? Oliko tää joku suoritus?

Pioneeri:

--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Maaliskuu 25, 2022, 17:12:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pioneeri - Maaliskuu 25, 2022, 14:04:58 ---Päälle vielä hyvä lounas keskustassa, kaupan ja alkon kautta kotiin rentoutumaan raukeena.

Toimii hyvin.

--- Lainaus päättyy ---

Olin jo hetken että "WAU", mutta sitten aloin ihmettelemään: "kotiin rentoutumaan"...WTF??? Oliko tää joku suoritus?

--- Lainaus päättyy ---

Ei. Kaksi illanviettäjää onnistui saamaan Koronaa paria päivää ennen joten härkäreissut stadin yöhön jäi tekemättä..

Pioneeri:

--- Lainaus käyttäjältä: Pioneeri - Maaliskuu 25, 2022, 18:13:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Maaliskuu 25, 2022, 17:12:18 ---

Toimii hyvin.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Ei. Kaksi illanviettäjää onnistui saamaan Koronaa paria päivää ennen joten härkäreissut stadin yöhön jäi tekemättä..

--- Lainaus päättyy ---

Huomasit varmaan missä osiossa tää lanka on? Villit panot kerrotaan muualla...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta