Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Coco

<< < (3/3)

Thurber:
Kumpikaan teidän jutuistanne ei ole minun rapsani suhteen mitenkään olennaisia, koska tapasin Cocon tällä viikolla ja nautin hetkistä, ja voin edelleen suositella. Lukijat voivat antaa sille minkä arvon haluavat.

*voisin tosin lisätä että uusin RE arvostelu on vuodelta 2021. Ilmossa on tältä vuodelta olevia kuvia joita voit itse katsoa

Vieras1503:
Kävin viime syksyllä tapaamassa tätä ja menin halpaan vanhoihin kuviin. Todellisuudessa oli läskiintynyt jo aika pahasti vanhoihin kuviin verrattuna ja nykyisissä kuvissa joista muutama on uusia, näkyy tilanne. Hoikka ollut joskus aika kauan sitten. Myöskään oikein mihinkään ei saanut koskea sillä hän oli omien sanojensa mukaan niin herkkä tai jotain sinne päin. Kummallinen reissu oli se.

Thurber:
Coco tosiaan on "herkkä" ja haluaa tietynlaista kosketusta, ja myös sanoo sen. Jos haluat raakaa nussimista kannattaa valita eri tyttö.

Ei ole enään niin hoikka kuin silloin kun ekan rapsani tein, mutta ei myöskään millään mittarilla "läski".

Vieras1503:

--- Lainaus käyttäjältä: Thurber - Syyskuu 16, 2023, 17:08:52 ---Coco tosiaan on "herkkä" ja haluaa tietynlaista kosketusta, ja myös sanoo sen. Jos haluat raakaa nussimista kannattaa valita eri tyttö.

Ei ole enään niin hoikka kuin silloin kun ekan rapsani tein, mutta ei myöskään millään mittarilla "läski".

--- Lainaus päättyy ---
Itsehän olen myös hipsuttelu meiningin ystävä mutta tuo oli kyllä uutta myös meikä mandoliinille. Olis pitänyt melkein olla joku untuva jolla häntä olisi voinut sivellä. Mutta se siitä ja tämä tästä eteenpäin sanoi kissa lumessa kun munmolla pöytää pyyhki

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta