Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju uusille foorumilaisille  (Luettu 104038 kertaa)

Poissa HöpöJorma

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #180 : Tammikuu 20, 2020, 21:05:28 »
Moikka kaikille!!

esittäydytääntä nyt sit...
Elikkä mä oon Jorma, välillä höpötän kuulemma täysin ihan höpöjä :-[ ja välillä jotain muuta.

Poissa Rudy White

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #181 : Tammikuu 22, 2020, 01:10:39 »
Tervehdys kaikille tutuille ja tuntemattomille!

Samalla nimimerkillä pyörin opistolla. Turskailu jatkukoon tälläkin vuosikymmenellä... ::)

Poissa Suksimasa

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #182 : Tammikuu 22, 2020, 14:43:33 »
Tervehdys myös täältä pohjoisesta...jonkin aikaa seuraillut tätä foorumia ja nyt eka kokemuskin takana niin uskaltauduin jotain kirjoittamaan.
Harrastusta aloittamassa ja kiinnostaa tytöt Rovaniemi-Levi akselilla. Kotimaisuus plussaa mutta kyllä se rallienglantikin vääntyy.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #183 : Tammikuu 26, 2020, 00:20:16 »
Tervetuloa kaikille uusille!  :) :-*
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Apassi

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #184 : Tammikuu 27, 2020, 14:48:23 »
Ugh!!

täällähän näyttää olevan vanhoja tuttuja virtanaan. Joku saattaa vielä tämänkin inkkarin muistaa vanhoilta ajoilta, kun oltiin vielä nuoria ja nättejä opistolla. Nyt ei olla enää kuin pelkkä ja.

Mutta, kuten vanha sanalasku sanoo; kun latva lahoo, niin oksa kovoo. Sitä tietää olevansa elossa, kun kun aamulla herätessä sattuu ja panettaa.

Se tuo kovasti arvostamani viihdeartisti Danny ei kans lopettanu, vaikka ainakin kaksi lopetuskiertuetta on jo tehny. Minä arvelin kans jatkaa Apassin hupakointikiertueen loppusuoraa, ainakin toistaiseksi......

Tulkaahan suomihupakot tänne savon tasangoille kans, laitetaan tiipiissä myrskyn hyrskyn.....ja alvit päälle. Kovin on huonosti ollut suomihupakoista tarjontaa täällä. Kaikenmaailman tuontitavaraa sivustot pullollaan

Ei vaan, nyt tarttee lähtee antamaan ponille kyytiä!!

-apassi
Läpällä ja kännissä!

Poissa Rattis

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1075
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #185 : Tammikuu 29, 2020, 07:49:57 »
Hola amigos!!

Itse jo viime vuoden heinäkuussa tänne kirjautunut, mutta eipä sitä oo aiemmin älynnyt esittäytyä  ::) .

Jonkun kommentin heittänyt aina välistä, mutta aktiivisesti ei tule rupateltua vaikka mukavaa sakkia tuntuu forkalla olevan. Olin myös aiemmalla forkalla samalla nimellä.

Itärajalla mennään ihan harrastepohjalta

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #186 : Tammikuu 29, 2020, 13:53:33 »
Ugh!!

täällähän näyttää olevan vanhoja tuttuja virtanaan. Joku saattaa vielä tämänkin inkkarin muistaa vanhoilta ajoilta, kun oltiin vielä nuoria ja nättejä opistolla. Nyt ei olla enää kuin pelkkä ja.

Mutta, kuten vanha sanalasku sanoo; kun latva lahoo, niin oksa kovoo. Sitä tietää olevansa elossa, kun kun aamulla herätessä sattuu ja panettaa.

Se tuo kovasti arvostamani viihdeartisti Danny ei kans lopettanu, vaikka ainakin kaksi lopetuskiertuetta on jo tehny. Minä arvelin kans jatkaa Apassin hupakointikiertueen loppusuoraa, ainakin toistaiseksi......

Tulkaahan suomihupakot tänne savon tasangoille kans, laitetaan tiipiissä myrskyn hyrskyn.....ja alvit päälle. Kovin on huonosti ollut suomihupakoista tarjontaa täällä. Kaikenmaailman tuontitavaraa sivustot pullollaan

Ei vaan, nyt tarttee lähtee antamaan ponille kyytiä!!

-apassi

Täällä ainenki ollaan edelleen tosi nättejä  8)
Mutta sun hupakkokiertue! Se jäi pahasti kesken ja odotetaan tarinalle jatkoa! :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa urhokk

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #187 : Tammikuu 29, 2020, 13:58:59 »
Hei vaan kaikille :)

Olen muhkeita muotoja ihaileva mies pirkanmaalta.

Olin jo opistollakin samalla nimimerkillä seuraamassa kaikkea mielenkiintoista.

Poissa Cherokee

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #188 : Tammikuu 29, 2020, 15:50:06 »
Uusi vuosikymmen aloitettu liittymällä tänne muiden tursakkeiden joukkueeseen . Ehkäpä tämä tuo tullessaan myös hieman iloa ja valoa jo hieman hiipuvalla liekillä palavaan kynttilään.  Vastoinkäymisiä on ollut jo ihan riittämiin viimeiseen pariin vuoteen.
Selailtuani näitä sivustoja huomasin, että täällähän onkin varsin positiivisella tavalla elämään suhtautuvia ihmisiä. Sekä miehiä ja ah niin ihania naisia. Suomi nousuun ja kaikki muukin. Olen puhunut. ;)
” There’s only two syllbles in this whole wide world worth hearing: pus-sy”.
Al Pacino, Scent of a Women

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #189 : Tammikuu 29, 2020, 18:55:44 »
Lyhyt esittäytyminen, parempi myöhään kuin ei lainkaan.

Alle 5-kymppinen turska Uudeltamaalta.
Hupakkoneitsyyteni menetin v.2009 Tikkurilan Veronicalle.
Jäin koukkuun, addiktioni on keskivaikeaa laatua.
Saitin Bud Spencer

Poissa anonyytti

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #190 : Helmikuu 08, 2020, 21:11:09 »
Täällä tuore vielä reilusti alle 40v turska Keski-Pohjanmaalta. Kun vuosi 2019(kin) meni seksittä muuten onnellisessa liitossa, päätin ulkoistaa paineeni ja toistaiseksi päätös on tuntunut olevan aivan oikea. Neitsyys meni täälläkin näemmä aktiivisesti vaikuttavalle Nimaralle ja eihän näin hyvän alun jälkeen malta ainakaan heti lopettaa.

Poissa Tulppu

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #191 : Helmikuu 17, 2020, 11:50:19 »
Heippa!

Olen Tulppu-Setä Helsingistä... Hupakoissa käyntiä on tullut harrastettua jo pari vuosikymmentä. Aiemmin en ole foorumeille rekisteröitynyt, mutta sihteeriopiston aikaan kyllä seurasin aktiivisesti. Päätin nyt sosialisoitua ja kirjoitella tännekin ajatuksiani.

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #192 : Helmikuu 22, 2020, 16:29:40 »
Tämä on mulle uusi harrastus. Joskus pari vuotta sitten katselin ekaa kertaa tarjontaa vanhassa Opistossa, mutta en sitten rohjennut sen pidemmälle. Nyt jokin aika sitten tuli kesken työpäivän fiilis, että pakko päästä kokeilemaan ja siitä se sitten lähti.

Hupakoissa käynti on mulle tapa tehdä elämästä tavallaan leveämpää. En tunne tarvetta ostaa oikeastaan mitään ns. turhaa tavaraa itselleni, mitä nyt yritän pukeutua siististi. Niinpä ymmärsin jossain vaiheessa, että onhan sille rahalle järkevääkin käyttöä. Kaikki harrastuksethan maksavat, mutta harvasta tulee näin hyvä olo.

Omat mieltymykseni hupakoiden suhteen ovat vähän muodokkaampien tyttöjen suunnalla. Mikään ei näytä niin hyvältä vähissä vaatteissa tai ilman kuin sopivasti pehmeä isoperseinen tyttö. Enimmäkseen olen kiinnostunut gfe-tyyppisessä seksistä amatöörihenkisten tyttöjen kanssa, mutta kyllä kai myös kunnon kyydit  todella huorahtavalta ammattilaiselta voisi joskus tehdä hyvää. Mulle tunnepuoli on tässä  hommassa sen verran tärkeä, että tytön pitää ehdottomasti olla suomalainen. Ilman yhteistä kieltä se ei vaan toimi.


Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #193 : Maaliskuu 07, 2020, 17:26:36 »
On kiva huomata, että täällä on jo kertynyt kivasti kirjoituksia monilta jotka ovat aikaisemmin ilmeisesti opistolla olleet enemmänkin vain seuraajia.

Ja tervetuloa siis myös kaikille tässä ketjussa! :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #194 : Maaliskuu 14, 2020, 14:45:48 »
Molo!

Olen minulla on luomutissit ja kiinteä takamus. Sen te varmaan tiesittekin. Sen verran voin paljastaa, että reikäpeleissä olen haka. En se surkea valkeakoskealainen potkupallojengi, vaan tarkoitan siis todella hyvä ellen jopa täydellinen partneri helliin hetkiin sängyssä. Olen aikamoinen konkari veellä, vaikka monet sihteerit ovat kysyneet, onko tää sun eka kerta koskaan? Ilmeisesti näin leikkisästi neidot vihjaavat, että olisivat valmiita antamaan tukiopetusta tai vertaistukea. Ilmaiseksi tietenkin, ettei venäläiset ehdi ensin,ja Sohossa lyö kuin imurikauppias konsanaan jalkaa ujon runopojan haaraväliin ja nussi aivoja puhki.  ::) Jos joku tunnisti,älkää kertoko vaimolle.  8)         
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2020, 14:50:52 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa 08mies52

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #195 : Maaliskuu 18, 2020, 16:19:57 »
Viimein minäkin tämän saitin löysin.
Oulusta olen jo vähän vanhempi pantteri mutta se vaan jaksaa olla mielessä😉
Oulunsuunnalta aikuinen nainen joka haluaa nautiskella kiireettä ja ilman sitoutumista ilman ikä ja kokorajoituksia nakkaappa viestillä😊

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #196 : Maaliskuu 18, 2020, 16:35:48 »
^ Täällä kuvio toimii niin että sinä laitat viestiä sihteerille,kun olet mieleisen löytänyt :)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2020, 16:37:28 kirjoittanut Nezztori »

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #197 : Maaliskuu 18, 2020, 16:40:02 »
...ja se "kiireettä" toteutuu silleen, että varaat riittävän pitkän ajan, jotta sitä kiirettä ei tule.  ;D

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #198 : Maaliskuu 18, 2020, 18:35:18 »
...ja se "kiireettä" toteutuu silleen, että varaat riittävän pitkän ajan, jotta sitä kiirettä ei tule.  ;D

Juurikin näin,kamalaa jos joutuu jättämään kesken just kun meinaa..😉

Poissa Vieras0058

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #199 : Maaliskuu 29, 2020, 15:29:20 »
Moi!

Kolmenkympin ja neljänkympin välissä oleva "hupakko-neitsyt" täällä. Välillä tutkaillut entisiä ja nykyisiä sivustoja, mutta siihen tutkailuun ja haaveiluun se on sitten jäänytkin, ainakin toistaiseksi... Tosin täällä on tullut jo vastaan niin mahtavan oloisia suomalaisia hupakoita, että ehkä siihen piakkoin tulee muutos. Tai kunhan tästä koronasta päästään...  ::)