Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Isabella BigCock24cm  (Luettu 16511 kertaa)

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #20 : Kesäkuu 28, 2023, 12:50:07 »
Nyt en ymmärrä, miten tuo vastasi kysymykseen? Juuri jotain eksaktimpaa kaipasin kuin paksu. Se on niin kovin suhteellinen käsite. Jollekin paksu voi olla 3cm halkaisija ja toiselle 8cm. Ja rahan säästöä itse mietin paremminkin siihen suuntaan, että turha mennä, jos aivan liian paksu, eli ei pysty vastaanottamaan. Pituuden kanssa aina pärjää, koska koko mittaa ei ole pakko käyttää, mutta halkaisija tulee väkisin kokonaisuudessaan.

Poissa jaculo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #21 : Kesäkuu 29, 2023, 00:02:16 »
Usein koosta puhuttaessa tulee pituudesta tarkkojakin arvioita. Kuitenkin se paksuus on melkein se ratkaisevampi, jos nyt ns normimittainen vähintään on. Muutenkin mietin, onko mieltä mahdottoman pitkissä anaaliseksissä, kun anaali taitaa pituudeltaan olla 12-15cm. Pitkillä mennään sitten jo seuraavalle osastolle. Eli millaisia paksuusmittoja näillä isompikaluisilla ts-tytöillä on ollut?

Mielestäni vähän liikaa vaadittu et pitäis tietää tarkkoja paksuusmittoja. Se on paljon vaikeampaa kuin pituuden arviointi ja monet heittää senkin usein reippaasti yli. Sanallinen arvio varmaan paras mahdollinen ellei ole mittanauhan kanssa ollu liikkeellä.

Aika paljon sillä pituudella on kuitenkin merkitystä. Ei kukaan pelkkää nuppia kasta sisään vaan kyllä se juurta myöden pyritään survomaan sisään ja se vaatii kestokykyä jos on paljonkin pituutta. Paksuus toki myös, mut normimittainen ja paksu varmaan helpompi ottaa kuin pitkä ja keskiverto. Pahin vois olla pitkä raketinmallinen missä päästä ohut mut levenee todella paksuksi tyveen  ;D

Oliko Isabella muuten liikkeellä kun tämä ketju aktivoitui?

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #22 : Kesäkuu 29, 2023, 12:44:04 »
Kovin tarkkoja pituusmittojakin täällä välillä annetaan, vaikka Isabellankin kohdalla on mainittu 20-ainakin se 24cm.😄

Eli monen sentin heittoja niissä. Paksuus ei voi heittää 4 senttiä tai arviointi on aika pahasti hukassa.

Mitään tarkkoja lukuja en kaivannutkaan. Niitähän ei saa kuin mitalla ja mitassakin toleranssinsa. Lähinnä jotain muuta kuin vain paksu, kun se ei kerro yhtään mitään. Koku haarukka olisi mukava tietää missä mennään.

Isabellan kanssa datingin puolella viestittelin ja lupaili tulevansa Suomeen ja jopa kotikaupunkiinikin. Siksi aktivoin tämän narun. Ajankohdasta en vielä tiedä.

Poissa Nilsson

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #23 : Kesäkuu 29, 2023, 19:26:36 »
Usein koosta puhuttaessa tulee pituudesta tarkkojakin arvioita. Kuitenkin se paksuus on melkein se ratkaisevampi, jos nyt ns normimittainen vähintään on. Muutenkin mietin, onko mieltä mahdottoman pitkissä anaaliseksissä, kun anaali taitaa pituudeltaan olla 12-15cm. Pitkillä mennään sitten jo seuraavalle osastolle. Eli millaisia paksuusmittoja näillä isompikaluisilla ts-tytöillä on ollut?

Mielestäni vähän liikaa vaadittu et pitäis tietää tarkkoja paksuusmittoja. Se on paljon vaikeampaa kuin pituuden arviointi ja monet heittää senkin usein reippaasti yli. Sanallinen arvio varmaan paras mahdollinen ellei ole mittanauhan kanssa ollu liikkeellä.

Aika paljon sillä pituudella on kuitenkin merkitystä. Ei kukaan pelkkää nuppia kasta sisään vaan kyllä se juurta myöden pyritään survomaan sisään ja se vaatii kestokykyä jos on paljonkin pituutta. Paksuus toki myös, mut normimittainen ja paksu varmaan helpompi ottaa kuin pitkä ja keskiverto. Pahin vois olla pitkä raketinmallinen missä päästä ohut mut levenee todella paksuksi tyveen  ;D

Oliko Isabella muuten liikkeellä kun tämä ketju aktivoitui?

Kyllä itse kaadun ennemminkin tuon normin ja paksun puoleen kuin pitkä ja 'luihu'. Jos neidillä liian pitkä siitä kivun tunteesta ei tahdo tulla loppua kun tunkkaa loppuun asti, mutta paksuuteen tottuu herkemmin ja se on ainakin omasta mielestäni isompi nautinto

Paikalla naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #24 : Kesäkuu 30, 2023, 23:59:44 »
Kovin tarkkoja pituusmittojakin täällä välillä annetaan, vaikka Isabellankin kohdalla on mainittu 20-ainakin se 24cm.😄

Eli monen sentin heittoja niissä. Paksuus ei voi heittää 4 senttiä tai arviointi on aika pahasti hukassa.

Mitään tarkkoja lukuja en kaivannutkaan. Niitähän ei saa kuin mitalla ja mitassakin toleranssinsa. Lähinnä jotain muuta kuin vain paksu, kun se ei kerro yhtään mitään. Koku haarukka olisi mukava tietää missä mennään.

Isabellan kanssa datingin puolella viestittelin ja lupaili tulevansa Suomeen ja jopa kotikaupunkiinikin. Siksi aktivoin tämän narun. Ajankohdasta en vielä tiedä.

Jos pystyt ottamaan 4,5cm paksuisen dildon peppuun pienellä lämmittelyllä, niin todennäköisesti isabellan kanssa ei tule ongelmia. En sano ettäkö se on just ton kokoinen, mutta veikkaisin että tuo on aika hyvä arvio sellaisesta rajasta että hyvin harvalla neidolla löytyy selvästi paksumpaa hameen alta. Ja jos varsin ns. muotonsa pitävän 4,5cm dildon imee sisuksiinsa niin kyllä 5cm paksu kalukin sinne menee kun rusto on kuitenkin enempi joustavaa.

Isabella valitteli että mulla on liian pieni suu kun uitti kalua suussani sillä ekalla ja toistaiseksi ainoalla kerralla kun kävin hänen luonaan. Ennyt sanoisi että se liian pieni on, olin vain ehkä vielä aika huono imuhommassa. En tiedä auttaako tämä paksuus luokittelussa mitenkään  :weightlifting:

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #25 : Heinäkuu 01, 2023, 21:15:39 »
Kovin tarkkoja pituusmittojakin täällä välillä annetaan, vaikka Isabellankin kohdalla on mainittu 20-ainakin se 24cm.😄

Eli monen sentin heittoja niissä. Paksuus ei voi heittää 4 senttiä tai arviointi on aika pahasti hukassa.

Mitään tarkkoja lukuja en kaivannutkaan. Niitähän ei saa kuin mitalla ja mitassakin toleranssinsa. Lähinnä jotain muuta kuin vain paksu, kun se ei kerro yhtään mitään. Koku haarukka olisi mukava tietää missä mennään.

Isabellan kanssa datingin puolella viestittelin ja lupaili tulevansa Suomeen ja jopa kotikaupunkiinikin. Siksi aktivoin tämän narun. Ajankohdasta en vielä tiedä.

Jos pystyt ottamaan 4,5cm paksuisen dildon peppuun pienellä lämmittelyllä, niin todennäköisesti isabellan kanssa ei tule ongelmia. En sano ettäkö se on just ton kokoinen, mutta veikkaisin että tuo on aika hyvä arvio sellaisesta rajasta että hyvin harvalla neidolla löytyy selvästi paksumpaa hameen alta. Ja jos varsin ns. muotonsa pitävän 4,5cm dildon imee sisuksiinsa niin kyllä 5cm paksu kalukin sinne menee kun rusto on kuitenkin enempi joustavaa.

Isabella valitteli että mulla on liian pieni suu kun uitti kalua suussani sillä ekalla ja toistaiseksi ainoalla kerralla kun kävin hänen luonaan. Ennyt sanoisi että se liian pieni on, olin vain ehkä vielä aika huono imuhommassa. En tiedä auttaako tämä paksuus luokittelussa mitenkään  :weightlifting:

Tämä auttoi. Jotain tämän suuntaista juuri kaipasin. Omasta leluvalikoimasta olen hyvällä lämmittelyllä saanut hiukan alle 4cm otettua. Isompaa ei kyllä testattavaksi itsellä olekaan. Ihan varmaksi en tiedä, onko isompaa tullut otettua jonkun pt:n toimesta, mutta ei paljoa ainakaan. Korkeintaan ehkä joku ts-tyttö ehkä voinut olla. Isabella menisi kyllä kärkeen. Sen olen osannut ounastellakin, ja halusin suurinpiirtein tietää kuinka kaukana hänen kanssaan ollaan. Periaatteessa ehkä siis mahdollista....

Paikalla naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #26 : Heinäkuu 03, 2023, 17:53:18 »
Kovin tarkkoja pituusmittojakin täällä välillä annetaan, vaikka Isabellankin kohdalla on mainittu 20-ainakin se 24cm.😄

Eli monen sentin heittoja niissä. Paksuus ei voi heittää 4 senttiä tai arviointi on aika pahasti hukassa.

Mitään tarkkoja lukuja en kaivannutkaan. Niitähän ei saa kuin mitalla ja mitassakin toleranssinsa. Lähinnä jotain muuta kuin vain paksu, kun se ei kerro yhtään mitään. Koku haarukka olisi mukava tietää missä mennään.

Isabellan kanssa datingin puolella viestittelin ja lupaili tulevansa Suomeen ja jopa kotikaupunkiinikin. Siksi aktivoin tämän narun. Ajankohdasta en vielä tiedä.

Jos pystyt ottamaan 4,5cm paksuisen dildon peppuun pienellä lämmittelyllä, niin todennäköisesti isabellan kanssa ei tule ongelmia. En sano ettäkö se on just ton kokoinen, mutta veikkaisin että tuo on aika hyvä arvio sellaisesta rajasta että hyvin harvalla neidolla löytyy selvästi paksumpaa hameen alta. Ja jos varsin ns. muotonsa pitävän 4,5cm dildon imee sisuksiinsa niin kyllä 5cm paksu kalukin sinne menee kun rusto on kuitenkin enempi joustavaa.

Isabella valitteli että mulla on liian pieni suu kun uitti kalua suussani sillä ekalla ja toistaiseksi ainoalla kerralla kun kävin hänen luonaan. Ennyt sanoisi että se liian pieni on, olin vain ehkä vielä aika huono imuhommassa. En tiedä auttaako tämä paksuus luokittelussa mitenkään  :weightlifting:

Tämä auttoi. Jotain tämän suuntaista juuri kaipasin. Omasta leluvalikoimasta olen hyvällä lämmittelyllä saanut hiukan alle 4cm otettua. Isompaa ei kyllä testattavaksi itsellä olekaan. Ihan varmaksi en tiedä, onko isompaa tullut otettua jonkun pt:n toimesta, mutta ei paljoa ainakaan. Korkeintaan ehkä joku ts-tyttö ehkä voinut olla. Isabella menisi kyllä kärkeen. Sen olen osannut ounastellakin, ja halusin suurinpiirtein tietää kuinka kaukana hänen kanssaan ollaan. Periaatteessa ehkä siis mahdollista....

Vierailisin ensin mielummin ehkä sabrinan luona, hän on kuitenkin pohjimmiltaan aika luonnollinen gfe. Hänellä on toki iso terska.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #27 : Heinäkuu 03, 2023, 19:37:22 »

Vierailisin ensin mielummin ehkä sabrinan luona, hän on kuitenkin pohjimmiltaan aika luonnollinen gfe. Hänellä on toki iso terska.
[/quote]

Vierailisin toki, jos olisi tiedossa, että hän on tulossa lähikulmille. Nyt ei taida olla edes tiedossa, koska tulossa Suomeen. Kerran olin menossa, mutta olikin kaupungissa vain yhden illan. Ehti mennä se tilaisuus ohi.

Itse siis joudun pitkälti valitsemaan niistä, jotka omille kulmille sattuvat eksymään. Siksi kyselenkin vihjailevasti etukäteen mm Isabellalta, että onko tulossa Suomeen ja mahdollisesti omille kulmilleni. Näin olen muutaman kerran saanut pt:n poikkeamaan. Tuskin pelkästään minun vuoksi, mutta jos on ollut jo harkinnassa, niin voi saada mielen kääntymään sopivaan suuntaan. Joskus harvakseltaan käy tuurikin, ja pääsee tapaamaan todellisia helmiäkin. Toki ei kyllä turhan usein.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2023, 19:38:54 kirjoittanut samuel »

Paikalla naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #28 : Heinäkuu 03, 2023, 19:58:02 »
Onko kaupunki salaisuus? No enivei, pääasiallisesti nämä kuitenkin vierailevat ainakin tampereella, helsingissä ja turussa, niin jos ei nyt ihan pohjoisessa asu, niin ei pitäisi olla sinänsä mitenkään mahdotonta järjestää visiitti verukkeella tai ilman, johonkin kyseisistä kaupungeista. Mutta aina parempi tietty jos saa tulemaan omalle paikkakunnalle.

Poissa jaculo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #29 : Heinäkuu 04, 2023, 00:17:12 »
Jos muuten haluaa oikein kunnolla haastetta niin Saksassa asuu yks täysin top brassimimmi jolla on aivan järjettömän paksu kyrpä. Ei taida saada sormenpäitä yhteen kun laittaa käden ympärille.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #30 : Heinäkuu 04, 2023, 16:59:28 »
Onko kaupunki salaisuus? No enivei, pääasiallisesti nämä kuitenkin vierailevat ainakin tampereella, helsingissä ja turussa, niin jos ei nyt ihan pohjoisessa asu, niin ei pitäisi olla sinänsä mitenkään mahdotonta järjestää visiitti verukkeella tai ilman, johonkin kyseisistä kaupungeista. Mutta aina parempi tietty jos saa tulemaan omalle paikkakunnalle.

Ei se salaisuus ole. Porissa vaikutan. Turkuun ja Tampereelle on suhteellisen järkevä matka vielä, mutta niihinkään en nykyään enää viitsi lähteä pelkästään hupakoimaan. Jos sattuu olemaan muutenkin asiaa, niin toki siinä yhteydessä aina vilaisen ko paikkakunnan tarjonnan. Käytännössä Tampereellakin käymiseen kuluu matkoihin noin 3h, niin ei kiinnosta istua autossa sitä aikaa pelkän panon vuoksi, joka saattaa olla jopa pettymys.

Paikalla STT

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #31 : Heinäkuu 04, 2023, 17:51:31 »
Jos muuten haluaa oikein kunnolla haastetta niin Saksassa asuu yks täysin top brassimimmi jolla on aivan järjettömän paksu kyrpä. Ei taida saada sormenpäitä yhteen kun laittaa käden ympärille.

Älä ihmeessä kerro mitä taiteilijanimeä hän käyttää.

Poissa jaculo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #32 : Heinäkuu 05, 2023, 00:23:12 »
Jos muuten haluaa oikein kunnolla haastetta niin Saksassa asuu yks täysin top brassimimmi jolla on aivan järjettömän paksu kyrpä. Ei taida saada sormenpäitä yhteen kun laittaa käden ympärille.

Älä ihmeessä kerro mitä taiteilijanimeä hän käyttää.

Jos kiinnostaa niin löytyy nimellä TSXXL. Twitterissä nimellä TSXXL1. Todellakin nimensä arvoinen ja pistää sisuskalut uusiksi  ;D

Poissa JohnDoe

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #33 : Heinäkuu 05, 2023, 13:39:01 »
Jos muuten haluaa oikein kunnolla haastetta niin Saksassa asuu yks täysin top brassimimmi jolla on aivan järjettömän paksu kyrpä. Ei taida saada sormenpäitä yhteen kun laittaa käden ympärille.

Älä ihmeessä kerro mitä taiteilijanimeä hän käyttää.

Jos kiinnostaa niin löytyy nimellä TSXXL. Twitterissä nimellä TSXXL1. Todellakin nimensä arvoinen ja pistää sisuskalut uusiksi  ;D

Lieneekö käynyt hyvinkin aktiivisesti ottamassa täyttöaineita tai rasvansiirtoja, terskan koko suhteessa muuhun kaluun on melkoisen silmiinpistävä mikä yleensä vähän viittaa tuohon suuntaan. Ei siinnä, julman näköinen työkalu, saattaishan tuo olla kiva kokeilla  ;D

Paikalla naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #34 : Heinäkuu 05, 2023, 20:01:14 »
Jos muuten haluaa oikein kunnolla haastetta niin Saksassa asuu yks täysin top brassimimmi jolla on aivan järjettömän paksu kyrpä. Ei taida saada sormenpäitä yhteen kun laittaa käden ympärille.

Älä ihmeessä kerro mitä taiteilijanimeä hän käyttää.

Jos kiinnostaa niin löytyy nimellä TSXXL. Twitterissä nimellä TSXXL1. Todellakin nimensä arvoinen ja pistää sisuskalut uusiksi  ;D

Aika miehekäs kroppa vaikka silarit ilmeisesti ottanutkin, ei herättänyt sinänsä kiinnostusta. Oudon muotoinen peenis kieltämättä.

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #35 : Heinäkuu 08, 2023, 23:05:32 »
Mä olen tätä (ja muita) koko keskustelua seurannut suhteellisen huvittuneena. Lähinnä siis siksi että oletteko jostain löytäneet jonkun tyhjentävän kullin-mittaus-ohjeen mikä neuvoo tarkasti mistä mitataan. Joo, aikalailla järjellä tuon nyt voisi ajatella MUTTA olen minä helpommissakin asioissa huomannut eroja.
No, se siitä, se mikä tässä eniten hymyilyttää on nimenomaan se silmällä mittaaminen. Serkkuni työskentelee alalla missä liikkuu paljon eri mittaisia kappaleita käsien läpi ja niitä mittaillaan kymmenien millien tarkkuudella. Joskus järjestivät asiakkailleen iltamat missä sitten yhtenä hauskuutus osiona oli että piti arvailla erilaisten kappaleiden pituuksia. Siinä oli kappaleita muutamien kymmenien millien eroilla ja kaikki kappaleet olivat alle neljäkymmentä senttiä pitkiä tai leveitä. Arvauksia oli lähes yhtä paljon kuin arvaajiakin. Ja siellä oli myös ns sen alan ammattilaisia jotka sai ne mitat myös pieleen. Eli jos joku sanoo ilmossaan että sillä on 24cm ja joku alkaa täällä heitteleen että se on maks 15cm niin en mä ihan imemättä niele sitäkään.

Eli parashan se on vaan mennä itse aina paikalle testaamaan. Mä ainakin olen huomannut sen että pienemmällä työkalulla, suurella käyttöhalulla/kiimalla ja osaavilla otteilla saa helvetisti tyydyttävämmän lopputuloksen kuin vaan sillä mörkökyrvällä ja paskalla asenteelle.

Kokemuksesta tiedän sanoa että Isabellalla on aikamoinen mörkö ja asenne on vähän ailahteleva. Silloin kun täällä oli, kävin yhteensä 4 vai 5 kertaa visiitillä ja joka kerta täytyi aina vähän fiilistellä että millainen fiilis sillä on minäkin kertana. Silloin kun oli huonompi päivä tms niin vittu sitä menoa meinannut kestää. Sitten taas kun oli enemmän sillä tuulella että sitä kiinnosti miltä susta tuntuu niin jumalauta mitä settiä.

Sabrina taasen on kaikkina 4 kertana ollut lähes samanlainen, todella upea GFE kokemus ja niin jumalauta nautinnollinen.

Sitten muutama "ei niin hyvin varustettu" esim Fara Hudson ja "se yksi Espanjalainen vähän vanhempi mimmi" jonka nimeä en saa nyt päähäni. Pienemmät aseet mutta jumalauta mikä asenne ja halu saada asiakas nauttimaan, kyllä heidän käsittelyssä pääsi ihan samanlaisiin sfääreihin kuin isommillakin aseilla.

Lähinnä se pointti kai tässä on se että nää on niin yksilöllisiä juttuja et vaikee noista mitoista on ottaa selkoa.

Ensi kerran kun Isabella tulee, suosittelen että se joka menee, rohkeasti kertoo näistä keskusteluista ja vetää mitan esiin, kysyy luvan mitata, ottaa sitä melaa kurkkuunsa niin kauan että se on kova ja sitten mittaa. Siinä sitä saa sitten totuutta. Väitän että Isabella lähtee tuohon hommaan mukaan aika helposti  :blowjob:

Ai niin vielä sen verran, olen nyt tullut näitä juttuja seuraillessani siihen tulokseen että Sir Naut1skelijan hanuriin voi ajaa vaikka Fiiatin eikä se edes irvistä, joten jos kulli ei hänelle ole iso, sinulle todennäköisesti on  :drinking:

Paikalla naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #36 : Heinäkuu 09, 2023, 00:36:16 »

Ensi kerran kun Isabella tulee, suosittelen että se joka menee, rohkeasti kertoo näistä keskusteluista ja vetää mitan esiin, kysyy luvan mitata, ottaa sitä melaa kurkkuunsa niin kauan että se on kova ja sitten mittaa. Siinä sitä saa sitten totuutta. Väitän että Isabella lähtee tuohon hommaan mukaan aika helposti  :blowjob:

Ai niin vielä sen verran, olen nyt tullut näitä juttuja seuraillessani siihen tulokseen että Sir Naut1skelijan hanuriin voi ajaa vaikka Fiiatin eikä se edes irvistä, joten jos kulli ei hänelle ole iso, sinulle todennäköisesti on  :drinking:

 :laught: :weightlifting:

Noh noh. riittää kun koittaa työntää jotain mikä on yli  6,5cm paksuinen niin jos ei ole todella kiimainen ja hyvä esilämmittely niin kyllä se paikkoja rikkoo sen verran, että saattaa hieman punaista olla liukasteen seassa.

tähän täytyy kuitenkin sanoa, että sellainen kohtalainen eli omalla kohdalla esim. Sabrinan miekka tuntuu kyllä oikein nautinnolliselta. Peppu ja anatomiset kriittiset "pisteet" tai rinkulat ovat sellaisia, että itsekin olen oikeastaan erityisen kireä...että jos neito sormella koittaa niin olen saanut monasti kommenttia että olen todella tiukka ja eivät oikein usko että mun tuomat lelut menee sisään...Mutta kun osaa rentoutua ja nauttia touhusta niin kyllä ne menee. Kyllähän se yksi sormikin tuntuu todella nautinnolliselta jos homman tekee hyvin. Ei siinä. Mutta sitten kun mennään panohommaan, niin kieltämättä ne tytöt joita olen kokenut, joilla on ollut esim pienempi kuin Mikaellalla, niin en ole kyllä saanut oikeastaan mitään tuntumaa siitä lykkimisestä. Tämä johtuu ehkä enempi siitä, että näillä on usein halu lähteä lykkimään sellaiseen tahtiin, etten saa siitä nautintoa. Pitäs mennä tosi maltillisella tahdilla että kerkii ottaa tuntumaa. Jokainen me olemme jotensakin erilaisia. Vähän isommassa kalussa tai lelussa on sitten just sitä, että riippumata vaikka tahti menisikin vähän vauhdikkaammaksi niin tuntemukset on toki helpompi kokea, koska isommalla paksuudella mennään nopeasti ihan eri svääreihin tuntemusten kanssa. Mutta se on sellasta.

Sulla on aina hauskat jutut Mansen keihäs. Onkos Tampereella käynyt hyviä tyttöjä? Nimittäi tää helsinki tuntuu ainaki nvähän surulliselta viimeaikoina, noita feikkejä kyllä näyttäs olevan taas täälläkin. ilonkat ja venukset ja mitä näitä on... Vai onko joku muka käyny "ton" luona jolla on joku 3-5 ilmotusta naapurissa.

Mitä tulee tuohon koon mittaamiseen, niin mulla on useimmiten mukana tollainen 5,3cm paksu, 21cm "sisäänmenevä pituus" dildo, johon on aika hyvä verrata että onko se neidon peli ns samaa kokoa. Ja kyllä se vaan on niin että todella harvalla näistä 21-24cm ilmoittavista on "lähelläkään" Sanoisin että useimmilla on 18cm~ Niistä joilla on selvästi "normaalia kookkaampi"

Todennäköisesti nämä ovat varsin hyväkokoisia useimmille ei siinä. Kyllä Mikaellankin luona on joka kerta ollut oikein mukava visiitti. Ja kyllähän tämmöisestä jo saa ainakin 69/suuhoitoa antaessa yms ihan kivat kiksit... Mut ennyt muista mikähän se yksi tyttö oli jonka varmaan rapsasinkin, olikohan moniqueque nimellä, jolla oli kuvissa "todella paksu" vekotin... niin no, olihan se näihin aikalailla kaikkiin verrattuna paksumpi tyvestä... Mutta kun pituus jäi varmaan siihen max 13cm niin ja ns pohjaan asti on kuitenkin vaikea päästä jos ei ole todella laiha peppuinen, mitä en ole. Niin eipä siinä oikeen päässyt tuntemuksiin... Ja hänelläkin oli ilmossa kirjaimellisesti joku 23x5 mikä oli aika hupaisaa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 09, 2023, 00:42:38 kirjoittanut naut1skelija »

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #37 : Heinäkuu 09, 2023, 00:44:29 »
Olen shokissa.

Helmikuun 2024 jälkeen olet todennäköisesti koomassa.  ;D

Paikalla naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #38 : Helmikuu 13, 2024, 21:41:44 »
Morjesta pöytään!

Tulipa käytyä morjestamassa Isabellaa parin vuoden tauon jälkeen, samassa kondiksessa. Ja ainakin tällä kertaa oli hyvin palvelualtis tunnin setillä, en tiedä ruiskiiko normisti ilman lisämaksuakin sillon kun sille päälle pääsee, mutta nytkun oli tietynlainen skenaario mielessä niin mielihyvin pulitin puolikkaan maidoista naamalla.

Ei siinä, helvetin kylmä keli ja tuuli helsingin kaduilla kun suunnistin autolta isabellan hoitoon, lämmin vastaanotto suudelmin ja muisti minut. Nopsa pesu ja sen jälkeen paperiasiat.

Hitaalla startilla suudelmin ja neidon jalkovälin ihmettelyä.

Hyvä stondis nopeasti ja isabella jo pyyteli että oisko aika... No ois :weightlifting:.

Pientä maistelua ja eilen oli vihjailua deepthroat spraystä ja penispumpulla ehostetusta isabellasta mun kurkussa.

Eli lähettiin bathmatella pumppailemaan samalla kun jatkoimme suutelointia. Ja kun selkeä turvotus ja paine oli saavutettu niin penisrengasta ympärille ja ääntä kohti.

Tässäkohtaa Sivuhuomioita,

Mela mahtui kyllä bathmate extreme7 malliin niin paksuudelta kuin pituudelta. Kovassa paineessa,

En ole aivan varma miten tuon mittaa, mutta kyllä tuosta uskaltaisi arvioida että ihan maksimissaan päältämitattuna 7.5inch. Että 18-19.5cm ns äärimmillään

Eli kookas. Ei kuitenkaan sinänsä mahtimela. Hyvin on paksuuuttakin, ja tuntuu pantavana. Mutta omaan 5.3cm paksuisesta ja 21cm pituisesta lelusts jää kyllä silmin nähtävällä erolla vaikkei suoraa vertailua muistanut taaskaan tehdä.

Ei siinä uitettiin sitä paisutettua kullia mun suussa ja tässä kohtaa oli jo pakottava tarve testailla mun rajoja. Joten otettiin muutama suihkaus good head deepthroat spraytä kurkkuun ja alettiin hommiin.

Täytyy todeta että saatiin kyllä pohjaan asti ja täyttävä tunne oli melkoinen. Nyt muutama tunti epistolan jälkeen kurkku sen tuntuinen kuin ois orastava kurkkukipu päällä ja kurkku hellänä  :sheep:

Sitten laiteltiin dogyssä panoksia ja kuunteli hyvin mun toiveita ns rauhallisesta mutta pohjaan painavasta tahdista.

Jossain vaiheessa tyrkki mua tolla dildolla vuoroin oman melansa kanssa.

Täs kohtaa isabella halus saada mun isomman lelun käyttöön ja otettiin sellainen rakasteluhyväily asento ettö makkoiltiin sylikköin ja dildoa haaravöliin jota liikuteli polvellaan samalla käsin hivellen sieltä täältä ja välillä kävi morjestaa kyrpää

Jota oltiin paisuteltu pumpulla siinä kymmenisen minsaa.

Loppuun vielä isabellan maistelua ja kyseli vielä varmistuksen että minnekäs mä haluan lastin, niin suuhun suuhun, no sitähän ruiskutti joka suuntaan, kermainen singahdus kaulalle, naamalle (silmät kerkesin laittaa kiinni) ja tuntu siltä että ainakin kolme nykäystä valutti vielä suuhun että siinä kun työnsin kielellä lastia ulos niin se valui poskia myöten kaulalle ja sängylle että oli kyllä kevyesti vähintään 2x suurempi lasti mitä olen oikeessa elämässä nähnyt/kokenut.

Kutsui samalla mua hänen viikingikseen kun laski sitä tavaraa loputtoman tuntuisesti suuhuni. :drinking:

Eikai siinä, suuveden kurnautukset, suihku ja muutamat kommentit escorttien alkuperäisyya huiputuksista tsekki/venezuela yms aiheista ja kiitti käynnistä suudelmin,

Jonkun verran taisi olla jotain ajan seuraamista sirin kautta espanjaksi/portugaliksi mutta ei vaikuttanut olevan kiire niin kyllähän tuossa sellainen 90min venähti.

Koska suomimarkkina on melko keskinkertainen tällä osastolla niin tää oli tarpeellinen tähä vuoden alkuun ja voi keskittää hyvällä syyllä loppuvuoden niihi "tsekittäriin tai italialaisiin" pimppeihin.

Ellei sabrina tule visiitille.  :blowjob:


Poissa Transformer

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isabella BigCock24cm
« Vastaus #39 : Helmikuu 14, 2024, 15:20:42 »
Kiitos naut1skelija hyvästä rapsasta. Mietin tuota lukiessa, että oispas ollut varmasti kiihottavaa olla katselemassa teidän touhuja. :wanker:

Mitä olet mieltä kummalla on isompi Sabrinalla vai Isabellalla?