Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yllätyslahja :)  (Luettu 14623 kertaa)

Poissa SaaraFIN

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 16
  • ** Piristää muiden päivää
Yllätyslahja :)
« : Maaliskuu 23, 2022, 12:02:24 »
Mitä te muut palveluntarjoajat olette saaneet tapaamisen yhteydessä? Entä miten te turskat, viettekö vakkareille joskus jotakin pientä?

Viimeisin itselläni oli lounari. Se oli jotenkin ihanan ajattelevainen lahja. Tällainen pieni yllätys on kyllä kiva välillä.  :) Ei toki millään muotoa pakollinen. 👌
Kaunis ja filmaattinen. 🤩☀️ Helsingissä. 🌸

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #1 : Maaliskuu 23, 2022, 12:41:06 »
Viiniä, suklaata, salmiakkia, kukkia, 150 joka kerralla ylimääräistä, pvc-saappaat ja hepeniä, kaikenlaisia hepeniä ja käyttövaatteita, hienot ihmisten ilmoilla pidettävät saappaat, kynttilöitä, sikareita, hirven paistin, steikkareita, sukkahousuja...ihan varmana unohdin vielä jotain.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 256
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #2 : Maaliskuu 23, 2022, 12:45:17 »
Voiko näitä lahjoja lainata vain väliaikaisesti? Toisin mielellään jotain sexyjä hepeneitä sihteerille puettavaksi, mutta kävisi budjetilleni kalliiksi jos jokaiselle osraisin erikseen. Onko yleensä tapana velvollisuus lahjoittaa puvut kokonaan, vai voiko tapaamisen jälkeen pyytää ne takaisin?
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #3 : Maaliskuu 23, 2022, 12:56:21 »
Voi varmaan tuoda vaan lainaksikin tapaamiseen, jos hepeneen lainaajat on suunnilleen samankokoisia.
Niin joo, tiesin että unohdin jotain oleellista. Eräs tuo aina pikkasen isomman erän haukulle pakastettua jauhelihaa, kanaa, lihakuutioita ja muita herkkuja.

Poissa bybldek

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #4 : Maaliskuu 23, 2022, 23:59:50 »
Eräs tuo aina pikkasen isomman erän haukulle pakastettua jauhelihaa, kanaa, lihakuutioita ja muita herkkuja.

voi ei :3

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #5 : Maaliskuu 24, 2022, 08:02:28 »
Viiniä, suklaata, salmiakkia, kukkia, 150 joka kerralla ylimääräistä, pvc-saappaat ja hepeniä, kaikenlaisia hepeniä ja käyttövaatteita, hienot ihmisten ilmoilla pidettävät saappaat, kynttilöitä, sikareita, hirven paistin, steikkareita, sukkahousuja...ihan varmana unohdin vielä jotain.

Yllätyslahjasta en tiedä mittään.

Mutta siinähän on todellista GFE:n tuntua, kun heti kättelyssä lyödään ostoslista käteen ja lopussa lukee, ei kaljaa, jos haluat seksiä.  ::)

Poissa Candy92

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #6 : Maaliskuu 24, 2022, 08:47:03 »
Mun mielestä yhä hauskin lahja oli, kun asiakas toi mulle mikron. Koska mun eteisessä oli roskiin menossa oleva mikro.

Seuraavan kerran hän toi mulle mikron. Kun sanoin tosiaan että oon laiska lähtemään mikron hakuun:D

Nauratti ja naurattaa yhä. Mutta erittäin hyvä ja käytännöllinen lahja! 😘
Xoxo - Candy 💋💌

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #7 : Maaliskuu 24, 2022, 09:07:35 »
^Mullekin kerran yksi vakkari toi uuden mikron. :D Olin edellisellä tapaamiskerralla tuskaillut kun en ollut silloiseen uuteen asuntoon vielä ehtinyt mikroa ostamaan, niin oli siitä ottanut vinkin. Tarpeellinen lahja oli.

Vuosien mittaan on kaikenlaisia muistamisia ollut, lounareista ruusuihin. En ole niin materian perään koska mulla on varaa ostaa kaikki haluamani itse, mutta kieltämättä ylimääräiset muistamiset lämmittää aina. Yleisimmin on muistettu ylimääräisellä rahalla, tilille tai käteen.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2448
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #8 : Maaliskuu 24, 2022, 11:41:21 »
Jaahas, seitsemän palluran turskatko ovat olleet liikeellä. ;D

Yleensä tuo lahjoja, ellei sitten pikku tippiä hyvästä palvelusta lasketa sellaiseksi.

Poissa Marie93

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #9 : Maaliskuu 24, 2022, 12:10:51 »
Mikro kuulostaa kyllä käytännölliseltä ja loistavalta lahjalta  :D

Mä olen aika huono vastaanottamaan yllätyslahjoja, tai tulee siitä sellainen vaikea olo, että mitä sä nyt vielä rahan ja itses lisäksi muutakin tuot  ;D Mutta kyllähän ne aina tietysti ilahduttaa. Suklaata, viiniä, kukkia ja jotain hepeneitä oon tainnut saada. Ja villasukat!  :inlove: Ne oli mukava ja todella tarpeellinen lahja. Tarina ei kerro oliko asiakas ne itse kutonut  ;D Mutta mitään kovin erikoisia lahjoja ei ole vielä eteen osunut.
Sex is like money.. only too much is enough.
💋

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1832
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #10 : Maaliskuu 24, 2022, 13:08:46 »
Tähän ketjuun vois myös ilmoittautua ne pt:t joilta saa tumpelokin turska mikrolla  :behind:
Ku mulla ois melkeen hyvä aika toimiva ylimääräinen mikro. Kupu kuuluu kauppaan  ;D

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #11 : Maaliskuu 24, 2022, 15:00:37 »
Suklaata, suklaata, suklaata, laskiaispullia (🙈), kukkia, liikaa rahaa, satisfyerin, timanttitapin, hmmm... mitähän muuta 🤔. Ai niin, sanoinko jo, että suklaata 🙈😅

Samaa mieltä kuin Marie, ei tosiaankaan tarttisi muuta tuoda kuin itsensä ja sovitun summan 😊
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #12 : Maaliskuu 24, 2022, 16:01:44 »
Olen joskus antanut jotain, (mainitsiko joku suklaata?  :drinking: ), mutta yleensä tippiä ollut se juttu.
Shikita ga nai

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #13 : Maaliskuu 24, 2022, 16:02:58 »
Kaikenlaista ns. perinteistä, tyyliin suklaata, skumppaa, kukkia jne. Niin ja sattuneesta syystä myös hunajaa :) Hunajahan on hyvää luonnonkosmetiikkaakin, joten sen saaminen ilahduttaa aina. Mikä on jäänyt erityisesti mieleen on pussillinen kotimaisia uusia perunoita. Asiakkaan itsensä viljelemänä. Hän oli ihanasti jostain mun turhanpäiväisistä panon jälkeisistä höpinöistä bongannut rakkauteni uuteen perunaan :inlove:

Painotettakoon kuitenkin, etten missään nimessä edellytä lahjoja. Sovittu summa ja kivat käytöstavat on aina se tärkein. Lahjoista voi olla myös haittaa, ainakin keikoilla. Mihis laitat hotellihuoneessa kukkakimpun, ja on surku heittää kauniita kukkia roskiin heti seuraavana päivänä, kun lähtö koittaa. Eikä sinne jo valmiiksi täpötäyteen matkalaukkuun houkuttele ahtaa kovin montaa suklaarasiaa saati painavia skumppapulloja :D
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 24, 2022, 16:06:05 kirjoittanut sannahunaja »
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6673
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #14 : Maaliskuu 24, 2022, 16:28:28 »
Uusille tuttavuuksille olen yleensä vienyt, yllätys yllätys, suklaata tuliaisiksi. Vakkarille vein joskus jotain sellaista jolle tiesin olevan käyttöä, esim. kahvipaketin tai lelun koiralle. Kerran vein vessapaperia, kun hän heitti sen esimerkkinä käytännöllisestä lahjasta - en tiedä oliko se sitten vitsi mutta varmaankin tuli yllärinä että asiakas kuunteli herkällä korvalla.. sitä saa mitä tilaa. 😁
Pörrö on aina plussaa

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #15 : Maaliskuu 24, 2022, 17:24:10 »
Tähän ketjuun vois myös ilmoittautua ne pt:t joilta saa tumpelokin turska mikrolla  :behind:
Ku mulla ois melkeen hyvä aika toimiva ylimääräinen mikro. Kupu kuuluu kauppaan  ;D

:laught:
Siis mä hetken mietin et onks nää mikrojutut ihan läppää...
Mutta joo, mä en oo saanu yhtään mikroa asiakkaalta, kollegalta kylläkin oon saanu. ;D

Se mikroista ja aiheeseen...
Proseccoa! Aina varma lahja.  ;D
No sen lisäksi myös muita viinejä, suklaata monessa muodossa, luomu hedelmiä, nuuskaa, leivonnaisia/pullia, karkkeja, keksejä, kahvia & teetä, koruja (myös itse tehtyjä), avaimenperä, lukko, hirven ja poron lihaa, seksihepeneitä, seksileluja, kirjan, saappaat, kukkia... mä luulen että muistan kyllä kaikki jollakin tavalla. On kiva saada yllätyslahjoja, mutta, kuten Sanna tuossa totesikin, en millään tavalla edellytä lahjoja.
Mä liikun keikoillakin omalla autolla, joten lahjat kulkeutuu helposti mukana. Kukat on ainoa mitkä turneilla menee vähän hukkaan, jätän hienot kimput aina asuntoon maljakkoon, mutta pelkään että ne menee siellä roskiin turhan nopsaan. Omassa kämpässä taas kukistakin ollut paljon iloa. :)

Kiitos kaikille ihanille herroille jotka lahjoilla ovat muistaneet!  :kiss:
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #16 : Maaliskuu 24, 2022, 17:50:20 »
Minä olen lahjaton, joten olen lahjonut palveluntarjoajilla: laatu samppanjalla, suklaalla, ruusuilla, kirjalla(hupsun lempikirjailijan kirja, jota oli erittäin vaikea löytää, mutta Hese löysi) ja kallillla koruilla, ja olen jättänyt ison tukon rahaa ylimääräistä silloin kun palvelu on ollut erityisen hyvää. Ja tietenkin majoneesilla, mutta sitä ei lasketa.           

Poissa Leea

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #17 : Maaliskuu 24, 2022, 20:02:51 »
Punaviiniä ja koko levy Aura-juustoa, jossa oli kynttilä keskellä! ;D
Kukkia, viiniä, shampanjaa, suklaata, hepeneitä, laskiaispullia, pakastemarjoja, pihkasalvaa, puisen pulmapelin... varmasti unohdin jotain...
Ai niin, ja upeat yli kyynärpään ulottuvat nahkahansikkaat!

Kyllähän tuollaiset odottamattomat huomionosoitukset lämmittää mieltä, kiitos niistä!






Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #18 : Maaliskuu 24, 2022, 20:07:46 »
Onko muuten kellekään tuotu lonkeroa "lahjaksi"?  :laught:
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1449
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #19 : Maaliskuu 24, 2022, 20:25:14 »
Lonkkua ei oo tullut, mutta skumppaa kyllä. Tiukkaa saa myös tulla. Tipit on parhautta mutta kukatkin otan mukaan seuraavaan paikkaan. Lahjakortin sain viimeksi. Sille on kyllä käyttöä.:) Kiitos kaikille muillekin lahjojen tuojille!
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.