Olen saanut mm. apteekkikosmetiikkaa, tuoreita kotimaisia marjoja, omenoita, viinejä, suklaata, kynttilöitä, kahvipaketteja, leipomotuotteita, kukkia. 
Kahvikissana tuo kahvipaketti etenkin ilahduttaa aina. Suklaa taas valitettavasti jää syömättä, tämä tyttö ei herkuttele, mikä kyllä näkyy koosta 🤭 ajatus kuitenkin on hyvä, ja yllärit ilahduttaa. Tosin viinitkin jää juomatta, sillä alkoa en juo koskaan. Jos mua haluaa ilahduttaa lahjalla, marjat sekä kahvi on parhaita. Tosin mulle tärkeämpää on, että saan itse tarjota asiakkaalle hyvän mielen tapaamisesta.
Kahvikissana tuo kahvipaketti etenkin ilahduttaa aina. Suklaa taas valitettavasti jää syömättä, tämä tyttö ei herkuttele, mikä kyllä näkyy koosta 🤭 ajatus kuitenkin on hyvä, ja yllärit ilahduttaa. Tosin viinitkin jää juomatta, sillä alkoa en juo koskaan. Jos mua haluaa ilahduttaa lahjalla, marjat sekä kahvi on parhaita. Tosin mulle tärkeämpää on, että saan itse tarjota asiakkaalle hyvän mielen tapaamisesta.

.
 En muista, joinko mä sitä kuitenkaan, mut se oli hauska lahja. Noin muuten oon saanut suklaata, viiniä (yhden lahjakassissa olleen unohdin asiakkaan luo lähtiessäni), kukkia, steikkarit, koriste-esineen, eurojackpot-kuponkeja, sipsejä, hierontalahjakortteja ja leffalippuja ( 
 ), mansikoita. 
 ) niin siellä olen tehnyt lahjalistan seuraajilleni. Siis ajatuksella, että kun mulla on nyt marraskuussa synttärit ja kohta tulee joulu ja jos joku heistä ihanista haluaa lahjalla muistaa, niin sinne olen koonnut toiveita. Eli ei tulisi näitä turhia lahjoja, joita sitten pitäisi eteenpäin antaa (niin kuin itselläni kaikki alkoholijuomat olisivat).