Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju uusille foorumilaisille  (Luettu 100362 kertaa)

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #40 : Heinäkuu 04, 2019, 16:58:55 »
Jimmy-setä täällä entistä kurttuisempana ja limaisempana.

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1040
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #41 : Heinäkuu 04, 2019, 17:55:57 »
Moikka, olen Timppa ja kierrän Suomea matkailuautollani. Naiskauneudesta pidän erityisesti ja matkani varrella niitäkin onnekseni löytyy. :)

Poissa Maire

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #42 : Heinäkuu 04, 2019, 18:08:50 »
Eläkeläisenä vastaan tähän ketjuun enkä tuohon toiseen. Eli moi mä oon Maire. Jotkut muistanee SW:ltä, jotkut makuukammarista.
Harmaa komedia

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #43 : Heinäkuu 04, 2019, 19:29:28 »
Moikka, olen Timppa ja kierrän Suomea matkailuautollani. Naiskauneudesta pidän erityisesti ja matkani varrella niitäkin onnekseni löytyy. :)

Kateeksi käy...jos olis itsellä tuohon mahdollisuutta, niin varmasti tekisin samaa. Meinaatko jatkaa tänne matkakertomuksia?  ;D

Poissa Knarf

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #44 : Heinäkuu 06, 2019, 00:43:34 »
Nimi on Knarf ja tykkään palvoa kaikenlaisia antautuvaisia naisia päästä varpaisiin. Nimimerkki on peräisin vanhasta avaruuspiirretystä, jossa oli sellainen hassu vihreä hyvin samaistuttava olento samalla nimellä. Näin maassa ollessani elän keski-ikäisenä mieleltään parikymppisenä täysipäiväisessä kiimassa vipeltävänä tuhmana setämiehenä. :D

Kuten moni muukin, SW:n keskusteluita seurailin pitkän aikaa vaihtelevasti ja joskus jotain tuli kommentoituakin. Kotimaisia hupakoita pääasiassa tapailen jos aikataulut kohtaavat ja satunnaisesti saatan touhutippojen kostuttamana kirjoittaa jotain raporttiakin.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2019, 00:45:30 kirjoittanut Knarf »

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #45 : Heinäkuu 06, 2019, 07:43:14 »
Mie oon tumma ja tulinen amiraali Lord Nelson. Naisten mies; herra 69. Aika paljon on tullut seksistä kirjoitettua est.2016 ja naisia "kaadettua" eikä köyhän miehen Johnny Deppin ulkonäöstä näissäkään ympyröissä haittaa ollut. Saatan riipasta joskus rapsan jos toisenkin, kun uusi ihanuus tulee vastaan. Vanhoja vakkareita ei voi koskaan liikaa hehkuttaa.Huumormielellä on vedetty tähän mennessä ja sama jatkukoon. Tämä on kuin se vanha mainos: Tää on vain elämää ja sitten Marketan(hupsun) kautta kotiin. Lopuksi vielä voi todeta melkein viime kesänä päädyin Venlan kanssa naisimiin, mutta se pappi perkele ketale vei naisen.  >:( Selvennykseksi joku nuori juippi oikeasti uskoi, että olisi meille hääkellot kilkattunut, mutta ei. Kolmatta kertaa en naisimiin päätynyt.           
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2019, 07:49:21 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #46 : Heinäkuu 06, 2019, 09:22:42 »
Mie oon tumma ja tulinen amiraali Lord Nelson. Naisten mies; herra 69. Aika paljon on tullut seksistä kirjoitettua est.2016 ja naisia "kaadettua" eikä köyhän miehen Johnny Deppin ulkonäöstä näissäkään ympyröissä haittaa ollut. Saatan riipasta joskus rapsan jos toisenkin, kun uusi ihanuus tulee vastaan. Vanhoja vakkareita ei voi koskaan liikaa hehkuttaa.Huumormielellä on vedetty tähän mennessä ja sama jatkukoon. Tämä on kuin se vanha mainos: Tää on vain elämää ja sitten Marketan(hupsun) kautta kotiin. Lopuksi vielä voi todeta melkein viime kesänä päädyin Venlan kanssa naisimiin, mutta se pappi perkele ketale vei naisen.  >:( Selvennykseksi joku nuori juippi oikeasti uskoi, että olisi meille hääkellot kilkattunut, mutta ei. Kolmatta kertaa en naisimiin päätynyt.           

No jos nyt hieman sutaisee pappia häissään, ei sen nyt pitäisi niin iso juttu olla  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #47 : Heinäkuu 06, 2019, 11:24:00 »

Terve kaikille tutuille ja tuntemattomille,

Tampereelta käsin ihmettelen maailman menoa ja nautiskelen elämän pienistä ja suurista asioista. Toisinaan nuo elämän pienet ja suuret asiat ovat mukavan tiukkoja...  ;)
Amator

Poissa Unlimited

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #48 : Heinäkuu 06, 2019, 12:43:12 »
Mjoo...MOI ! Olen kyllä elämän varrella saanut ihan tarpeeksi ilmaistakin seksiä (joskus jopa liikaakin)mutta ajan kanssa olen ruvennut enemmän kiinnostumaan maksullisesta seksistä...Tiettyjä kriteereitä toki on eli eroottinen fiilis on purkautumista tärkeämpi...eli tommonen keinosiementäjän logiikka ei ny pahemmin inspiroi.
Koska mun erityinen kiinnostuksen kohde on Tantra (Mantak Chian filosofialla)tykkään kyntää pitempiäkin aikoja siementämättä eli siis puolikin tuntia laukeamatta ja saan siitä aidosti kiksejä kun seksi menee selkäytimeen saakka.Ja lisäähän se tommosta poweria,tietty. Kaikki naiset ei varmaan tätä ymmärrä...ne pelkää et niissä on jotain vikaa.Koska oon hölmö turska ajattelen et maksullisessakin seksissä on tiettyä etiikkaa eli ajattelen aina etusijalle ne jotka on oikeesti rahapulassa...työtön tms.Ei niinkään tärkeää ole se et joku on pro.
Joensuu...Lahti...Kouvola on ne paikat missä vois.... ja välillä muuallakin. Thats my life...

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #49 : Heinäkuu 07, 2019, 13:31:06 »
Olen Turskapappa. Nimi viittaa harrastukseen. 7 kuukauden päästä voin kertoa olleeni huorissa viitenä vuosikymmenenä.

Olen seksiaddikti. Vapaa-ajasta menee aika iso osa maksullisiin ja maksuttomiin. En ole ajatellut hakea apua. Nautin elämästäni.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #50 : Heinäkuu 08, 2019, 08:20:18 »
Kuinka sattuikaan.Täältä se tämäkin tursake sitten itsensä löysi. ::)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #51 : Heinäkuu 08, 2019, 08:58:22 »
Wassup, tännekö kaikki ovat päätyneet kadotuksen jälkeen? No ilmeisesti ja siksi minäkin vanhana perässäkulkijana.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Dr Torsk

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #52 : Heinäkuu 08, 2019, 10:20:54 »
Tervehdys kaikille täältä Suomen Lahdesta. Täällä kirjoittelee 37-vuotias satunnainen hupakoitsija ja Suomi-tyttöjen suosija. Samalla nimimerkillä tuli oltua myös opiston foorumilla. Toivottavasti tästä tulee asiallinen alan palsta.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #53 : Heinäkuu 08, 2019, 11:15:08 »
7 kuukauden päästä voin kertoa olleeni huorissa viitenä vuosikymmenenä.
Matematiikka ei edelleenkään ole vahvuuksiani. Vuoden vaihtumiseen kun on alle 6 kuukautta ja minä aion korkata viidennen vuosikymmenen huorissa heti 1.1.2020.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #54 : Heinäkuu 08, 2019, 21:17:18 »
Moro,

olen reilu 4-kymppinen setämies Tampereen naapurista. Hupakkoharrastus on vasta aluillaan, vaikka touhua olenkin pitkään SW:n lukijana seuraillut taustalla. Eli hyvät ja huonot vinkit ovat tervetulleita meikäläiselle. Tämä valikoitui harrastukseksi kun kiinnostus muihin paheisiin laimeni iän myötä. Suosikkimeininki on GFE, vaikka kai muutakin voisi joskus kokeilla - tietäisi vaan mitä...

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #55 : Heinäkuu 09, 2019, 22:48:46 »
SW:ltä tännekin eksynyt, lähivuosina puoli vuosisataa elänyt elostelija.
Aina etsimässä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #56 : Heinäkuu 10, 2019, 13:03:32 »
Ensimmäistä kertaa näissä hommissa. Neitsyys olisi kiva menettää.
Why so fragile?

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 548
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #57 : Heinäkuu 11, 2019, 15:59:39 »
Löysin sitten tännekin. Kiitti vaan, Venla:)

Poissa Hara

  • Full Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 216
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #58 : Heinäkuu 11, 2019, 16:12:50 »
SO:lla olin tällä samalla nimimerkillä vuodesta 2001, joten historiaa löytyy vaikka en mahdottoman aktivinen kirjoittelija ollutkaan. Nyt löysin tieni tänne, ja kiva huomata että joitakin lempihupakoitani on täällä myös :)
Sääri- ja sukkisfani

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #59 : Heinäkuu 13, 2019, 13:13:37 »
Löysin sitten tännekin. Kiitti vaan, Venla:)

Ole hyvä! :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!