Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Karvainen puska Töölössä?
SaaraFIN:
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoX - Maaliskuu 25, 2022, 22:36:02 ---Kyllä naiselta tulee löytyä tuuhea, ajelematon häpykarvoitus! Mahtavaa, että tällaisia palveluntarjoajia naisissa löytyy! :inlove: :behind: :wanker:
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos! :-* Minusta on ihana olla välillä täysin luonnollisella karvoituksella. Toisinaan täysin karvaton on myös aika pop. :sheep:
irritaatio:
koska kusinen puska pasilassa?
SaaraFIN:
Tällä hetkellä olen täysin karvaton. Mukavaa vaihtelua. 😁
mildmay:
--- Lainaus käyttäjältä: SaaraFIN - Huhtikuu 26, 2022, 16:51:50 ---Tällä hetkellä olen täysin karvaton. Mukavaa vaihtelua. 😁
--- Lainaus päättyy ---
Harmi! Olen monen muun turskan lailla karvojen ystävä. Mitä enemmän sen parempi. Ei mikään kiitorata häpykummulla, vaan reilu ajelematon karvoitus nivusista napaan! Saaralla kävin joku viikko sitten, ja karvotus oli vielä kasvuvaiheessa. Ja nyt on sitten leikannut nekin vähät pois. Henkilökohtainen valinta, mutta vaikuttaa myös mun valintaan. Pitäs olla karvan verran parempi.....
SaaraFIN:
--- Lainaus käyttäjältä: mildmay - Toukokuu 03, 2022, 14:31:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: SaaraFIN - Huhtikuu 26, 2022, 16:51:50 ---Tällä hetkellä olen täysin karvaton. Mukavaa vaihtelua. 😁
--- Lainaus päättyy ---
Harmi! Olen monen muun turskan lailla karvojen ystävä. Mitä enemmän sen parempi. Ei mikään kiitorata häpykummulla, vaan reilu ajelematon karvoitus nivusista napaan! Saaralla kävin joku viikko sitten, ja karvotus oli vielä kasvuvaiheessa. Ja nyt on sitten leikannut nekin vähät pois. Henkilökohtainen valinta, mutta vaikuttaa myös mun valintaan. Pitäs olla karvan verran parempi.....
--- Lainaus päättyy ---
Tervetuloa käymään pitkästä aikaa! Olen antanut kasvaa taas villinä ja vapaana. Jälleen olen kyllä monen karvan verran parempi. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta