Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju uusille foorumilaisille  (Luettu 102279 kertaa)

Poissa Entusiasti

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #320 : Tammikuu 14, 2021, 08:53:12 »
Morientes. Oon 42-vuotias mies Päijät-Hämeestä. Nuorena ei maksullinen seksi kiinnostanut yhtään, koska "mukana piti olla tunnetta.." Voi vittu joo!  ;D
Siperia opetti ja tähän ikään mennessä oon ehtinyt ottamaan jo yhden ihmiselämän edestä turpiin parisuhdehimmeleissä.
Vanhetessa sitä viisastuu ja siksipä kirjoittelen nyt tänne./ 8)
SUU=(NAUTINTO)²

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3497
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #321 : Tammikuu 14, 2021, 10:59:40 »
Terve kaikille. Täällä viittäkymppiä lähestyvä pohjalainen mies. Jonkin verran tuli osallistuttua näihin piireihin jo kellertävän sivuston aikana silloin tosin nimellä Pyllymaani koska olen (naisten) peppujen perään. Kauan aikaa olen pitänyt taukoa tästä hienosta harrastuksesta mutta nyt alan taas täysillä, kerran täällä vain eletään. Kiva huomata täällä tuttuja kirjoittajia ja myös paljon uusia. Kaikille hyvää alkanutta vuotta.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #322 : Tammikuu 14, 2021, 11:27:36 »
Welcome Pyllymaani alias Pekonen
Why so fragile?

Poissa MGV

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #323 : Tammikuu 20, 2021, 15:46:23 »
Heipä hei!

Siitä on jokunen aika kun näissä piireissä olen pyörinyt. Ex-hutsu täällä siis hei. Kymmenisen vuotta kerkesin Itä-Helsingissä hommailla kunnes elämä kuljetti muualle. Joku ehkä muistaa Marianne_3 - nimellä vanhan forkan ajoilta. Paljon on muuttunut mutta seksi maistuu edelleen 😂 Tällä hetkellä tarjoan palveluita vain online ja löytyypä tuo Only Fans. Saa tökätä jos minut muistaa, lämmöllä montaa asiakasta on tullut mietittyä 💋
Muistan kyllä.. Ainakin valaistus-asioita laiteltiin aikanaan yhdessä kuntoon..  ;)

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #324 : Tammikuu 22, 2021, 22:57:42 »
Tervetuloa takaisin, MGV aka Marianne 3. SO:n ajoilta minäkin, mihinkä tästä pääsee.. :kiss:
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Hyvääjakaunista

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #325 : Tammikuu 22, 2021, 23:04:42 »
Noniin. Jo paria joulukalenterin ihanaa daamia tavanneensa odotan innolla keskustelua tällä foorumilla. Helsinki paikkana.

Poissa Vieras0122

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #326 : Tammikuu 29, 2021, 17:42:31 »
tervehdys vaan kaikille...oon uus täällä ja kiva päästä heittää flöittiä teiän kanssa ;)

Poissa Mslaikkel

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #327 : Helmikuu 03, 2021, 21:51:32 »
Hei vaan, hei. Mukava olla täällä tutkailemassa muiden mietteitä, ja mitä kaikkea uutta jännää löytäisi "tekemiseksi." Eräällä vanhalla palstalla tuli lähinnä statistin roolissa tutkailtua menoa, josko sitä nyt uskaltaisi avata suutaankin välillä, tai ainakin kirjoitella.

Poissa Qentin113

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #328 : Helmikuu 04, 2021, 14:04:13 »
Tervehdys!

Mietin tässä vain hiljaa mielesssäni kun ulkonakin on niin pirun kylmä,
että löytyisiköhän tästä kallio / kantakaupunki akselilta seuraa?

Olen lempeä ja muut ihmiset yleisestikin huomioonottava 38v. mies. 

Poissa Phantom

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #329 : Helmikuu 17, 2021, 15:53:41 »
Halloota te miehisistä miehisimmät turskakkeet ja palveluntarjoajat! Täältä Pirkanmaan seudulta jo 10 vuoden kokemuksella ja vanhemmalla edesmenneellä foorumilla hieman asioinut 35-40 vuotias turskake huutelee  :) Ajattelin tännekin nyt tulla häiriköimään ja jakamaan kokemuksiani Tampereen seudun kokemuksistani. Hieman on omat harrastelut tällä hetkellä jäissä (kiitos korona lockdownin) enkä pysty neitoja tällä hetkellä auttamaan kovin suuresti raha-ansioissaan mutta vielä se päivä koittaa kun pääsen rakkaan harrastukseni pariin!!!  :inlove:

Peace and Love
Turskailu - Aivan parasta hommaa!

Poissa LauriFIN

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #330 : Helmikuu 18, 2021, 08:05:37 »
Moikka

Täällä yksi pitkäaikainen harrastelija pääkaupunkiseudulta. Mukava löytää toimiva foorumi jossa jakaa harrastusta. Omaan makuun hieman vanhemmat tyylikkäät leidit on ilo silmälle ja mielelle. Eli Milfit ja Gilfit saavat minut syttymään. Ja jos vielä tiukkoihin farkkuihin pukeudut niin olen valmis🙂
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 18, 2021, 08:19:33 kirjoittanut LauriFIN »
Maturempi maku

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1163
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #331 : Helmikuu 18, 2021, 09:32:34 »
Tervetuloa, LauriFIN! Kommenttisi MILF-ketjussa herätti heti tunteen että tässä on asiallinen ja jopa kanssaveljille avulias turska.
You and me, part-time lovers

Poissa kukka

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #332 : Helmikuu 18, 2021, 21:24:42 »
Seksisaitilta tuli sähköpostia juuri kun poistuin turhilta mainoslistoilta... mulla on melkein 400 vaarantunutta salasanaa joista onnistuin muuttaa ehkä kaksi...  :laught:
esittelisin jos olisi esiteltävää en tiedä... katsoo nyt tuleeko täällä käytyä? maitoa saa ilmaiseksikin kun on lehmä eiku

Poissa Ollin kuppi

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #333 : Helmikuu 18, 2021, 22:08:03 »
Samalla nikillä kuin edesmenneellä sivustolla.

Liikuskelen siellä täällä mutta enimmäkseen p-kaupunkiseudulla. Alaikäraja neljänkympin tietämissä ja hyvät hierojat ovat mieleen. Itsellä ikää siis enemmän kuin tuo edellä mainitsemani.

Poissa Turkumies50

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #334 : Helmikuu 20, 2021, 08:32:48 »
Moikka foorumilaiset!  Tällänen 50v turkulainen asian harrastaja jo 90luvulta lähtien liittyy tähän hienoon joukkoon :)

Poissa hoplaa

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #335 : Helmikuu 21, 2021, 11:47:56 »
;) Hei! Jonkinaikaa foorumia seuranneena uskalsin kirjautua. Uteliaana tutkin mahdollisuuksia, nyt kun sinkkuna. Seurustelun aikana jäi maksulliset vähiin. Jatkossa ehkä olen mukana enemmän.  ;)

Poissa joe t

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #336 : Helmikuu 21, 2021, 21:32:59 »

Heippa. Olen 40v terve mies ylä, että alapäästä. Raahen suunnilla asun nykyään. Posliini on minulle tärkeä samoin myös urheilullisuus.

Poissa joe t

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #337 : Helmikuu 21, 2021, 22:04:20 »
 ******

edit. Sääntö 2.   Älä julkaise foorumilla omia yhteystietojasi, pyydä toisen käyttäjän yhteystietoja tai pyydä ottamaan yhteyttä yksityisviestein.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 21, 2021, 22:51:53 kirjoittanut Mummo »

Poissa JAM86

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #338 : Helmikuu 22, 2021, 21:52:08 »
Moro,

Olen 34vuotias rakennusmies pk-seudulta. Löysin sivun sattumalta ja olin heti myyty. Maksullisia palveluita en ole koskaan kokeillut mutta on ollut aina salaisena haaveena koettaa. Toivotaan, että täältä löytyisi hyviä suosituksia ja voisi toteuttaa fantasian.

Poissa Mörökölli

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #339 : Maaliskuu 02, 2021, 10:42:40 »
Tervehdys.

Olen 70-luvun alussa päivänvalon nähnyt kaljupäinen karvanaama. Vihdoin sain rekisteröidyksi itseni tänne. Hämeen suunnalla asustelen. Kesä tulee ja kenties moni muukin. 😉