Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju uusille foorumilaisille  (Luettu 100284 kertaa)

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #480 : Tammikuu 05, 2023, 02:05:49 »
Olen viriili erotiikasta kiinnostunut vanhempi herrasmies Kaakkois-Suomesta ja löysin tämän saitin vasta muutama päivä sitten. Seuraan mielenkiinnolla keskustelua ja erityisesti ladyjen kommentointia, enkä kuvistakaan pahastu. Alku on ihan lupaava ja sisällöllisesti antoisa.

Miten helvetissä sinä oot saanu ittes punaselle kolmeen viestiin?

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2557
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #481 : Tammikuu 05, 2023, 05:43:12 »
Tervehdys kaikille! Minä olen patsas. Se tulee siitä että olen taipumaton.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Vesseli59

  • Jr. Member
  • Viestejä: 97
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #482 : Tammikuu 05, 2023, 16:39:50 »
Olen viriili erotiikasta kiinnostunut vanhempi herrasmies Kaakkois-Suomesta ja löysin tämän saitin vasta muutama päivä sitten. Seuraan mielenkiinnolla keskustelua ja erityisesti ladyjen kommentointia, enkä kuvistakaan pahastu. Alku on ihan lupaava ja sisällöllisesti antoisa.

Miten helvetissä sinä oot saanu ittes punaselle kolmeen viestiin?

Ihmettelin sitä itsekin.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2023, 18:44:56 kirjoittanut Mummo »

Poissa JukkaPoika

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #483 : Tammikuu 23, 2023, 21:05:51 »
Moikka kaikille tasapuolisesti :)

Etelä-Suomen alueella kiertävä matkarakastaja
Kun työkseen myy, niin on nautinnollista hankkia satunnaisesti palveluita teiltä ihanilta palveluntarjoajilta.

Rento, asiallinen ja suunsakin auki saava keski-iän saavuttanut heppu.
Pitkään saittia seuranneena ja nyt vasta rohkaistuin liittymään mukaan.
Hupakoinnissa ollut taukoa pidemmän aikaa ja nyt olisi uusi vakkari etsinnässä   :kiss:

Suorittaminen muuttunut läheisyyden ja kiirettömän hyvänolon tunteen saavuttamiseen

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #484 : Tammikuu 24, 2023, 14:38:45 »
Moikka kaikille! Olo on kuin uudella oppilaalla luokassa kun pitää nousta seisoon ja esitellä itsensä;-) On tullut tällä ja aiemmilla foorumeilla kyllä pyörittyä, mutta tein tänne tunnarit tuossa vähän aikaa sitten. Tätä foorumia on kyllä ollut jo pidempään todella ilo lukea, koska täällä on minusta harvinaisen hienoa ja asiallista keskustelua tärkeästä ja rakkaasta aiheesta.

Hupakointia on tullut turskan roolissa harrastettua jotain 20 vuotta, toki välillä intensiteetti on ollut pientä, mutta kumminkin. Nuorena aloitin ja on ikää nyt 40+. Olen aina rakastanut naisia ja te PT:t ootte kyllä yleisesti uskomattoman ihania otuksia. Mun juttu on tyypillisesti hitaat GFE sessiot joissa on läsnäoloa ja lämpöä, mutta kyllä sitä on välillä kiva irroitella domina tai fetissi sessiossa myös. Kotimaiset PT:t on kovasti mun mieleen.

Minulle rapsat ovat olleet tosi tärkeitä siinä, että olen löytänyt itselleni sopivaa ja laadukasta seuraa. Tarkoitus olisi tännekin rapsoitella nyt kun tunnarit on.

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #485 : Maaliskuu 26, 2023, 13:01:14 »
Mä olen jo pari vuotta täällä hengaillut että jos jotain rustailisi.

Keski-ikäinen, itsensä kondiksessa pitävä aikuisia naisia ja seksiä rakastava heteromies.

Naismaku laaja.
Hymy, lämpö, pilke silmässä ja älykkyys ja olen myyty.
Sytyn aikuisista naisista, en niinkään nuorista. Tulee helposti daddy issuesit mieleen ja ne eivät minua kiihota, päinvastoin.

Hyvinkin aktiivinen harrasterintamalla, mutta jätetään harrasteet yksilöimättä, että pysyy nimettömyys.

Turskailtu vajaa vuosi parin vuoden harkinnan jälkeen.
Mietintää aiheutti lähinnä oma perhe (aviossa, lapsia) ja oma suhtautumiseni tällaiseen "moraalittomaan" toimintaan. Viittaan siis omaan avioliittooni ja käymiseen maksullisissa moraalittomalla toiminnalla.

Moraalini on venynyt hienosti tässä asiassa.

Mestana Eteläsuomi, välillä matkustelen muuallakin ja vilkuilen sitten paikallista tarjontaa.
Tätä harrastusta rajoittaa viehtymykseni owo/cim-osastoon, mutta minkäpä teet. Kaikilla meillä on fetissimme.





Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1276
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #486 : Maaliskuu 26, 2023, 13:06:04 »
Moro ja tervetuloa kaikille tänne foorumille. Parasta uudessa foorumissa on että täällä ei vanhat synnit paina. Kun laittaa itsensä peliin ja välttää politiikkaketjua, täältä löytyy hyviä keskustelukavereita.

Poissa Herrasmies007

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #487 : Huhtikuu 02, 2023, 13:12:29 »
PT:t harrastuksena kymmenen vuotta. Onneksi aloitin parikymppisenä, sillä onhan meno jo tässä ajassa hieman rauhoittunut.

Nykyisin ehtii visiitille noin kerran kuussa. Aiemmin olisi ehtinyt vaan eipä ollut pelimerkkejä.

Neljä viidestä kokemuksista positiivisia mikä saa jatkamaan harrastusta. Minusta tämä ei ole erityisen kallista, kun ottaa huomioon mitä ujo poika onkaan saanut urallaan kokea. Huikeita juttuja jotka muistaa loppu elämänsä.

Kotimaisiin keskityn nykyisin, parantaa merkittävästi onnistumisprosenttia. Terve vaan kaikille.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #488 : Huhtikuu 02, 2023, 13:23:41 »
^ Tervetuloa!☺️ Mielenkiinnolla odotan josko, voisiko ehkä sanoa, alan konkarilta tulee tänne uusia näkemyksiä alasta ja kaikkeen siihen liittyen.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Peruspena44

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #489 : Huhtikuu 08, 2023, 21:48:47 »
Tervehdys, päätin luoda tunnuksen tänne kun aikani olin ketjuja lueskellut.

Olen melkoisen tavallinen jantteri, prostituoituja olen rahoittanut epäsäännöllisesti yli 20 vuotta, Suomessa ja ulkomailla, suomalaisia ja ei-suomalaisia.

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #490 : Huhtikuu 08, 2023, 23:04:53 »
Joulukuusta -22 tällä saitilla pyörinyt. Tyttöystäväkokemusta olen hakemassa ja sitä olen kiitettävästi saanut. Ekat kokemukset maksullisesta seksistä oli ulkkareiden kanssa ja ei niin hyviä. Kotimaiset tytöt on ollu aivan huippuja!  :inlove:

Tykkään tisseistä. Yleisesti ne tissit jotka ovat sillä hetkellä käsittelyssä ovat parhaat. 🙂
Suuteluaddikti

Poissa Samu79Old

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #491 : Kesäkuu 14, 2023, 23:16:29 »
Samu79 moi, jotku ehkä muistaa (toivottavasti)...Ja joo, olen se alkuperäinen

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #492 : Kesäkuu 15, 2023, 23:35:08 »
Samu79 moi, jotku ehkä muistaa (toivottavasti)...Ja joo, olen se alkuperäinen

Tervetuloa forkalle mun puolestani, taidanpa muistaa nimimerkin hieman aiemmalta ajalta!

Omasta puolestani voin noin yleisesti todeta, että ennen kangistuin helposti - nyt olen vain ok-kunnossa. Jos puhutaan juoksumatkoista...
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Balthazar

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #493 : Kesäkuu 16, 2023, 16:50:08 »
Oon neljänkympin ylittänyt herrasmies pk-seudulta. Kokemuksia koko aikuisiältäni, joskus olin jossain edellisellä foorumilla aktiivisempi. Tykkään kaikenikäisistä ja -kokoisista naisista, palveluita milloin mitäkin.

Tunnukset olleet jo pitkään, mutta ei oo tullu juteltua, silloin tällöin lurkkaan.

Poissa RoccosApprentice

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #494 : Kesäkuu 20, 2023, 15:34:00 »
Moi kaikille.  :stiletto: tulin just ja nyt tulin tänne..

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #495 : Kesäkuu 20, 2023, 21:54:12 »
Moi kaikille.  :stiletto: tulin just ja nyt tulin tänne..

Tervetuloa takaisin! :-*

Mites kikkeli? Vieläkö on kylän isoin?

Poissa RoccosApprentice

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #496 : Kesäkuu 20, 2023, 22:55:17 »
Moi kaikille.  :stiletto: tulin just ja nyt tulin tänne..

Tervetuloa takaisin! :-*

Mites kikkeli? Vieläkö on kylän isoin?

Ask your sister..  :drinking: Kiitos vanha kuoma!!

Poissa Beraloota

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #497 : Kesäkuu 24, 2023, 23:12:11 »
35v. setämies Kemin kupeesta, tänne eksyin. Vuoden verran käyttänyt muita saitteja, nyt tulin tänne kokeilemaan uusia tuulia.  :drinking:

Poissa unelmavävy

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #498 : Kesäkuu 25, 2023, 20:03:45 »
Yli 2.5 vuotta saitilla, mutta tänään sain sanaisen arkkuni auki. 40+ nimimerkin mukainen turska Helsingistä. Aiemmin vaikuttanut Oulussa.

Poissa -Ghost-

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #499 : Heinäkuu 01, 2023, 10:56:40 »
Hei,

Täällä nelikymppinen herrasmies Etelä-Karjalasta. Hiljattain eksyin sivuille ja ajattelin myös esittäytyä.

Kokemuksia maksullisesta seksistä ei vielä ole, mutta kiinnostaisi kyllä kokeilla. Maratoneja on jo juostu riittävästi, joten ehkäpä olisi uuden harrastuksen aika🙂
"Everyone's A Whore, Grace. We Just Sell Different Parts Of Ourselves."